|

بهترین گوشی های بازار تا 10 میلیون / با اینا به گوشی پول نمیدی یه دوربین عکاسی میخری

در این مقاله به معرفی چندتا از بهترین گوشی های بازار تا 10 میلیون پرداختیم تا با شناختن اون ها خرید بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شما استفاده ی روزانه تون از گوشی چقدر هست یعنی تا چه حد و میزان به این وسیله ی الکترونیکی کوچک وابسته هستید؟ این وابستگی طوریه که در صورت نبودنش احساس کنید یه چیزیتون کمه؟ خب شاید خیلیامون اینطوری باشیم ولی موضوع اینه که افراط و تفریط در هر چیزی بده و در استفاده از گوشی هم همینطوره چرا که بالاخره یه جور اعتیاد به وجود میاره و شما رو کم کم از دنیای بیرون جدا میکنه و صد البته زیاد کار کشیدن از گوشی هم باعث میشه که این وسیله عمرش زودتر تموم بشه چرا که مثلا باتری های این روزا لیتیومی و غیر قابل تعویض اند و هر موقع باتری دیگه خراب شد باید با گوشی خداحافظی کنید هر چند که در این بین یه سری ترفند برای افزایش طول عمر باتری وجود دارن که میتونید با استفاده از اون ها این وسیله رو یه چند صباحی بیشتر داشته باشید.

اما از اینا به کنار یه وقت هایی پیش میاد که گوشی خودش اونقدرا نمیتونه رضایت شما رو جلب کنه و شما موقع خرید با علم و آگاهی از خصوصیات کامل اون اقدام به خرید نکردید و صرفا چون چهار نفر گفتن گوشیه خوبیه حالا فرقی نمیکنه که بهترین گوشی تا 7 میلیون باشه یا 70 میلیون شما مشتاق به خریدنش شدید بدون این که ببینید خودتون چه انتظاراتی از گوشی دارید مثلا شاید برای شما دوربین و پردازنده اولویت باشه در حالی که اونی که از گوشی تعریف میکنه به خاصر کیفیت نمایشگر و باتری خوبش هست نه اون چیزایی که  مدنظر شماست بنابراین بهتره که قبل از خرید گوشی این نکات رو بررسی کنید تا یه انتخاب مطمئن داشته باشید حالا ما هم در این مقاله برای این که در این راستا و برای افزایش اطلاعات شما بهتون کمک کرده باشیم میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های بازار تا 10 میلیون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های بازار تا 10 میلیون

پوکو M6 پرو از بهترین گوشی های بازار تا 10 میلیون

برسیم به اولین محصولی که در بین بهترین ها تا 10 میلون تونسته برای خودش اسم و رسم در کنه یعنی پوکو M6 پرو محصول کمپانی چینی شیائومی که این روزا یه عالمه کاربر داره برای خودش و توی ایران بسیار شناخته شده هست. این شرکت روی این گوشی طراحی فوق العاده زیبایی رو پیاده سازی کرد و شما میتونید این مدل از پوکو رو با وزن کمتر از 180 گرم تو دستتون داشته باشید و از خوش دست بودن اون نهایت لذت رو ببرید.

صفحه نمایش این محصول اندازه ی 6.67 اینچی داره و رزولوشن اون فول اچ دی پلاس هست که با این حساب شما میتونید محتواها رو با کیفیت بالا در اون مشاهده کنید. اما نکته ای که وجود داره این هست که توان نوسازی تصویر در اون در ثانیه برابر با 120 هرتزه که با گوشی های پرچمدار برابری میکنه و این یعنی خبری از لگ و تاخیر در این گوشی نیست. همچنین حداکثر روشنایی این نمایشگر به 1050 نیت میرسه که این نشون میده کار کردن باهاش زیر نور خورشید هم بسیار راحته.

برای دوربین اصلی پوکو M6 پرو از یه سنسور 64 مگاپیکسلی استفاده شده که کیفیت خوبی داره. پردازنده یه تراشه ی هلیو G99 اولترا هست که عملکردش مناسبه. باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره.

بهترین گوشی های بازار تا 10 میلیون

گلکسی A25 از بهترین گوشی های بازار تا 10 میلیون

برسیم به محصول دوم که از بین کهکشانی های سامسونگ انتخاب شده که بین رقبای خودش حرف های زیادی برای گفتن داره. کمپانی کره ای برای این محصول خودش از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.5 اینچ استفاده کرده که رزولوشن اون فول اچ دیه و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این نشون میده خبری از تاخیر در نمایشگر نیست و اسکرول کردن در اون روان و راحته. حداکثر روشنایی اون هم عدد قابل قبولی هست و برابر با 1030 نیته که کار کردن باهاش رو در فضای بیرون راحت میکنه. 

برای این محصول از یه تراشه ی اگزینوس 1280 استفاده شده که با توجه به قیمتش عملکردش خوبه و ایرادی نداره. برای دوربین اصلی از یه سنسور 50 مگاپیکسلی با کیفیت خوب استفاده شده. باتری 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه اما شارژر برای اون در جعبه وجود نداره.

بهترین گوشی های بازار تا 10 میلیون

نوا 11i از بهترین گوشی های بازار تا 10 میلیون

برسیم به یه محصول از هوآوی که تونسته که در بین میان رده ها و رقبا خودش رو بالا بکشه یعنی نوا 11i از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.8 اینچ برخورداره که رزولوشن فول اچ دی داره و توان نوسازی تصویر در این نمایشگر برابر با 90 هرتزه و نسبت این پنل به بدنه برابر با 90 درصده که این نشون از بزرگ بودن اون داره که با این حساب تماشای محتوا در اون براتون حسابی لذتبخش خواهد بود. 

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی 6 نانومتری اسنپدراگون 680 استفاده شده که قدرت قابل قبولی داره. دوربین اصلی این محصول سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی دارن. باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و از فست شارژ پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی های بازار تا 10 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی