|

شاهدخت ولز

عکس های دیده نشده از پرنسس دایانا

در این مقاله با پرنسس دایانا و ارتباط وی با خاندان سلطنتی آشنا می شوید و عکس های نایاب وی را مشاهده می کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-دایانا، شاهدخت ولز، همسر اول چارلز، شاهزاده ولز بود که بزرگترین فرزند و ولیعهد الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبرا، است.

او برای فعالیت‌هایش در زمینهٔ جمع‌آوری پول برای خیریه‌های بین‌المللی و همچنین به عنوان یک شخصیت برجسته و مشهور در قرن بیستم شناخته شده بود. ازدواج او با شاهزادهٔ ولز در تاریخ ۲۹ ژوئیهٔ ۱۹۸۱ در کلیسای جامع سنت پل برگزار شد که مخاطبانی جهانی داشت و به وسیلهٔ بیش از ۷۵۰ میلیون نفر تماشا شد. با این ازدواج او القاب شاهدخت ولز، دوشس کورنوال، دوشس رافیسِی و کنتس چِستِر را به دست آورد. ثمرهٔ این ازدواج دو پسر بود، شاهزادگان ویلیام و هری، کسانی که در ردیف رسیدن به تاج و تخت بریتانیا دوم و ششم هستند.

دایانا در یکی از خانواده‌های اشرافی انگلیس با دودمانی سلطنتی متولد شد. وی با اعلام نامزدی اش به چهره‌ای جهانی مبدل شد. او برای کارهای خیرخواهانه به رسمیت شناخته شده بود و از سال ۱۹۸۹ تا زمان مرگش، رئیس بیمارستان تخصصی اُرموند بود. دایانا در دوران ازدواجش و پس از آن به عنوان چهرهٔ برجستهٔ مطبوعات باقی‌ماند و ازدواج او پس از ۱۵ سال با طلاقی در تاریخ ۲۸ اوت ۱۹۹۶ به پایان رسید. توجه رسانه‌ها و مطبوعات جهان برای آخرین بار در تاریخ ۳۱ اوت ۱۹۹۷ به دایانا جلب شد، روزی که او در یک تصادف رانندگی در پاریس کشته شد.

پرنسس دایانا که عضوی از خانواده سلطنتی بریتانیا بود که هر حرکت وی در دهه 80 و 90 توسط پاپاراتزی ها ثبت شده است. در حالی که به نظر می رسد او همیشه در کانون توجه بوده است ، اما ما چندین عکس نادر را جمع آوری کرده ایم که نگاه صمیمی تری به زندگی او می اندازد. از تصاویر زیر که جنبه بسیار خاصی از دیانا را قبل از پایان زندگی وی نشان می دهد، لذت ببرید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها