|

وقتی زنان عرب تو هالووین امسال چشم هارو به خودشون دوختن؛ اینا دیگه شورش رو درآوردن!

halloween saudi women

در گزارش تصویری امروز شاهد تصاویری از زنان عرب خواهیم بود که در هالووین درخشیدند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در سال‌های پیش عربستان سعودی یکی از بسته‌ترین سیستم های حکومتی در حوزه زنان در میان کشورهای خاورمیانه و اتحادیه عرب بود که حتی زنان حق رای رانندگی و اظهار نظر نداشتند اکنون می بینیم علاوه براینکه در دنیای مد و زنان پیشرفت کرده اند نیز می توانند در جشن ها و مراسم های خاص شرکت و ایفا نقش کنند.کشور عربستان با حضور زنان هالووین امسال را جشن گرفتند. مراسم جشن هالووین در بلوار ریاض پایتخت عربستان سعودی برگزار شد که هدف این مراسم فراهم کردن  شرایطی سرشار از شادی و سرگرمی بود. و تم این مراسم مربوط به موجود اسطوره‌ای آمریکای شمالی وندیگو بود که عبدالرحمن، یکی از شرکت کنندگان در جشن هالیوون ریاض لباس های مربوط به این داستان را پوشیدند.

داستان وندیگو یا ویندیگو موجودی دیومانند و ترسناک در افسانه‌های سرخ‌پوستان آمریکا‌ی‌شمالی به‌ویژه آلگانکوئین‌ها است که در شمال‌شرق ایالات متحده و شرق کانادا زندگی می‌کنند. یگو در این داستان‌ها به شکل آدم‌هایی هستند که از قبر درآمده‌اند اما نمرده‌اند. سرعت حرکت آن‌ها بالا است، سیری‌ناپذیرند و همیشه دهانی خونین دارند. وندیگو با خوردن هر قربانی رشد بیشتری می‌کند و به این خاطر برخی وندیگوها بدنی غول‌پیکر و چندین بار بزرگ‌تر از بدن انسان معمولی دارند. وندیگوها همواره به دنبال قربانی‌های تازه می‌گردند و چون همیشه گرسنه‌اند اگر کسی را برای خوردن پیدا نکنند قسمتی از بدن خود را می‌خورند.

هالووین امسال عربستان با این داستان سروصدا کرد که زنان در کنار همسران خود ایفای نقش کردند در گزارش تصویری امروز شاهد تصاویری از زنان عرب خواهیم بود که در هالووین درخشیدند.

زنان عرب

زنان عرب

زنان عرب

زنان عرب

زنان عرب

زنان عرب

زنان عرب

زنان عرب

زنان عرب

زنان عرب

زنان عرب

زنان عرب

زنان عرب

زنان عرب

زنان عرب

برای اینکه از اتفاقات جذاب و شگفت انگیز جهان جا نمونین، اتاق عکس شایانیوز را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی