|

شادمانی هم ولایتی های معاون بایدن در هند!

آنچه که بیش از همه توجه و اشتیاق ساکنان هندی را برانگیخته، این است که کاملا هریس نخستین زن سیاه پوست آمریکایی آسیایی است که برای دومین بار…

لینک کوتاه کپی شد

ساکنان کشور هند، به مناسبت حضور کاملا هریس به عنوان معاون رئیس جمهور در کاخ سفید در سرتاسر آسیای جنوبی که زادگاه پدربزرگ مادری او در قرن گذشته به شمار می آید، جشنی را برپا کردند. 

آنها به مناسبت مراسم تحلیف کاملا هریس، ترقه های آتش بازی را در سرتاسر این کشور  به راه انداختند و غذاهایی را میان مردم توزیع کردند. 

روستایی به نام تولاسندرپورام، روستای پر دار و درختی در 320 کیلومتری شهر جنوبی و ساحلی تامیل نادو، جایی است که پدربزرگ مادری هریس در پیش از یک قرن گذشته در آن متولد شد. 

نقاشی به نام جاگون سینگ روبال نیز در شهر آمریتسار در ایالت پنجاب، تصویری از رئیس جمهور بایدن و کاملا هریس در کناریکدیگر را نقاشی کرد و همچنین، هنرمند و معلمی به نام ساگار کمبلی، در پایتخت اقتصادی هند در بمبئی، تصویر نقاشی شده ای از بایدن وهریس را در بیرون درب مدرسه ای که در آن تدریس می کرد، به نمایش گذاشت. 

آنچه که بیش از همه توجه و اشتیاق ساکنان هندی را برانگیخته، این است که کاملا هریس نخستین زن سیاه پوست آمریکایی آسیایی است که برای دومین بار به عنوان یکی از مقامات عالی ایالت متحده، انتخاب می شود. 

3456782

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی