|

دنیای حیوانات

نگاهی به بچه های تازه متولد شده برخی از حیوانات

در اینجا می توانید تصاویری از بچه های تازه متولد شده بعضی از حیوانات را مشاهده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

آنچه که اکثر ما در رابطه با دنیای حیوانات از دیدن آن به وجد می آییم، تولد بچه های آنها و چگونگی رشد و بزرگ شدن آنان است. شاید این احساس به علت شیطنت ها و رفتار های جالب آنها در نزدیک کردن خود به مادرشان و یا کنجکاوی آنها برای کشف دنیای  بیرون باشد اما هرچه که باشد دنیای آنها بسیار دوست و شگفت انگیز است. 

در اینجا تصاویری از بچه های تازه متولد شده برخی از حیوانات را به نمایش می گذاریم. 

1. بچه جوجه تیغی 

Baby-Hedgehogبدن بچه های جوجه تیغی بسیار گرد و مقاومت ناپذیر و نرم است و بنابراین در هنگام دست گرفتن آنها باید مراقب باشید که دست ها یا پاهای نرم و کوچکشان دچار شکستگی و تا شدگی نشود. 

2. بچه دلفین 

Baby-Dolphinآنچه ما را مجذوب این حیوان زیبای دریایی می کند، هوش و بازیگوشی زیاد او است و نکته جالب در مورد آنها نیز این است که اندام های عقب آنها در داخل رحمشان رشد می کند و پیش از تولد نیز از بین می روند.

3. بچه همستر 

Baby-Hamsterهمستر ها در هنگام تولد همیشه نابینا هستند و پس از گذشت 14 تا 17 بینایی خود را به تدریج به دست می آوردند و مادر انها نیز می تواند همزمان 20 همستر را به دنیا بیاورد. 

4.بچه کانگرو 

Baby-Kangarooبچه کانگرو ها همانطور که می دانید تا چند روز اول تولد در کیسه ها مادرانشان باقی می مانند و پس از آن به تدریج از کیسه خارج شده و سعی می کنند تا به طور مستقل زندگی کنند. 

5. بچه گربه 

Baby-Catبیشتر بچه گربه ها علاقه زیادی به نوازش و محبت به ویژه پس از تولد دارند و بنابراین از ساعت ها بازی با صاحبان و یا هم نوعان خود نیز خسته نمی شوند. 

6. بچه سنجاب 

Baby-Squirrelاکثر سنجاب ها از همان آغاز تولد عادت دارند تا دانه ها و غذاهایشان را دفن کنند اما در نهایت فراموش می کنند که آنها را در کجا پنهان کرده اند!

7. بچه خوک

Baby-Pigبچه خوک ها می توانند صدای مادر خود را تشخیص دهندو پس از دو هفتگی نیز می توانند آنها را به راحتی شناسایی کنند. 

8. بچه روباه

Baby-Fennec-Foxگوش های بزرگ روباه ها از همان آغاز تولد به لحاظ اتلاف گرما و خنک نگه داشتن آنها بسیار مفید است. 

9.بچه لاک پشت 

Baby-Tortoiseبزرگترین تفاوت آنها با دیگر حیوانات، حساسیت بیش از اندازه شان به تغییرات دما است، چرا که گرما آنها را به شدت اذیت می کند و به همین دلیل علاقه زیادی به خوردن اکثر سبزیجات و میوه هایی همانند توت فرنگی دارند! 

10. بچه شامپانزه 

Baby-Chimpanzeeاکثر ما با نگاه کردن به این گونه از حیوانات شباهات زیادی را با خود احساس می کنیم چرا که از نظر علمی نیز به لحاظ ویژگی های ظاهری به اندازه 98.5 درصد به آنها شباهت داریم.

منبع: RestWow

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها