|

مانتوهایی که امسال مد شده / بهار داره تموم میشه هنو مانتو نخریدی اینا خیلی شیک و پیکن

در این مقاله چندتا از مانتوهایی که امسال مده رو بهتون نشون دادیم تا با وجود اون ها استایل های زیبا برای خودتون بسازید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خیلی از افراد هستن که معتقدن استایل خوب خیلی جلوتر از چهره ی خوب هست چون به نظرشون زیبایی دست خود آدم نیست و خلق خالقه در حالی که استایل خوب کاملا دست خود آدمه و این شما هستید که انتخاب میکنید چی رو با چی بپوشید و به سراغ چه آیتم هایی برید که بهتون بیشتر از بقیه میان مثلا در صورتی که شکم دارید باید شومیزهای مناسب خانوم هایی که شکم دارن رو انتخاب کنید تا اینجوری علاوه بر این که یه استایل خوب برای خودتون بسازید استایلتون کاری هم باشه و موضوعی رو که توی اندامتون اذیتتون میکنه یعنی شکمتون رو کاور کنه.

پس در اجتماع امروز بیشتر از تمرکز روی ظاهرتون روی استایلتون سرمایه گذاری کنید تا کم کم و رفته رفته اعتماد به نفس خودتون بالا بره و خب خوشبختانه این روزا هم رسیدن به یه استایل خوب اصلا کار سختی نیست و شما میتونید با یکی دوتا سرچ ساده در جریان ریزترین ودرشت ترین چیزها در خصوص استایل قرار بگیرید از روانشناسی رنگ ها و شناختن رنگ هایی که استایل رو گرون نشون میدن تا چطور ست کردن شلوار با کفش های مختلف و... که خب حالا ما هم در این راستا میخواهیم در این مقاله برای این که روی مد باشید و استایل خوب بسازید مانتوهایی که امسال مد شده رو بهتون نشون بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

مانتوهایی که امسال مد شده

کت و شلوار مثل همیشه مده ولی با یه تفاوت

یه سری از آیتم ها در استایل هستن که همیشه مدن که خب این بسیار عالیه چرا که علاوه بر این که در هزینه های شما موقع انتخاب اون ها صرفه جویی خواهد شد با پوشیدن اون ها در هر زمانی شیک و پیک و خاص دیده میشید که خب چی از این بهتر که در این بین یکی از آیتم های این مدلی در بین مانتوها که امسال هم مده کت و شلوار هست که میشه ازش به عنوان یه لباس کاربردی یاد کرد که در موقعیت ها و جاهای مختلف استفاده داره و شما میتونید اون ها رو برای استایل های رسمی تا خیابانی خودتون استفاده کنید.

ولی خب یه تفاوتی که به وجود اومده این هست که کت و شلوارها با یه ژیله ی زیر عرضه میشن که در برخی از موارد کراوات هم داره و بهتره برای ایجاد تنوع اون ها رو هم تست کنید که البته در صورتی که دوست نداشتید کراواتشون رو بزنید مشکلی نیست ولی ژیله رو حتما بپوشید.

مانتوهایی که امسال مد شده

مانتو سوزن دوزی اومده تا شما رو لاکچری جلوه بده

یه سری از لباس ها هستن که وقتی مد میشن با خودشون آیتم های دیگه رو هم مد میکنن و میارن روی کار تا در نهایت یه استایل کامل خلق بشه که در این بین مانتوهای سوزن دوزی یکی از اون ها هستن که امسال طرفدارهای بیشماری پیدا کردن و خب از اونجایی که قیمت بالایی هم دارن یه جورایی جزء مانتوهای اعیونی و لاکچری بشمار میان. این مدل از مانتوها ضخامت خوب دارن و طرح های برجسته و پر نقش و نگار دارن که توجه هر بیننده ای رو به خودشون جلب میکنن و امسال با مد شدن اون ها صندل های زیبا و مخصوص براشون اومده روی کار که توصیه میکنیم حتما یه صندل زیبا در کنار این مدل از مانتوها انتخاب کنید تا زیبایی استایلتون چندین برابر بشه.

مانتوهایی که امسال مد شده

کت و دامن پلیسه یه استایل خانومانه ی خاص میسازه براتون

یه سری از لباس ها هستن که خیلی زنونه و یا خیلی مردونه هستن که در این بین دامن یکی از این آیتم هاست که طراحان امسال توجه زیادی رو روی این لباس گذاشتن از این رو کت و دامن های پلیسه رو میشه یکی از استایل های روی مد و ترند شده بشمار آوورد که جذابیت خاصی به شما میبخشه و در صورتی هم که یه مقدار چاق باشید با این مدل از کت و دامن ها کشیده تر و لاغرتر دیده میشید بنابراین بدون درنگ و تامل به سراغ این مدل از مانتوها برید.

مانتوهایی که امسال مد شده

مانتو لنین خنک و بهاری 

ر صورتی که از افراد گرمایی هستید و توی بهار سردتون نمیشه و به دنبال یه استایل خنک میگردید که هم مناسبه بهار باشه و هم تابستون پیشنهاد ما به شما مانتو لنین هست که یه نوع پارچه ی طبیعیه ساخته شده از الیاف کتانه و شما میتونید بنا بر سلیقه ی خودتون به سراغ طرح موردنظرتون در بین این مدل از مانتوها برید و یه استایل جذاب و منحصر به فرد برای خودتون بسازید.

مانتوهایی که امسال مد شده

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی