|

ریحانه پارسا: می خواهم پورن استار شوم!

ریحانه پارسا گفت: «می خواهم پورن استار شوم؛جدی! این عکس ها آغاز آن میسر است».

لینک کوتاه کپی شد
5

ریحانه پارسا بازیگر حاشیه ساز ایرانی گفت: می خواهد پورن استار شود! خود ریحانه پارسا در استوری اینستاگرام خود با شیر کردن این عکس تیتر ” ریحانه پارسا:می خواهم پورن استار شوم!” را بازنشر کرد.

این گام جدیدی از بی اخلاقی های این بازیگر جنجالی در ترکیه است و به نظر می رسد بازیگر سینما و تلویزیون دیروز و شاخ اینستاگرام امروز هر روز بیشتر در منجلاب فساد و تباهی پیش می رود.

sobhecinema_1616347787

پارسا که به تازگی عکس های بسیار جنجالی و نیمه برهنه منتشر می کند در اتاقی در اپلیکیشن کلاب هوس علت عکس های اخیرش را توضیح داد.

reyhaneparsaj_2533365644717794606_28705207213

ریحانه پارسا در پاسخ به این که قصدش از انتشار عکس های اخیرش چیست و چه پیامی را به دنبال دارد؟ گفت:«می خواهم پورن استار شوم؛جدی! این عکس ها آغاز آن میسر است».

parsa-porn-star

البته این نکته هم قابل ذکر است که ممکنه این ادعای او برای جلب توجه و جذب فالوور بیشتر باشد ولی آنچه در روزهای گذشته رخ داده نشان از یک تغییر بزرگ در زندگی او است.

عکس برهنه ریحانه پارسا برای جذب فالوور نبود؟

با انتشار عکس های متعدد غیر اخلاقی این مساله عنوان شد که دلیل او جذب فالوور بیشتر و یا عقده های روانی است.

اما اظهارات جنجالی امشب او در کلاب هاوس شکل دیگری به ماجرا می دهد. اگر این اتفاق رخ دهد او از صدف طاهریان و دنیا جهانبخت و… هم شکل و شمایل جنجالی تری به خود خواهد گرفت.

ریحانه پارسا که ابتدا با سریال های تلوزیون ایران معروف شد کم کم مسیر دیگری را در پیش گرفت. او ابتدا با حضور در تئاتر و زندگی جنجالی با مهدی کوشکی وارد حاشیه فراوان شد.

سپس پارسا خبر جدایی از کوشکی را داد و به ترکیه مهاجرت کرد و با پویان مختاری و نسیم از اعضای سایت های شرط بندی شروع به کار کرد.

او مدام عکس های جنجالی منتشر می کند.

منبع: وقت صبح

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    ژست می گیره و به دوربین نگاه می کنه بعدم می گه اینا مقدمه هستن انگار مثلا می خواد وعده ی بهشت بده کلش با هوا پر شده

  • ناشناس ارسالی در

    زد جاده خاکی

  • مسعود ارسالی در

    ادعاتون میشه به خدا و روز قیامت اعتقاد دارید و این خزعبلات و دروغها رو راجع به مردم مینویسید !!یه کم شرم کنید و از همون خدایی که مثلا بهش ایمان دارید بترسید !!!

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفم برای مثلا چنین بازیگران بی ظرفیتی که در کشورمون برایشان هزینه شد ولی در نهایت با رفتن از ایران با کارهای سخیفشان آبروی ایراتی را میبرند از اول هم مشخص بود که ایشان جنبه ندارد و از نظر روانی مشکل دارد فکر میکند بااین کارها چه عاقبتی در پیش دارد؟بازیچه این و آن شدن و بعد هم به گوشه ای پرتاب کردنش.امیدوارم دخترهای جوان ما گول چنین شیاطین بی حیثیت را نخورند و فکر نکنند اینها موفق هستند.ننگ بر ریحانه پارسا!

  • ناشناس ارسالی در

    نمونه یک نوع از بی بندوباری !

  • ناشناس ارسالی در

    خب برو بشو این مساله ای هست که اعلام کردن داره به انحراف خودت افتخار میکنی؟ برو گمشو و از دنیای مجازی اگر واقعا نفعت در آن نیست برو بیرون اما راه نان خوردن حرام را خوب یاد گرفتی!

  • رضا ارسالی در

    این دختر عقده ای هست ومیخواد خودش رو ب هر صورت مطرح کنه شما هم با اتتشار این اخبار حمایتش میکنید

  • رضا ارسالی در

    مبارک بابات باشه ب ما چه

  • ناشناس ارسالی در

    ریحانه.تو.با.این.کار.خودت.را.از.خدا.دور.میکنی.وکوچک.میشی.توبه.کن.خلاس

  • الی ارسالی در

    سلام معروف شدن به چه قیمتی؟ آبروی هر چی خانم رو بردن

  • ناشناس ارسالی در

    کثافت ازبس خیلی خوبن هی بزارین اینها بی آبروهستن بایدسنگساربشن مایع ننگن

  • ناشناس ارسالی در

    تا کور شود آنکه نتوان دید
    هر فیلم ک درست کنه هزاران دلار گیرش میاد، راحت زندگی لاکچری برا خودش دست و پا میکنه، همه میمیریم و چند قرن بعد کی میدونه کی چیکار کرده، مهم اینه ک خوب زندگی کنی، پ ن وایسه تو ایران زندگی کنه یا نهایتش بشه زنه یه الدنگ ک هی اقا بالاسرش باشه هی ظرف بشوره خخ
    بهترین کارا میکنه دمش گررررم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها