|

معرفی بهترین ضد آفتاب روشن کننده / اونقدر ضد لک هستن که پوستت آینه میشه شفاف

کرم های ضد آفتاب انواع مختلفی دارند که یکی از اونها روشن کننده می باشد و میتونه پوست هایی که دچار لک و تیرگی هستن سفید کنه.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- کرمهای ضد آفتاب دیگه به مانند قدیم تنها یک ضد آفتاب و محافظ از پوست در مقابل اشعه نور خورشید نیستند، بلکه امروزه تبدیل به یکی از محصولات به شدت کاربردی شدن که خیلی کارا از دستشون بر میاد. مثلا یکی از بهترین توانایی هایی که دارند اینه که میتونن علاوه بر ضد آفتاب بودن و وظیفه اصلی شون، به روشن کردن پوست صورت شما نیز کمک کنند. البته که همه ضد آفتاب ها همه توانایی ها رو در خود جای نداده اند و در واقع شما بسته به اونچه که پوست تون نیاز داره کرم مورد نظرتون رو انتخاب می کنید. مثلا ضد آفتاب برای چین و چروک صورت و یا لک و کدری پوست و شاید هم روشن کردن صورت. در این مطلب قراره با ضد آفتاب هایی که میتونن پوست صورت رو روشن کننده آشنا بشیم. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

ضد آفتاب روشن کننده

اولاین؛ یه کرم ضد آفتاب سفید کننده خارجی عالی

کرم ضد آفتاب whitening از برند اولاین یکی از کرم های ضد آفتاب سفید کننده محسوب میشه که مناسب انواع پوست هستش و با SPF 50 از پوست شما در مقابل علائم محیطی و خارجی محافظت بسیار خوبی داره. این ضد آفتاب 50 میلی لیتری می باشد که خب به دلیل ترکیبات مرطوب کننده و آبرسانی که داره، میتونه مانع از آسیب به بافت پوست بشه و از پوست شما در مقابل خطراتی همچون دهیدراته شدن محافظت کنه.

در واقع این ضد آفتاب سفید کننده قوی با جذب سریعی که داره، فاقد چربی و مواد مضر می باشد و همین موضوع هم باعث شده تا پوست رو حساس و قرمز نکنه. فرمول HIGH PROTECT SYSTEM به کار رفته در ضد آفتاب مورد نظر، در برابر آفتاب مقاومت بسیار بالا  خوبی داره . همچنین خیلی خوب میتونه اشعه های UVA و UVB رو دفع کنه.

ضد آفتاب روشن کننده

اکتیو یونیفای ایزدین؛ یکی از بهترین ضدآفتاب های روشن کننده پوست خارجی

ضد آفتاب active Unify رو میشه یکی از پرفروش ترین محصولات در میون ضد آفتاب ها دونست که از برند ایزدین اسپانیا می باشد و کیفیتی فوق العاده بالا دارد. این ضد آفتاب واسه شمای که پوست مستعد به لک داری طراحی شده، اما خب ترکیباتش شامل مواد روشن کننده نیز هست. این کرم ضد آفتاب میتونه لک های پوست رو کمرنگ کنه و از طرفی هم به روشنایی پوست تون اضافه کنه. در واقع ضد آفتاب یونیفای میتونه باعث هموار شدن رنگ پوست بشه و رنگ پریدگی های پوست شما رو اصلاح کنه. از ویژگی های جذاب این کرم اینه که بافتی بسیار سبک و زود جذب داره که در دو مدل رنگ دار و بی رنگ در بازار عرضه میشه. برند ایزدین بر این عقیده هستش که اگر از این کرم استفاده نمایید بعد از مدتی لک ها رو از بین برده و پوست رو چند درجه روشن خواهد کرد.

ضد آفتاب ایزدین به دلیل فاقد چربی بودن یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب و روشن کننده برای پوست چرب محسوب میشه که خب این آیتم هم خیلی عالیه.

ضد آفتاب روشن کننده

کوزارکس؛ واسه پوست خشک بهترین کرم ضد آفتاب سفید کننده‌ست

کرم ضد آفتاب آلوئه ورا برند کوزارکس از دست محصولات معروف و محبوبی می باشد که برند کره ای cosrx تولید کرده و از کیفیت بسیار بالایی برخورداره. جالبه که بدونید اکثر مصرف کنندگان به این کرم رای مثبت داده اند و نتیجه بسیا خوبی دریافت نموده اند. اما بهترین گزینه برای پوست های خشک می باشد چرا که پوست های خشک بیشتار در معرض خساسیت و التهاب هستند و نسبت به سایر تایپ های پوستی ممکنه بیشتر قرمز بشن و از طرفی هم کم آبن. به همین دلیل این ضد آفتاب با ترکیبات تسکین دهنده و آبرسانش مثل آلوئه ورا و آربورسنس به کمک این نوع از پوست ها میاد و حسابی حالشون رو خوب میکنه. کرم ضد آفتاب و روشن کننده کوزارکس بی رنگ محافظت خوبی در برابر اشعات UVA و UVB داره و با خیال راحت میتونید زیر نور خورشید تا 2 ساعت قدم بزنید و اصلا نگران خراب شدن پوست تون هم نباشید.

ضد آفتاب روشن کننده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی