|

معشوقه جَووون آقای سوپراستار کیست؟ و چرا همه نامزدای خوشگلش تو 25 سالگی منقضی میشن؟

Leonardo DiCaprio alreadya new 23-year-old girlfriend

درمورد تمایل دی کاپریو به ارتباط با زنان زیر ۲۵ سال ظاهرا این است که...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لئوناردو ویلهلم دی کاپریو (Leonardo Wilhelm DiCaprio) هنرپیشه و تهیه کنندهٔ آمریکایی است. لئوناردو ویلهلم دی کاپریو در یازدهم نوامبر سال ۱۹۷۴ در شهر لس آنجلس واقع در ایالت کالیفرنیا دیده به جهان گشود . پدر وی جورج دی کاپریو، نویسنده ی کتاب های کمیک، ریشه ای ایتالیایی- آلمانی دارد و مادرش ایرملین ایندربرکن هم از نسل ژرمن هاست. البته لئو به خاطر مادربزگ مادریش، خود را یک نیمه روسی نیز می داند.

بازیگر

او بازیگری بسیار قابل و خوش سیماست که تاکنون نیز مجرد مانده است. دی کاپریو  48 سال دارد، اما به علاقه شدیدش به زنان جوان تر از خود شناخته می شود و بررسی روابط عاشقانه لئوناردو دی کاپریو نشان می دهد که او همیشه با زنان بسیار جوان رابطه داشته که  25 سال سن داشتند لئوناردو دیکاپریو تا به حال با هیچ دختری بالاتر از ۲۵ سال ارتباط نداشته است.

۱۲۲

Untitled1

درمورد تمایل دی کاپریو به ارتباط با زنان زیر ۲۵ سال ظاهرا این است که زنان تا پیش از ۲۵ سالگی هنوز به فکر تشکیل خانواده نیستند، دقیقا چیزی است که دی کاپریو به آن فکر نمی کند و قصد تشکیل خانواده ندارد. این بازیگر جذاب با  حدود 4سال در رابطه بود بعد از تولد 25 سالگی دوست دخترش از او جدا شد و به تازگی از دوست دختر جدید 22 ساله خود رونمایی کرده است!

بازیگران

لئوناردو دی کاپریو

ماریا برگووا ۲۲ سال دارد و در سنت تروپه در جنوب فرانسه سوار بر قایق تفریحی مجلل دی کاپریو دیده شده است. بر اساس اطلاعات به دست آمده، دی کاپریو و نامزد جدیدش بیش از یک ماه قبل از رسمی شدن جدایی او با مورونه ۲۵ ساله در قایق تفریحی این بازیگر بودند. ماریا برگووا همسر سابق احمد مسعود عبدالحفید، امپراتوری مد و املاک در موناکو است. احمد مسعود نوه مسعود ارشد، وزیر کشور و خدمتکار وفادار قذافی است که به عنوان «دست راست» و «دایره المعارف متحرک» قذافی، دیکتاتور لیبی لقب گرفته است.

Maria Beregova

مدل

لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو

برگووا در سوئیس بزرگ شد و در یک مدرسه شبانه روزی خصوصی تحصیل کرد، اما در حال حاضر در لندن زندگی و در آنجا تحصیل می کند تا تجارت خانوادگی خود را که یک شرکت داروسازی است، در دست بگیرد.

Maria Beregova

لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو

حالا بسیاری از کاربران فضای مجازی با توجه به سن ماریا، نامزد جدید لئوناردو دی کاپریو، به او پیشنهاد می کنند از ۳ سال رابطه با لئوناردو دی کاپریو منتهای لذت را ببرد و حتما آماده ی جدایی از دی کاپریو در ۲۵ سالگی باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها