|

هتل های دیدنی

هتلی جادویی تمام یخی در کانادا

تا کنون هتل های مجلل و منحصر به فردی در سراسر کشور ها ساخته شده اما در اینجا با یک هتل یخی در کانادا آشنا می شویم.

لینک کوتاه کپی شد

هتل یخی کانادا از 40 هزار تن برف ساخته شده و شامل اتاق های متعدد، سالن های وسیع و حتی یک کلیسای عروسی برای افرادی است که تمایل دارند جشن عروسی خود را در یک محیط برفی برگزار کنند.

این هتل در حال حاضر از 21 اتاق و سوئیت مجزا با وان های آب گرم و سونا های اختصاصی در هر یک از آنها برخوردار است. 

به علاوه، این هتل یخی و مجلل،هتل دی گلاس نام دارد و در شهر کبک در کانادا واقع شده و همچنین پیش از شیوع ویروس کوید 19، سالیانه عده بسیاری از توریست ها و گردشگران به ویژه در فصول گرم تابستانی به این مکان جذاب و دیدنی سفر می کردند. 

حکاکی های باورنکردنی و خلاقانه بر دیوار های اتاق های این هتل و تخت های بزرگ ساخته شده از یخ و حتی یک بخاری که بدنه آن به دلایل مشخص از یخ ساخته نشده، جذابیت و زیبایی اتاق های منحصر به فرد آنرا بیشتر کرده است. 

همچنین در هنگام راه رفتن در راهرو های این هتل با مجسمه ها و میز های یخی و در عین حال زیبا و دیدنی مواجه می شوید و همچنین مبل های قرار گرفته در آن مکان مناسبی برای استراحت و صرف نوشیدنی های خنک بر روی آنها است. 

نکته اصلی این است که این سوئیت ها تنها به عنوان یک مکان دیدنی و جذاب ساخته نشده اند بلکه در هر شب می توانید با قیمت 399 دلار در آنها اقامت کنید. 

0_Canadas-ice-hotel-has-created-a-3D-tour-so-you-can-experience-it-from-home (6)

در اقامت در این هتل منحصر به فرد، به هر میهمان یک کیسه خواب یخی داده میشود که می توانند چمدان های خود را در آن قرار دهند اما نکته مهم دیگر در این باره این است که کارکنان آن، اتاق های گرمتری را برای افرادی که تمایلی به خوابیدن در اتاق های یخی ندارند، در نظر گرفته اند. 

همچنین، دکور این هتل هر ساله در ماهه سپتابمر تغییر می کند وهر بار امکان جدید تر و پیشرفته تری به آن اضافه میگردد. انتخاب این ماه برای تجدید دکور هتل دی گلاس نیز این است که  مواد اصلی ساخت این هتل از برف است و بنابراین دمای هوا باید زیر 56 درجه سانتی گراد باشد.

معماران این هتل، ساخت شکل آنرا در ابتدا ازهت یخی سوئد الهام گرفتند و سپس این هتل مجلل رادر سال 2001 برای نخستین بار در کانادا افتتاح کردند. 

این هتل از همان سال اول در هر شب میزبان حدودا 70 هزار مسافر بود اما در سال جاری به علت شیوع این بیماری با کاهش شدید گردشگران مواجه شد. 

به علاوه در مورد استراحتگاه های این هتل می توان به رستوران چهار ستاره، پارک آبی سرپوشیده و بزرگترین زمین بازی زمستانی در آمریکای شمالی اشاره کرد. 

در پایان باید خاطر نشان کرد که طبق گفته وزارت امور خارجه کانادا، در حال حاضر تنها دانشجویان بین المللی، شهروندان مقیم کانادایی و یا دارای اقامت دائم اجازه سکونت دارند و حتی خانواده های نزدیک افراد دارای اقامت دائمی، تنها 15 روز می توانند در این کشور اقامت کنند.

0_Canadas-ice-hotel-has-created-a-3D-tour-so-you-can-experience-it-from-home0_Canadas-ice-hotel-has-created-a-3D-tour-so-you-can-experience-it-from-home (1)0_Canadas-ice-hotel-has-created-a-3D-tour-so-you-can-experience-it-from-home (2)0_Canadas-ice-hotel-has-created-a-3D-tour-so-you-can-experience-it-from-home (5)0_Canadas-ice-hotel-has-created-a-3D-tour-so-you-can-experience-it-from-home (7)0_Canadas-ice-hotel-has-created-a-3D-tour-so-you-can-experience-it-from-home (4)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها