|

چه لباس هایی امسال مده؟ / مانتوهایی که 1403 ترند شدن خیلی شیکن همه چی باهاشون میاد

در این مقاله در خصوص این که چه لباس هایی امسال مده صحبت کردیم که میتونید به سراغ اون ها برید و به زیبایی بدرخشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شیک و پیک بودن در این روزها تبدیل شده به یه مسئله ی مهم البته که در هر دوره ای استایل های مخصوص به اون دوره وجود داشته و خب در نوع خودش خاص بوده ولی در حال حاضر در دنیا و زمانی هستیم که هر روز یه چیزی مد میشه و با استفاده از شبکه های مجازی مثل اینستاگرام میشه خیلی بیشتر از قبل و حتی راحت تر در جریان مد و فشن قرار گرفت که خب این موضوع باعث میشه همه یه هراسی از این که یه وقت دمده دیده بشن داشته باشن مثلا شاید باور کردن نباشی که یه سری از ترندها تنها چند ماه دووم میارن مثلا خیلی ها وقتی به دنبال کفش های مد سال هستن میدونن که به عنوان مثال صندل های هولوگرامی این روزا یکی از ضایع ترین ها و دمده ترین کفش هاست که شاید باورکردنی نباشه که تنها برای دو سه ماه ترند شد و اومد روی بورس ولی ازش اونقدار که باید و شاید استقبال نشد و خب طراحش باید ایده های بهتری برای ارائه میداشت!

البته که تنها روی مد بودن نیست که مهمه مثلا شاید شما توی استایلتون یه عالمه آیتم داشته باشید که همه جدیدا مد شدن ولی یا بین اون ها هماهنگی وجود نداره و یا به شما نمیان و در نهایت استایلتون بد دیده میشه بنابراین شما علاوه بر این که باید سلیقه رو هم چاشنی کار کنید و در زمینه ی سبک های استایل شناخت داشته باشید باید در خصوص ویژگی های ظاهری و فیزیکی خودتون هم اطلاعات کافی داشته باشید  مثلا در صورت شکم داشتن باید به سراغ شومیز های مناسب خانوم هایی که شکم دارن برید که احتمالا بدونید هر چقدر رنگاشون تیره تر باشه به همون میزان بهتره و شکم شما رو کاور میکنن و باعث میشن که به چشم نیاد. حالا از اینا بگذریم و برسیم به مقاله ی امروز که در طی اون برای این شما مدرن و به روز دیده بشید میخواهیم راجبه این سوال که چه لباس هایی امسال مده باهتون صحبت مکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

چه لباس هایی امسال مده

کت های کار شده و کوتاه یکی از ترندهای مهم امسال

برای این که میزان محبوبیت کت های زنانه و کوتاه و سوزن دوزی شده رو متوجه بشید کافیه که یه گشتی توی بازار و حتی آنلاین شاپ ها بزنید تا متوجه بشید که چقدر این آیتم اومده روی بورس و خواهان و طرفدار داره و شما میتونید ازش برای مهمونی ها و استایل های خیابانی و کژوال تون و همچنین قرارهای مهم بهره بگیرید و به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید. البته که مثلا در هر یک از این موقعیت ها پارچه ی کت شما فرق داره مثلا اون دسته از کت هایی که با استفاده از پارچه های ژاکارد دوخته شدن و یا براشون از پارچه های سوزن دوزی استفاده شده برای مراسم های رسمی و مهمونی ها میتونن عالی باشن.

در حالی که کت هایی که پارچه هاشون ساده تر هست به خصوص ترنچ کت ها برای استایل های روزمره و راحتی بسیار مناسب تر هستن و همچنین قیمت پایین تری هم دارن و با این حساب شما با هزینه ی کمتر میتونید روی مد باشید.

چه لباس هایی امسال مده

لباسای مربوط به استایل های هنری همیشه روی مد هستن

یکی دیگه از ترندهای جذاب در زمینه مد و پوشاک انتخاب کردن لباس به سبک هنری هست که تقرببا میشه گفت که همیشه مد بوده و هست و خواهد بود که این موضوع به دلیل نبودن محدودیت در انتخاب رنگ و طرح هستش چرا که دست شما همیشه و همیشه بازه و اینطوری نیست که یه چیزی در زمینه ی استایل هنری یهو مد بشه و یهو هم از مد بیفته و شاید براتون جالب باشه که حتی در برخی از مواقع هم که از مد میفته و حالت نوستالژی پیدا میکنه.

شما میتونید در این مدل از استایل ها که در 403 هم باب شد از رنگ های خلاقانه و طرح هایی مثل سنگ دوزی، گلدوزی، منجق دوزی و... استفاده کنید و به استایل و تیپ خودتون جذابیت ببخشید. همچنین نکته ی بسیار جذاب تر در خصوص این مدل از استایل اکسسوری هایی که میشه به سراغشون رفت از دستبندهای جالب بگیر تا عینک هایی با فریم های رنگی و... .

چه لباس هایی امسال مده

سارافون ها دوباره برگشتن

یکی دیگه از آیتم هایی که میشه اون رو همیشه مد خوند که امسال هم اومده روی کار و ترند شده سارافون هست که شما میتونید با ترکیب کردن اون با کت های کوتاه، پیراهن های رنگی و دامن یه استایل فوق العاده زیبا برای خودتون بسازید و چه توی استایل های خیابانی و چه توی مهمونی هاتون به به خوبی بدرخشید. یه خوبی هم که در خصوص سارافون ها وجود داره این هست که تنوع بسیار بالایی دارن و دست شما در انتخاب بسیار باز خواهد بود.

چه لباس هایی امسال مده

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی