|

کافه ای جذاب با حوری هایی از جنس غیره ما؛ البته که گارسوناش عروسکین و پُررر پروتز!

Donna Cyber-Cafe shayanews

یک کافه در دبی برای ویتر و خدتمتکار از ربات های بسیار زیبایی که شبیه به خانوم های مدل هستند استفاده می کند.

لینک کوتاه کپی شد
2

یک ربات انسان نما که قادر است نوشیدنی سرو کرده و با مشتریان صحبت کند به زودی در دبی آغاز به کار خواهد کرد و این به این معنی است که باریستاها قرار است به چیزی متعلق به گذشته تبدیل شوند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از روزیاتو؛ کافه سایبر دونا (Donna Cyber-Cafe) قرار است سال آینده در دبی افتتاح شود که در آن یک ربات سوپرمدل بدون کمک انسانی برای مشتریان قهوه و بستنی سرو خواهد کرد.

دونا، که کاملا شبیه دیانا گبدولینا (Diana Gabdullina) مدل اروپای شرقی ساخته شده است، خدمات سریعی ارائه می‌دهد و حتی می‌تواند با مشتریان مکالمه کند، سلفی بگیرد یا برای کسانی که درخواست می‌کنند، داستان بگوید.

6-2

این ربات انسان نمای جدید و چشمگیر طوری ساخته شده تا شبیه یک شخص واقعی به نظر برسد و به دونا اجازه می‌دهد تا احساسات مشتری را پیش بینی کرده و به شیوه‌ای واقع بینانه حرکت کند.

این ربات دارای پوست سیلیکونی و چشمان فوق واقع بینانه است و همچنین قادر است طیف وسیعی از جزئیات حرکات چهره را منتقل کند.

666

خالقان دونا، که اجزای تشکیل‌دهنده آن روسی هستند، می‌گویند که او شخصیتی «خوش برخورد و زنانه» دارد، می‌تواند «کمی جالب و عجیب» باشد، اما «بدون شک یک کارمند مسئولیت‌پذیر این کافه دیجیتال است».

سازندگان ادعا می‌کنند که ربات ها به کسب و کارها مزیت رقابتی می‌دهند و با بهبود حس وفاداری و رضایت، به جذب مشتریان جدید کمک می‌کنند.

این کافه که به صورت ۲۴ ساعته باز خواهد بود، دارای یک دستگاه ارائه بستنی، یک دستگاه ارائه نوشیدنی و یک دستگاه قهوه ساز با اقلامی است که توسط بازوهای رباتیک به مشتریان ارائه می‌‌شوند. مشتریان سپس در یک ایستگاه سلف سرویس هزینه را پرداخت خواهند کرد.

4-8

Robo-C2 پس از جلب توجه در TikTok، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با این حال، بسیاری از ویدئوهایی که ربات‌ها را در حال خدمات‌رسانی به مشتریان به تصویر می‌کشند، نگرانی‌هایی ایجاد کرده مبنی بر اینکه این ربات ها می‌توانند افراد را از کار بیکار کنند.

قیمت متوسط ربات Promobot حدود ۱۰۰۰ دلار (۸۱۰.۸۵ پوند) در روز برای نسخه دوم و ۲۰۰۰ دلار (۱۶۷۱ پوند) در روز برای جدیدترین نسخه است، با این حال، مشخص نیست که هزینه خرید آن چقدر است.

5-7

imago0156397389s

این ربات پیشخدمت که دونیاشا لقب گرفت یکی از ۲۰ خدمتکار یک‌شکلی بود که همگی شبیه به گبدولینا ساخته شده بود. برنده مسابقه زیبایی پرم ۲۰۱۴ با راشد گبدولین، مالک شرکت سازنده این ربات ازدواج کرده است.

2-31

اولین کافه‌ها در سال ۲۰۲۳ در سراسر دبی ظاهر خواهند شد. محصولات ربات RDI در حال حاضر در ۴۳ کشور به عنوان مدیر، مشاور، راهنما و دربان کار می‌کنند و جایگزین نیاز به کارمندان زنده هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی