|

عمارت‌های مجلل میلیاردها

خانه های لوکس ثروتمند ترین افراد آمریکا

گرچه این مرد 86 ساله بر املاک و زمین های بسیاری تا کنون سرمایه گذاری کرده اما ثروت بیشمار او، علت شهرت وی در آمریکا نیست، بلکه او به علت…

لینک کوتاه کپی شد

آیا تا کنون سری به تصاویر منتشر شده از خانه های مجلل افراد ثروتنمند آمریکایی در صفحات مجازی زده اید؟ 

در اینجا به معرفی پنج فرد ثروتمند آمریکایی می پردازیم که هر یک از آنان تنها در حساب شخصی خود حداقل دارای 363.3 بیلیون دلار، درآمد اند و به غیر از آن، در شرکت هایی که در آن سرمایه گذاری کرده اند نیز، سهام های عظیمی را به خود اختصاص داده اند. 

1. بیل گیتس 

این مرد ثروتنمند 60 ساله، بیشتر زمانش را در عمارت مجلل و مشرف به دریای خود در واشنگتن سپری می کند. او برای ساخت این خانه، 63.2 بیلیون دلار هزینه کرده و بیشتر آن نیز با وسایل لوکس و گران قیمت و بالاترین تکنولوژی و امکانات روز، پر شده است. وی زمین این عمارت را در سال 1988 به قیمت 2میلیون دلار خریداری کرد و در حال حاضر نیز، به قیمت 170 میلیون دلار ارزش دارد. 

bill gates

2. جف بزوس 

از آنجایی که این مرد 52 ساله طی سالیان متمادی املاک و عمارات زیادی را جمع آوری کرده، سال گذشته وی را به عنوان بیست وششمین فرد ثروتمند آمریکایی، معرفی کردند. یکی از دارایی های او، مزرعه 165 هزار هکتاری وی در غرب تگزاس است. او همچنین طبق گزارش فوربس، از یک خانه ساحلی در واشنگتن، سه آپارتمان در برج سنتوری منهتن و یک عمارت 120هزار متری در بورلی هیلز در مجاورت خانه تام کروز برخوردار است و از اینکه در همسایگی او زندگی می کند نیز به خود می بالد. 

jeff bezos

3. وارن بافت 

اگرچه این مرد 86 ساله بر املاک و زمین های بسیاری تا کنون سرمایه گذاری کرده اما ثروت بیشمار او، علت شهرت وی در آمریکا نیست، بلکه او به علت شخصیت فروتنانه خود  به عنوان یک چهره محبوب شناخته شده است. او در سال 1958 خانه ای را در اوماهای نبراسکا به ارزش31.500 دلار خریداری کرد و در حال حاضر نیز در همان جا زندگی می کند.  

warren buffett

4. مارک زاکربرگ 

این مرد جوان و ثروتمند 32 ساله بیشتر دارایی خود را صرف کمک به مدارس، موسسه های درمانی و سایر امور خیرخواهانه می کند. از جمله املاک او، خانه ای در پالو آلتو و یک قطعه زمین 9.9 میلیون دلاری در نزدیکی پارک دولوروس در سان فرانسیسکو است. او نخستین کارخانه خود با پنج هزار متر مربع را در سال 2011 به ارزش 7 میلیون دلار خریداری کرد.

mark zuckerberg

5. لری الیسون 

رئیس امور اجرایی اوراکل، بری الیسون 72 ساله دارای املاک و امارات بیشماری است. وی بخش های زیادی از کل محله مالیبو و اطراف دریاچه تاهو را خریداری کرده است. از جمله دارایی های او عمارت 70 میلیون دلاری در نیوپورت در جزیره آیلند، خانه های ویلایی در کیوتو، ژاپن و 98 درصد از زمین های لانای است که به عنوان ششمین جزیره بزرگ هاوایی شناخته می شود. او این املاک را به ارزش 500 میلیون دلار در سال 2012 خریداری کرد. 

Larry Ellison

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها