|

رژ لب هایی که با هر رنگ لباس ست می‌شوند / هی پاک نکن یه رژ دیگه بزن از اول بدون

اگر شما بانویی هستد حساس، که نمیدونید با کدوم رنگ لباس چه رنگ رژ لبی استفده کنید، پس حتما با این منطلب همراه اشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای همه ما حداقل یکبار هم که شده پیش اومده لباسی رو به تن کرده ایم، و حالا نوبت به میکاپ رسیده و نمیدونیم چه رنگ رژ لبی بزنیم بهتره. و یا اینکه رژ لب رو زده ایم و حالا فکر می کنیم به رنگ استایل مون نمیاد و این موضوع هم به شدت برای خودمون اذیت کننده هستش و هم ظاهرمون رو نه چندان زیبا کرده. اما سوال اینجاست که چطور میشه فهمید به کدوم رنگ لباس کدوم رنگ رژ لب بیشتر میاد؟ بی شک اینکه رنگ میکاپ شما چطور و چه رنگی انتخاب بشه اهمیت بسیار زیادی داره چرا که چهره شما اولین جاییست که هر فرد بهش نگاه میکنه و چشمش میفته.

میکاپ صورت یک بانو در واقع اون هویتی‌ست که فرد داره و با ظاهرش داره به دیگران خودش رو میشناسونه. اینکه در استایل یک بانو تک به تک لباس ها و اکسسوری ها و کیف و کفش و لاک ناخن و رنگ و مدل میکاپ ست بشه هم به شدت کار سختیه که در این مطلب قراره یکی از این سختی ها حسابی آسون بشن. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بدونیم چه رنگ رژ لبی مناسب کدوم رنگ لباس میتونه باشه. البته که ما برای شما پیشنهاداتی ایده آل هم داریم که میتونید ازشون استفاده کنید، یا نه هر آنچه که خودتون میخواین رو مورد استفاده قرار بدین.

5

برای لباس هایی با تناژ سرد رژ لب صورتی عالیه

اگر لباس شما تناژ سرد رنگ داره و نمیدونید دقیقا چه رنگ رژ لبی میتونه برای مناسب باشه، خب در اینجا بهتره که برید سراغ رژ لب های صورتی روشن. در کنار این طیف، میتونید سرخابی رو هم امتحان کنید که خیلی ظاهر زیبایی برای شما میسازند. راستی اگر نمیدونید لباس های سرد نگ چه رنگ هایی میتونن باشن، اشاره می کنیم به لباس هایی همچون آبی کاربنی، بنفش، خاکستری سرد و غیره که خب همه و همه جزو طیف رنگی سرد محسوب میشن.

رژ لب پیشنهادی ما به شما: رژ لب ویژن رنگ 133- سرخابی گلدن رزGolden Rose Vision Lipstick با قیمت: 70000 تومان

7

رژ لب قرمز رو با لباس های درخشان و روشن بزن

گاهی ممکنه پیش بیاد که لباسی به رنگ طلایی و یا نارنجی پوشیده باشیم، در اینجا قطعا میمونیم که چه رنگ رژ لبی میتونه خوب باشه و همین مشکل خوب یا بد بودنش ممکنه باعث انتخاب اشتباه در ما بشه. در این لحظه بهتره که به سراغ رژ لب هایی که تناژ قرمز دارند بریم. قرمز یه رنگ کلاسیک محسوب میشه که میتونه به راحتی با لباس های رنگ روشن و درخشان تطبیق پیدا کنه و در نهایت نیز جلوخه چهره و ظاهر شما رو درخشان تر نشون بده.

رژ لب پیشنهادی ما به شما: رژ لب مات MATTE ALLURE LIPSTICK - ROUGE شیگلم SHEGLAM با قیمت: 470000 تومان

2

واسه لباس های رنگ خنثی میتونی از رژ لب با سایه تیره استفاده کنی

لباس های رنگ خنثی از دست استایل هایی هستند که همه ما دوست داریم. در اینجا شما انتخابات بسیار فراوانی برای رنگ رژ لب دارید. چرا که عموما رژ لب ها خودشون رو با رنگ لباس هماهنگ میکنن، البته ر شرایطی که لباس شما خنثی باشه. اما اگر دلتون میخواد گه ظاهرتون از حالت خیلی بی جنبش و سرد خارج بشه، بهتره که رژ لبی رو انتخاب کنید که سایه تیره داشته باشه. مثلا نمونه بارز و جذابش میشه رژ لب به رنگ قرمز تیره که میتونه استایل رنگ خنثی شما رو بی اندازه زیباتر کنه. 

رژ لب پیشنهادی ما به شما: رژ لب جامد دبورا سری Milano Red Long Lasting شماره 12 (قیمت: 365000 تومان)

3

رژ لب های با رنگ گرم واسه استایل های رنگ گرم ایده آلن

اگر لباس زیبای شما به رنگ گرم هستش، جهت ایجاد همدلی با لباس تون و همچنین یه ست بازی ایده آل، میتونید از رژ لب های با رنگ سایه ای گرم استفاده نمایید. مثلا اگر لباس ما به رنگ خردلی هستش، ما رو به یاد باریکه های نور خورشید میندازه دیگه! پس در اینجا بهترین رنگ رژ لب قهوه ای روشن و یا حتی تیره هستش که میتونه در نهایت استایلی بی نظیر برای شما بسازه.

رژ لب پیشنهادی ما به شما: رژ لب جامد کالیستا مدل Color Rich شماره L51 Callista Color Rich Lipstick L51 با قیمت: 240000 تومان

6

لباس های پاستلی رنگ با رژ لب های نود بهترینن

لباس های پاستلی رو بهار و تابستون خیلی مورد استقبال قرار می گیرند چرا چون فصل مورد علاقشونه. اما گاها پیش میاد که وقتی از لباسی با رنگ پاستلی مثل صورتی روشن و یا آبی آسمونی و سبز نعنایی استفاده می کنیم، ست کردن رژ لب باهاشون خیلی سخت میشه. به قدری که یا یهو لباسمون رو عوض می کنیم یا اینکه اصلا از زدن رژ لب صرف نظر می کنیم و به جاش میریم سراغ یه برق لب و یا تینت ساده. اما ما برای شما پیشنهادی دیگر داریم و اون اینه که اگر دلتون میخواد خاص و یا کمی متفاوت به نظر برسید، بهتره که با پوشیدن لباس پاستلی، از رژ لب هایی با رنگ های نود استفاده کنید. اینجوری اعتماد به نفس تون هم به شکل کامل هستش چرا که احساس خطر ندارید که حس کنید رژ لبم به خاطر رنگ جیغش به لباسم میاد یا نه! 

رژ لب پیشنهادی ما به شما: رژ لب اسنس مدل دیس ایز نود شماره 03 (قیمت: 150000 تومان)

1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی