|

با کفش لوفر چه شلواری بپوشیم؟ / راهنمای ست کردن کفش لوفر با شلوار مناسب

کفش‌های لوفر، یک کفش شیک و محبوب هستند که به خوبی با لباس‌های کلاسیک زنانه و لباس‌های غیررسمی ست می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از کاربردی‌ترین مدل‌ها در بین کفش‌های چرمی زنانه، لوفر است. این کفش‌ها به لطف طراحی‌ بدون بند، در زندگی روزمره به راحتی قابل پوشیدن هستند. درواقع لوفرها یکی از آن کفش‌های کلاسیک و جاودانه هستند که حتی زمانی که مد روز نیستند، هیچ‌کس برای پوشیدن آن‌ها شما را سرزنش نمی‌کند. کفش‌های لوفر را در رنگ‌های تیره تر مانند قهوه‌ای، شرابی یا مشکی انتخاب کنید. البته شما می‌توانید آنها را در الگوهای منحصر به فرد مانند پوست مار یا مخمل برگزینید. لوفرهای جیر یا لوفر قهوه‌ای هر دو گزینه‌های عالی برای پاییز هستند تا بافت‌ها و رنگ‌های گرم را به ارمغان بیاورند. این سبک کفش‌ها، یک کفش شیک و محبوب هستند که به خوبی با لباس‌های کلاسیک زنانه مانند شلوار جین، شلوار راسته، ژاکت‌ها ، کت‌های بلند، بلوزهای شیک، دامن‌ها، پیراهن‌های دکمه‌دار، شلوارک جین و لباس‌های غیررسمی ست می‌شود. بیایید در مورد نحوه ست کردن این کفش‌های کلاسیک با شلوار صحبت کنیم تا بتوانید در طول سال در این ظاهر کلاسیک شیک به نظر برسید.

1

استایل رسمی با لوفر مشکی

انواع شلوار زنانه مثل جین، کتان، پارچه ای، لگ و..را می توان به راحتی با کفش های لوفر زنانه هماهنگ کرد و در انتخاب لوفر برای هر کدام از استایل های خود چیزی که اهمیت بالایی دارد، در نظر گرفتن رنگ و جنس محصول است که نمونه های چرم با رنگ های تیره رسمی تر هستند و مدل های جیر با رنگ های روشن تر برای استایل های روزمره و اسپرت به کار می روند.

8

لوفر را با شلوار قد 90 ترکیب کنید

نخستین انتخاب شما برای پوشیدن و استایل کردن شلوار با کفش لوفر می‌تواند شلوار پارچه‌ای یا شلوار جین راسته با قد 90 باشد. برای این استایل می‌توانید از کفش لوفر لژدار یا بدون پاشنه همرنگ شلوار خود استفاده کنید و کیفی با همان رنگ را انتخاب کنید تا استایل شما تکمیل شود.

Untitled

9

جین دمپا بهترین انتخاب برای کفش لوفر

شلوار جین دمپا چه قد 90 چه قد 100 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ترکیب با کفش لوفر است. برای این ترکیب می‌توانید از کفش لوفر لژدار با رنگ مشکی استفاده کنید. برای تکمیل استایل خود نیز استفاده از کت‌های کوتاه و کیف‌های کوچک پیشنهاد می‌شود.

6

لوفر لژ پهن را با شلوار بگ بلند بپوشید

اگر می‌خواهید حین استفاده از شلوار بگ بلند جذاب‌تر به نظر برسید کفش لوفر لژ پهن بهترین گزینه است. در این استایل باید شلوارتان روی کفش بیفتد و می‌توانید آن را با مانتوهای کوتاه استایل کنید. اکسسوری و کیف‌های مناسب سبک خود را فراموش نکنید.

10

کت و شلوار خود را با لوفر بپوشید

استفاده کفش لوفر با کت و شلوار استایل شما را کلاسیک می‌کند. شلوار این ست می‌تواند تا روی ساق پا یا کمی بالاتر از آن باشد. همچنین ممکن است مدل شلوار به صورت بگ، راسته یا مام استایل دوخته شود. این نوع کت و شلوار برای مراسم‌های رسمی، قرارهای کاری و محیط های اداری انتخاب مناسبی هستند. بنابراین بهترین کفش برای کت و شلوار رسمی کفش لوفر است.

2

لوفر رنگی را با کمربند هماهنگ کنید

لوفرها انواع مختلفی دارند و در طرح و رنگ متفاوتی تولید می‌شوند. برای ست کردن این نوع کفش‌ها می‌توانید آن را با اکسسوری‌ای مختلفی مانند کیف و کمربند هماهنگ کنید تا استایل شما را شیک‌تر و جذابتر شود.

5

کفش لوفر از نمونه کفش هایی است که به راحتی می توان آن را در استایل های مختلف رسمی، نیمه رسمی، روزمره و اسپرت به کار برد و در ست کردن این مدل از کفش به مشکل برنخواهید خورد بلکه فقط باید به جنس و رنگ این نوع از کفش هنگام ست کردن توجه داشته باشید که مدل های چرمی رنک مشکی رسمی ترین نمونه کفش این دسته بندی است و طرح های ساخته شده از جیر و نبوک هم که دارای رنگ های روشن و قهوه ای هستند، با توجه به استایل های راحتی و اسپرت می توان در استایل های متناسب آنها به کار برد.

3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی