|

معرفی بهترین کرم پودر ها / این کرم پودرا همه کاره ان بهشون بگی ف رفتن فرحزاد

کرم پودر ها انواع مختلفی دارند که بسته به نیاز پوست شما انتخاب میشن و در این مطلب قراره با انواع بهترین اونها آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر خانومی حتی اگر بهترین پوست دنیارو هم که داشته باشه، باز موقعی که بخواد برای یک استایل رسمی و یا محفل خاص دست به کار بشه، باید برای چهره خود آرایشی رو انتخاب کنه. زیرسازی و عضو جدایی ناپذیر هر آرایش کرم پودر هستش. شاید خیلی از ما ها برای میکاپ روزمره مون از کرم پودر استفاده نکنیم و تنها با کرم ضد آفتاب و یا مرطوب کننده و کانسیلر چهره خود را آراسته تر سازیم، اما برای داشتن یک میکاپ مناسب، وجود کرم پودر بایدیه و نیاز صد در صد. 

کرم پودر ها به مانند دیگر محصولات آرایشی انواع مختلفی دارند که متناسب با اونچه که پوست شما میخواد و رنگ و لکی که داره، انتخاب میشه. برخی از بانوان طرفدار کرم پودر های سنگین هستن و برخی هم سبک دوست دارند که خب باید بگیم هر کدوم از این نوع کرم پودر ها مخصوص جا و فضایی می باشد و اینجوری نیست که شما بر اساس سلیقه خود به شکل کامل پیش برید. مثلا برای عروسی که قراره آخر هفته برید، استفاده از یک کرم پودر سبک با ماندگاری کم بی شک آرایش شما رو خراب میکنه و از طرفی هم استفاده روزانه از کرم پودر سنگین به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشه. در این مطلب قراره با نمونه هایی از بهترین کرم پودر ها آشنا بشیم. اگر برای شما هم اهمیت داره که چه محصولی رو استفاده می کنید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

معرفی بهترین کرم پودر

کرم پودر اورلستینگ کلارنس، بهترین کرم پودر در دنیا!

کرم پودر های کلارنس به طور کلی از بهترین محصولات موجود در بازار هستند که مزیت های زیادی رو برای پوست ما به همراه دارند. کلارنس برند هستش و یکی از پرطرفدار ترین محصولاتش  اورلستینگ هستش چرا که خیلی با کیفیته و از ترکیباتی مثل پودر بامبو و عصاره کوینولا ساخته شده. ماندگاری این کرم پودر بالاست و جلوه ای مات به پوست صورت شما می بخشه. دارای SPF15 هستش که میشه ازش به عنوان ضد آفتاب استفاده کرد.

ترکیبات ضد آلودگی انحصاری کلارنس نیز از دیگر ویژگی های این کرم پودر هستش که با پوشانندگی متوسط رو به بالا، منافذ باز و لکه ها رو پوشانده و پوستی یکدست به شما تحویل میده.

معرفی بهترین کرم پودر

کرم پودر فور اور دیور، بهترین برند کرم پودر با پوشانندگی بالا

کرم پودر فور اور دیور قابلیتی بسیار بالا در محو کردن نقص ها صورت شما داره که با ماندگاری 24 ساعتش، محبوب دل بسیاری از بانوان شده. این کرم پودر در فرمول بندی خود از ترکیبات گلها استفاده کرده در دراز مدت میتونه با تسکین و التیام پوست شما همراه باشه. از طرفی هم طبق آزمایشات گرفته از این کرم پودر، مشخص شده که در شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب و یا تو فعالیت های ورزشی هم خراب نمیشه و بر روی پوست صورت شما باقی میمونه. با این کرم پودر پوست براق نمیشه و یه ماتی خوب به آرایش میبخشه. قسمت های ناهماهنگ پوست رو یکدست کرده و منافذ باز رو هم مسدود می کنه.

معرفی بهترین کرم پودر

کرم پودر ایربراش شارلوت تیلبری، بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی

ترکبات و فرمولی که ساخت در کرم پودر ایربراش شارلوت تیلبری استفاده شده، کمی تا قسمتی متفاوت از دیگر محصولات هم رده اش می باشد. چرا که کرم پودر میتونه به شکل قابل توجه و بولدی چروک های پوستی رو کم کرده و تو استفاده دراز مدت نیز تا میزان 22 درصد میزان چین و چروک ها رو کاهش میده. از طرفی هم این کرم دارای خاصیت آبرسانی هستش و میتونه لایه های عمیق پوست شما رو آبرسانی کرده و اون رو با طراوت نگه داره. این کرم با استفاده از کمپلکس مخصوص، از پوست در مقابل آلودگی ها و همچنین اثرات مخرب محیطی نیز محافظت خواهد داشت. بافت سبک و جلوه مات این کرم پودر باعث شده تا طرفداران بسیاری پیدا کنه.

معرفی بهترین کرم پودر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی