|

پس پرده خودکشی آزاده نامداری با 100 قرص!

خبرگزاری میزان اعلام کرده نتایج آزمایشات آزاده نامداری هنوز مشخص نشده است

لینک کوتاه کپی شد
1

پزشکی قانونی گزارش داده آزاده نامداری با مصرف بیش از ۱۰۰ قرص‌ اعصاب و روان‌ جان باخته است که این خبر تکذیب شد.

تکذیب اخبار منتشره درباره دلیل فوت آزاده نامداری

خبرگزاری میزان ضمن تکذیب اخبار منتشره در مورد علت فوت آزاده نامداری اعلام کرد روند تخصصی تعیین علت فوت همچنان درحال انجام است.

خبرگزاری میزان در مورد آخرین وضعیت بررسی نتایج آزمایشات پزشکی قانونی فوت مرحومه آزاده نامداری کسب اطلاع کرد:پیرو اقدامات تخصصی صورت پذیرفته، آزمایشات آسیب‌شناسی درحال انجام است و هنوز نتایج آن مشخص نشده است.

تعیین علت قطعی مرگ پس از روشن شدن نتایج تمامی آزمایشات و براساس نتایج آن و همچنین معاینات انجام شده و یافته‌های بررسی صحنه جرم انجام و نتیجه به اطلاع مقام قضایی رسانده خواهد شد ضمن تکذیب برخی اخبار منتشره در مورد فوت آزاده نامداری، روند تخصصی تعیین علت فوت همچنان درحال انجام است و اعلام هرخبری در این خصوص صرفا از مجاری رسمی و قانونی صورت خواهد پذیرفت.

نتیجه ای که پیشتر اعلام شد این بود که نظر  کارشناسان پزشکی قانونی در خصوص علت مرگ آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیماپ که امروز به بازپرس جنایی اعلام شد به شرح زیر است:

بررسی‌ها نشان می‌دهد که آزاده نامداری با خرید مقدار زیادی دارو، اقدام به استفاده بیش از 100 عدد از آن ها کرده و در نهایت نیز جانش را از دست داده است.

پیدا شدن قرص آرام بخش آزاده نامداری

چراکه متخصصان پزشکی قانونی نیز پس از معاینه اولیه جسد اعلام کردند که احتمالا وی به‌دلیل مسمومیت دارویی جان باخته است.

با این حال، جسد برای انجام آزمایشات سم‌شناسی و علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که خانم نامداری قرص‌های ضدافسردگی و اعصاب و روان مصرف می‌کرده است که روز حادثه بخشی از این داروها در خانه وی کشف شد.

حتی نسخه پزشکی نیز پیدا و این فرضیه مطرح شد که خانم نامداری عمدا اقدام به مصرف بیش از حد داروها کرده است.

شهریاری درخصوص شایعات مطرح‌شده در فضای مجازی نیز می‌گوید: من و همکارانم و ماموران، از ساعت۲۰ که به محل حادثه رسیدیم تا ساعت یک بامداد یعنی حدود ۵ ساعت به‌صورت دقیق صحنه جرم را بررسی کردیم.

هیچ نشانه‌ای از جنایت یا اینکه متوفی باردار بوده یا اینکه تهدید می‌شده وجود نداشت. حتی با انجام کالبدشکافی نیز موضوع بارداری خانم نامداری منتفی شد.

وی درباره شایعات مطرح‌شده درباره اختلاف خانوادگی متوفی نیز می‌گوید: پدر و مادر خانم نامداری روابط متوفی و شوهرش را خوب توصیف کردند و گفتند که آنها هیچ اختلافی با هم نداشتند و زندگی آرامی داشتند. ضمن اینکه بررسی آخرین پیامک‌های رد و بدل شده بین متوفی و شوهرش نیز نشان می‌دهد که آنها هرچند اختلافات کوچک و معمولی داشته‌اند اما در آخرین روزها رابطه صمیمانه‌ای داشته‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها