|

رابطه جنسی و قتل

تخیلات جنسی آقای دکتر معشوقه اش را به کُشتن داد!

یک پزشک طی رابطه جنسی با معشوقه خود باعث مرگ وی شد و مجبور شد تا تمام هزینه های مراسم خاکسپاری را پرداخت کند.

لینک کوتاه کپی شد
1

دکتر جراحی به نام آندریاس دیوید نیدربیچلر، صدمات زیادی را به معشوقه خود طی رابطه جنسی وارد کرد و پس از مرگ وی، به قتل او و متعاقبا به 9 سال حبس متهم شد.  

این جراح در طی رابطه جنسی با معشوقه خود؛ ایوان، مقداری کوکائین را بر قسمت هایی از بدن خود قرار می داد و همین عامل در نهایت منجر به مرگ این زن شد و همسر و پسر 38 ساله او نیز پس از آن واقعه، خواستار پرداخت غرامت مالی از طرف وی شدند و زمانی که او از این امر خودداری کرد، تصمیم گرفتند تا از راه قانونی او را وادار به پرداخت هزینه های خاکسپاری کنند و پس از گذشت سه سال، در نهایت دادگاهی در شهر مگدبورگ آلمان، او را مجبور کرد تا از داخل زندان تمام هزینه ها را تامین و به آنها پرداخت کند.

این دکتر که به علت تخیلیات جنسی منحرف خود به عنوان "کریستین گری آلمانی"شناخته می شود (رمان نویس داستان های تخلیلی در انگلیس)، تا کنون 8581 پوند به همسر و پسر این زن پرداخت کرده و در حال حاضر باید 24 هزار و 457 پوند دیگر به آنها و مبلغ 737 پوند را نیز برای مراسم تشییع جنازه ای که برای وی برگزارشد، پرداخت کند. 

همچنین، در زمان بررسی مجدد پرونده این مرد بیمار، مشخص شد که او سه نفر دیگر را همزمان با رابطه با معشوقه اش، مورد تعرض قرار داده و به علاوه مشخص شد که او در رژ لب، خمیردندان و لیوان های نوشیدنی آنها به طور مخفیانه مقداری کوکائین می ریخته تا بتوانند عملکرد بهتری در رابطه جنسی داشته باشند. 

طبق گزارشات انجام شده در مورد این پرونده مشخص شد که او در حین رابطه جنسی نفسش به تدریج کم و ناگهان کاملا قطع شد و دوستان ایوان نیز در این باره اظهار کردند که او رابطه طولانی مدتی با او داشته است. مقامات پلیس نیز در این باره اعلام کردند که این مرد 45 ساله اکنون تحت درمان دارویی است و همچنین طی محکومیت بازداشت پیشگرانه قرار گرفته، به این معنا که اگر لازم باشد حتی پس از پایان دوران محکومیت خود در پشت میله های زندان باقی می ماند تا پزشکان از سلامت او مطمئن شده و بدانند که دیگر خطری برای کسی ایجاد نمی کند. 

 0_PAY-Newsflash-DoctorCokeOverdose-01

NINTCHDBPICT0004651719220_PAY-Newsflash-CocainePenis-02

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چقدرتبآه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها