|

(عکس) ازدواج جنجالی پیرمرد ۱۰۳ ساله با دختر ۲۷ ساله!

در یک مراسم ازدواج عجیب در اندونزی مرد سالخورده ۱۰۳ ساله با یک دختر ۲۷ ساله ازدواج کرد.

لینک کوتاه کپی شد

از اواخر ماه گذشته میلادی تاکنون در شبکه های اجتماعی اندونزیایی خبری مربوط به ازدواج جنجالی یک پیرمرد ۱۰۳ ساله با یک زن ۲۷ ساله در جنوب جزیره سولاوسی در اندونزی سرو صدای زیادی به پا کرده است. به گزارش نیک صالحی جزئیات بیشتر از این عروسی جنجالی را در زیر خواهید خواند.

عروسی جنجالی پیرمرد ۱۰۳ ساله

عکس ها و ویدیوهایی از این زوج غیرمتعارف بیشتر از یک هفته است که مدام در اینترنت باز نشر می شود و در حالی که بعضی از مردم ابراز خشم می کنند برخی دیگر آن را سوژه خنده کرده اند و برخی دیگر نیز به طور کلی باور ندارند این ازدواج واقعیت داشته باشد.

ولی با این حال بسیاری از خبرگزاری های اندونزیایی با پوشش دادن این خبر، تاکید می کنند آقای پوانگ کات پیرمرد ۱۰۳ ساله که سرباز کهنه کار جنگ استعماری هلند بوده با زن ۲۷ ساله ای به نام ایندو الانگ در منطقه سیوا در جنوب سوالاسی ازدواج کرده است. بر طبق این گزارش ها داماد یک مرد بیوه است که در در طی سال های ۱۹۴۵ تا ۱۹۴۹ در جنگ استعماری هلند جنگیده است.

یکی از خویشاوندان داماد به نام ایو انگرینی ماچتار به رسانه ها گفت: "بله، حقیقت دارد. مراسم عروسی بعد از ظهر در خانه عروس در خیابان جالان گالیکو برگزار شد." "من سن دقیق او را نمی دانم ولی قطعا بیش از ۱۰۰ سال است، او در جنگ حضور داشته و همسر جدیدش هنوز در دهه ۲۰ سالگی خود به سر می برد."

(عکس) ازدواج جنجالی پیرمرد ۱۰۳ ساله با دختر ۲۷ ساله!

بعدا "تریبون نیوز" سن دقیق عروس و داماد را ۱۰۳ و ۲۷ ساله عنوان کرد و فاصله سنی ۷۶ سال بین آنها بسیاری را در این کشور آسیایی شوکه کرد، با این که فاصله سنی بالا در آنجا به طور کامل غیرمعمول نیست. از جمله در سال ۲۰۱۷ گزارش شد در این کشور یک پیرزن ۷۱ ساله با یک پسر ۱۶ ساله ازدواج کرده و یا چندی پیش برخی از رسانه ها از ازدواج یک مرد ۱۰۳ ساله با زنی ۶۶ سال کوچکتر از خودش خبر داده بودند

مهریه عروس خانم چقدر است؟

در ویدیوهای منتشر شده از این عروسی در فیس بوک و توئتیر، نشان می دهد یک داماد پیر قوزدار و خمیده به کمک یک مرد جوان، تلوتلوخوران به محل جایگاه عروس و داماد می رود تا در کنار عروس جوانش بنشیند.

جالب است که مهریه پرداختی آقای کات به عروس نیز چندان قابل توجه نیست و گفته می شود تنها حدود ۵ میلیون روپیه (۳۴۳ دلار) و یک انگشتر طلا پرداخت کرده است. این زن و شوهر جدید در حال حاظر در خانه داماد در جنوب سولاوسی ساکن شدند.

ماجرای آشنایی این دو نفر

طبق برخی از گزارش های جدیدتر پس از انتشار این خبر جنجالی، ظاهرا این پیرمرد صد و چند ساله زمانی با این زن جوان ملاقات می کند که وی به تازگی متوجه شده نامزد سابقش به او خیانت کرده و از او جدا می شود. همین امر موجب صمیمیت او با پیرمرد شده و ظاهرا مجذوب "خرد" و "تجارب زندگی" او می شود.

همچنین یکی از چیزهای معذب کننده نسبت به این زوج این است که داماد ۱۰۳ ساله در حقیقت از زمان کودکی عروس، شاهد رشد او بوده است، چرا که با خانواده او رفت و آمد خانوادگی داشته و آنها در طول برخی از اعیاد و جشن ها به خانه او می رفتند.

این زن که در حال حاضر از این پیرمرد باردار است، پیش از ازدواج دوم به دلیل بدرفتاری شوهر سابقش از او طلاق می گیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها