|

دنیای مد و فشن

جدید ترین لباس های مردانه در هفته مد پاریس

چالش های صنعت صنعت مد در ارائه جدیدترین لباس ها از طریق نمایش های از پیش فیلمبرداری شده در صفحات مجازی، همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

در حال حاضر یک سال از پخش ویروس همه گیر کوید 19 می گذرد اما چالش های صنعت صنعت مد در ارائه جدیدترین لباس ها از طریق نمایش های از پیش فیلمبرداری شده در صفحات مجازی، همچنان ادامه دارد. با این وجود آنها به خوبی می دانند که برای جلب توجه بییندگان به خلاقیت و نو آوری بیشتری نیاز دارند. 

قطعا همه ما می دانیم که ایجاد هیجان و جلب نظر خریداران آن همان زمانی که انگیزه کافی برای خرید لباس های نو وجود ندارد، کار چندان آسانی نیست. 

اما طراحان در هفته مد پاریس، ثابت کردند که می توانند از این چالش عبور کنند و با طراحی لباس های جدید ومورد پسند جوانان، توانستند جنجال بزرگی را در این فصل از زمستان، به پا کنند. 

با توجه به افول چشمگیر صنعت مسافرت جهانی، خلاقیت طراحی به نام ویرجیل ابلوح در نمایش فیلمی از مدل های قهوه به دست، روزنامه خوان و مدل هایی که در سالن انتظار فرودگاه هواپیمایی قدم می زدند،توانست توجه تعداد بسیاری از افرادی که در داخل خانه هایشان به تماشای آن فیلم می پرداختند را به خود جلب کند. 

این مجموعه توسط فردی که به تازگی جایزه بهترین طراح لباس در پاریس را به دست آورده بود، ایب کامارا مدیرت شد و در مصاحبه های خود نیز گفت که این نمایش از مقاله "جیمز بالدوین" در سال 1953 الهام گرفته شده که در آن او هم به تجربه خود به عنوان یک سیاه پوست در سوئیس و هم به تاریخ آمریکا اشاره می کند.

این نمایش توانست ترکیبی از عقاید، باور ها و نژاد های مختلفی همانند نژاد سیاه پوستان، هم جنس گرایان و زندگی افراد حاشیه نشین را در خود جای دهد که همچنین به علت نشان دادن موضوعاتی که سیاه پوستان را تحت تاثیر قرار می داد، تا حدودی مورد انتقاد قرار گرفت. 

طراح این لباس ها همچنین، بلیز و شلوار های بافتنی و ژاکت های بزرگ مردانه در طیف رنگ های گوناگون را توانست در این فیلم، به عرصه نمایش بگذارد و در این باره گفت: "اگر دیدن عکس های و فیلم های این نمایش لبخند را به روی لب هایتان نیاورد، پوشیدن این لباس ها با طرح های خلاقانه قطعا خوشحالتان می کند". 

او همچنین افزود که تمام عکس های گرفته شده در این نمایش، به صورت مجله چاپ و منتشر می شود و درآمد حاصل از نیز صرف امور خیریه و کمک به بیماران ایدز می شود. 

به علاوه، این لباس ها در فیلم کوتاهی به نام "نور سیاه خورشید" با الهام از روشنفکران کارائیب، آفریقا و هندی هایی که در سال 1980 به انگلیس مهاجرت کردند، ارئه شد و تصاویر نوستالژی مناظر با مدل های سرگردان در ساختمان های سنگی با شلوار های پهن و بلیز های بافتنی بلند، توانست نظر افراد علاقه مند به صنعت مد را تا حد زیادی به خود جلب کند.

این طراحان همچنین در هفته گذشته، علاوه بر تولید لباس های مردانه با طرح های به روز و خلاقانه، خط تولیدی لباس های کودکانه را نیز آغاز کردند. 

maxresdefault

sadsdcdn.cnnmenswear-promo-for-ss20-2016_mens_fashionarman1Milan-Fashion-Week

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها