|

مدل محجبه موفق در انگلستان

اکرم عبدی عمر؛ اولین مدل محجبه در بریتانیا

اکرام عبدی عمر، اولین مدل حجاب پوش انگلستان بود که در 21 سالگی روی جلد مجله Vogue ظاهر و در سال 2019 چهره برند باربِری شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اکرام عبدی عمر، مدل محجبه سوئدی گفته است: "به عنوان یک مسلمان، با حیا بودن یک امر مهم است و من فقط می خواستم به همه نشان دهم که شما می توانید هم محفوظ به حیا باشید و هم اهل مُد. زیرا خود حجاب، علاوه بر نماد اسلام، نشان دهنده زیبایی نیز است."

 

966f653b996b0b595e2f39e3a514cb58

مدل سومالیایی متولد سوئد که اکنون 23 ساله است و در بریستول زندگی می کند، گفت که میراث و اعتقادات مذهبی او تأثیر زیادی در حرفه مدلینگ وی داشته است. او گفت: "برایم جالب است که چگونه همه می توانند خود را متفاوت بیان کنند و پیامی را فقط با لباس به تصویر بکشند." وی افزود: "من معتقدم که نقش من در این صنعت، توانمندسازی زنان است، زیرا نشان می دهد که زنان این انتخاب را دارند که هر طور که ​​دوست دارند لباس بپوشند، خواه این شامل نشان دادن پوست باشد یا نه و در هر صورت احساس درخشانی داشته باشند."

 

1212439-500w

"حجاب خود برای من یک چیز بسیار قابل توجه است زیرا نمایانگر عفت و زیبایی است، اعتماد به نفس را متبلور می کند و یادآور این مسئله است که من این گزینه را دارم که لباس دلخواه خود را بپوشم. به تعبیری معنوی تر ، من وقتی باحجاب هستم، احساس نزدیکی به خدا و ارتباط بیشتری با اسلام می کنم و این حس حقیقتا در طی سالهای گذشته، شدت گرفته است."

در سال 2018 اکرام این خبر را که برای ادامه فعالیت در زمینه مدلینگ، ادامه تحصیل در رشته علوم پزشکی خود را ترک خواهد را به گوش نزدیکانش رسانید و واکنش های متفاوتی را از آن ها دریافت کرد.وی گفت: "من احساس می کنم وقتی پدربزرگ و مادربزرگم کلمه مدلینگ را می شنوند، افکاری به ذهنشان خطور می کند که شایسته ​​نیست و آنها را نگران می کند.

 

download

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها