|

زیباترین فوتبالیست های زن جهان؛ اینا نه فقط واسه فوتبال بلکه همه جوووره دل می برن!

تو هر شغل و حرفه ای جذاب ترین ها همواره در کانون توجه هستند حالا در فوتبال که خودش ورزش پرطرفداری است خانوم های جذاب دو چندان در معرض دیدند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مارکوویچ ۲۳ ساله به لطف ظاهر زیبایش در شبکه های اجتماعی به شهرت رسیده است و اکنون ۱.۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او به عنوان مهاجم برای تیم گراس هاپرز سوئیس بازی می کند و تمایل خود را برای بازی در سوپر لیگ زنان انگلیس (WSL) ابراز کرده است.

مارکوویچ در مورد اطلاق زیباترین فوتبالیست زن به خود گفت: «مقالاتی را که من را زیباترین فوتبالیست جهان یا یکی از زیباترین ها می نامیدند دوست داشتم،  زیرا شنیدن اینکه زیبا هستم خوشحالم می کند. اما بعداً مقالاتی در روزنامه‌ها منتشر شد که در آنها به عنوان جذاب‌ترین فوتبالیست معرفی شدم و آن را دوست نداشتم. آنها هرگز فوتبال مرا ندیده اند و فقط به ظاهر من توجه می کنند و این مایه تاسف است. فکر می‌کنم چنین افرادی باید از قبل اطلاعات بیشتری کسب کنند و ببینند من از نظر فوتبالی چه کاری می‌توانم انجام دهم.»

00-20

بهترین بازیکن دنیا از نظر زیباترین فوتبالیست زن جهان

بحث در مورد اینکه چه کسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است، در طول دوران حرفه ای لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بین طرفداران هر دو اسطوره مطرح است. آنا ماریا مارکوویچ که لقب زیباترین فوتبالیست جهان را به خود اختصاص داده است هم درباره اینکه چه کسی بهترین بازیکن فوتبال تاریخ است اظهار نظر کرده است.

وقتی از این فوتبالیست اهل کرواسی در توییتر پرسیده شد که به نظر او چه کسی بهترین بازیکن تاریخ است، او با نوشتن CR7 در کنار یک ایموجی بز پاسخ داد. با وجود اینکه آنا ماریا مارکوویچ خودش پیراهن شماره ۷ را بر تن می کند، گفت: «فقط یک شماره ۷ وجود دارد».

اصطلاح بز (GOAT) در زبان انگلیسی مخفف «بزرگترین در تاریخ» است (Greatest Of All Time) و اصطلاحا به بزرگترین ورزشکاران تاریخ گفته می شود. منظور ماریا مارکوویچ از اموجی بز اشاره به این اصطلاح بود.

ana

اما خوشگل ترین زنان فوتبالیست کیا هستن؟

شاید تا 10-12 سال پیش خیلی به فوتبال زنان توجه نمی شد اما به مرور خانوم های فوتبالیست پیشرفت کردند و اومدن تو کانون توجهات هم به خاطر توانایی های فنی شون که واقعاً تو این چند ساله رشد کرده و هم به خاطر جذابیت هاشون که باعث شده مورد توجه قرار بگیرند!

در ادامه باهم نگاهی می اندازیم به تعدادی دیگه از خانوم هایی که جذاب ترین فوتبالیست های زن جهان هستند:

1- آیشا لِمن: ملی پوش سوئیسی زمانی که 23 ساله بود با بیش از 10 میلیون دنبال کننده پر طرفدارترین فوتبالیست زن دنیا بود. او بعد از راجر فدرر دومین ورزشکار محبوب در کشور سوئیس هم محسوب می شود.

154

2- سیدنی لرو: سیدنی لرو نه تنها یکی از جذاب ترین فوتبالیست های زن در جهان است، بلکه یکی از خوش فیزیک ترین خانوم های فوتبالیست هم محسوب می شود.

این مهاجم کانادایی در بهار 2019 هنگامی که پنج ماهه باردار بود به تمرینات باشگاه خود، اورلاندو پراید بازگشت و کلی جنجال به پا کرد.

236

3- لارن سسلمان: لارن 39 ساله چند سالی می شود که از فوتبال خداحافظی کرده و حالا شده یه بازیگر سینما لارن در المپیک 2012 و جام جهانی 2015 عضو تیم ملی کانادا بود. لارن بعد از اینکه فوتبال را کنار گذاشت ما مجموعه ای از عکس های جذابش تو اینستاگرام همچنان به عنوان یکی از پرطرفدارترین ورزشکاران زن شناخته می شود.

563

4- آدریانا لئون: یکی از جذاب ترین بازیکنان زن فوتبال جهان است. این فوتبالیست با استعداد در جام جهانی 2019 یکی از جذاب ترین فوتبالیست ها در جام است. او اکنون عضو باشگاه منچستریونایتد است.

NPS_Landscape_121660038557005_large

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها