|

3 ارز دیجیتال زیر 10 دلار؛ بهترین خریدهای آوریل

برترین خریدهای کریپتو کوین زیر 10 دلار که می تواند سود زیادی برای شما به همراه داشته باشد

لینک کوتاه کپی شد

آوریل یکی از ماه‌های مهمی بوده است که بازار ارزهای دیجیتال در مدت طولانی تجربه کرده است. در حالی که بیت کوین صعود کرد و از سقف های قیمتی 70 هزار دلار عبور کرد، آلت کوین ها و ارزهای میم منفجر شدند و سپس سقوط کردند و بعد از آن برای رسیدن به آستانه های قیمتی جدید تثبیت شدند. به طور مشابه، تنش‌های ژئوپلیتیکی طعم بیشتری به آن اضافه کرد و موجی از نوسانات شدید قیمت را برای از بین بردن سود بازار کریپتو به راه انداخت.

با این حال نوسانات قیمت نتوانست برای مدت طولانی دوام بیاورد زیرا بازار به تدریج سرعت خود را بازیافت. سکه های زیر 10 دلار به طور قابل توجهی افزایش یافتند، و دقیقاً به همین دلیل است که ما مقاله ای را تهیه کرده ایم که به شما کمک کند بهترین خریدهای ارز دیجیتال در آوریل زیر 10 دلار راانجام دهید.

برترین خریدهای کریپتو کوین زیر 10 دلار که می تواند سود زیادی برای شما به همراه داشته باشد

شماره 1: کاردانو

Cardano (ADA) به طور قابل توجهی کاهش یافته است تا به پایین ترین سطح جدید 0.46 رسید. با این حال، کاهش ناگهانی قیمت آن توسط بسیاری از تحلیلگران ارزهای دیجیتال مثبت ارزیابی می شود. Trend Rider، یک تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال در X، به اشتراک گذاشت که چگونه کاهش قیمت فعلی ADA به یک شکست خیره کننده قیمت در آینده اشاره دارد.

"اگر تاریخ تکرار شود، ممکن است قبل از افزایش سرسام آور در آستانه تست پشتیبانی نهایی $ADA باشیم. اکتبر 2020 را به یاد بیاورید؟ قیمت به 0.10 دلار کاهش یافت و به 3 دلار رسید. با یک کراس اوور صعودی RSI و آزمایش مجدد، آیا ما خود را برای یک حرکت سهموی دیگر آماده می کنیم؟

پلتفرم قابل توجه تجزیه و تحلیل رمزارز Coinpedia پیش بینی های مشابهی را برای ADA انجام می دهد. طبق Coinpedia، انتظار می‌رود که Cardano پس از 22 آوریل بخشی از قدرت خود را بازیابد و تا پایان ماه به سطح قیمتی جدید 0.84 دلار برسد.

«در صورتی که ADA حرکت فعلی خود را حفظ کند، احتمال افزایش صعودی وجود دارد که قیمت را به سمت اوج 0.84 دلار سوق می دهد که نشان دهنده افزایش قابل توجه 25 درصدی است. برعکس، اگر روند معکوس شود، ADA ممکن است سطح 50 درصد فیبوناچی را دوباره بررسی کند و انعطاف پذیری آن را دوباره آزمایش کند.

شماره 2: MATIC

Polygon's MATIC با تلاش از نوسانات فعلی بازار کریپتوها عبور می کند. این توکن به یکی از محبوبیت‌های سرمایه‌گذاران تبدیل شده است، زیرا معامله‌گران مشغول خرید این توکن با نرخ تهاجمی هستند. بیش از 1.8 میلیون توکن MATIC توسط Whales خریداری شده است که نشان دهنده موجی از رگه های صعودی است که پیش بینی می شود MATIC به زودی با آن روبرو شود.

بر اساس Coinpedia، MATIC ممکن است پس از تجربه کاهش قیمت در این ماه افزایش یابد و با 1 دلار معامله شود.

شکل‌گیری قیمت پایین‌تر برای Polygon ادامه می‌یابد و هشدار می‌دهد که در صورت عدم بهبود بازار تا 0.50 دلار کاهش می‌یابد. با این حال، بهبود صعودی با نصف شدن بیت کوین می تواند قیمت بازار را به بالای 1 دلار افزایش دهد. این می تواند احتمال یک روند صعودی جدید و شکست صعودی خط روند حمایت طولانی مدت را احیا کند."

3: دوج کوین

توکن میم کریپتو Dogecoin همیشه مورد بحث بوده است، در درجه اول به دلیل تایید مکرر Doge توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا. با اعلام حمله کوین بیس به معاملات آتی الهام گرفته از دوج، Dogecoin به آستانه وضعیت جدیدی صعود کرده است و پیش بینی می شود که قیمت آن به زودی به نقاط عطف قیمتی جدید برسد.

به گفته کوین پدیا، Dogecoin ممکن است تا پایان این ماه در بالاترین قیمت بالقوه 0.20 دلار معامله شود. با جهش 14 درصدی در هفته گذشته و افزایش 4.36 درصدی در نیمه اول این هفته، قیمت SHIB فرصتی برای ورود به بازار ارائه می دهد. با توجه به ادامه روند صعودی بالای سطح 23.60 درصد فیب در این هفته، صعود به سطح 38.20 درصد در 0.25 دلار امکان پذیر به نظر می رسد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی