|

عمارت اشرافی

عمارت بورلی هیلز،گران ترین خانه فروخته شده در جهان!

این ملک توسط یک معمار اهل کالیفرنیا به نام ویلام هابلینسکی طراحی شده و امکانات رفاهی آن نیز شامل مسیر مخصوصی برای دویدن، استخر، جکوزی،…

لینک کوتاه کپی شد

عمارت بورلی هیلز، عمارت 20 هزار متر مربعی کالیفرنیا در ماه جاری به حراج گذاشته شد و به قیمت 160 میلیون دلار فروخته شد که احتمالا گران ترین خانه ای است که تا کنون در حراج فروخته شده است. 

ویلای فرینز با 13 اتاق خواب و بیش از 9 هکتار زمین در بورلی هیلز واقع شده که طبق حراج کانسیریج که امور مرتبط با فروش عمارات را اداره می کند، تنها از طریق یک خیابان اختصاصی، می توان وارد آن ویلا شد. این عمارت همچنین با سقف های طاق دار، شومینه های متعدد و 25 حمام تزئین شده و در ساختمان های وسیع تر آن، سه مهمانسرای مجزا نیز وجود دارد. همچنین، این ویلا پیش از حراج به قیمت 165 میلیون دلار در لیست فروش قرار گرفته بود.

دروازه این عمارت در محله انحصاری پارک نورث بورلی واقع شده و افراد مشهوری همانند رود استوارت، دنزل واشینگتون و سیلوستر  استالونه نیز، در آن زندگی می کردند. 

این ملک توسط یک معمار اهل کالیفرنیا به نام ویلام هابلینسکی طراحی شده و امکانات رفاهی آن نیز شامل مسیر مخصوصی برای دویدن، استخر، جکوزی، زمین تنیس و حیاط بزرگی می شود که به اندازه 30 اتومبیل در آن جای می گیرند. 

به نقل از صاحب این ملک در یک مقاله مطبوعاتی، "این عمارت در حقیقت یک شاهکار است که احتمالا بازسازی آن  کاملا غیر ممکن است" 

او همچنین افزود: "اکثر کاخ ها و شاهکار هایی همانند ویلای فرینز تنها در حراج ممکن است به فروش برسند". 

مدیر مجموعه حراج کانسیریج چاد روفرز نیز اعلام کرد که: "این عمارت مجلل توسط آژانس های املاک و مستغلات هیلتون و هایلند با به قیمت 160 میلیون دلار ثبت شده که در صورت دستیابی به آن، به گران ترین ملک فروخته شده در حراج، دست یافته اید. اما روش فروش سنتی محدودیت های خودش را هم دارد چرا که بودجه بسیاری از خریداران محدود است و زمانی که صحبت بیش از 100 میلیون دلار باشد، قطعا ماه ها و یا حتی سال ها طول می کشد تا فروشنده ای برای خرید این املاک پیدا شود". 

روفرز در این باره بیان کرد که: "میانگین حضور عمارت بورلی هیلز در لیست املاک فروشی، تقریبا 324 روز بود. تحقیقات ما نیز در این زمینه نشان می دهد که اگر یک ملک مجلل، ظرف 90 روز به فروش نرسد، احتمالا تا سه ماه در بازار می ماند تا در نهایت با کسری از قیمت اصلی، فروخته شود". 

همچنین به نقل از وال استریت جورنال، این عمارت اشرافی که رکورد لاکچری ترین منطقه آمریکا را شکسته، در نهایت توسط مدیر عامل آمازون و پولدار ترین مرد جهان، جف بیزوس خریداری شد. طبق این گزارش، او به تازگی از همسرش جدا شده و بیشتر زمان خود را با نامزد جدیدش لورن سانچز، در این عمارت مجلل می گذراند".  

http___cdn.cnn.com_cnnnext_dam_assets_210107090629-beverly-park-house-02-restricted

http___cdn.cnn.com_cnnnext_dam_assets_210107090504-beverly-park-house-01-restricted

http___cdn.cnn.com_cnnnext_dam_assets_210107090157-beverly-park-house-03-restrictedc574b7b6d9ad4b2d93b510a2caa3fca8_mda3be3402b773cbbe81c018368eaee3fc31-N-FAZIO-WAY-The-Woodlands-TX5coralridge_exteriorpatio_3093m-11x8im-275146

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها