|

چطور کراش خود را به شوهر تبدیل کنیم / نشونه هایی که میگن رابطت داره جدی میشه

اگر دلتون میخاد رابطه خود را رسمی کرده و به ازدواج ختم کنید، پس باید به یکسری موارد دقت کرده و اجراش کنید که در این مطلب باهاشون اشنا میشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- واسه همه آدما اوایل رابطه احساسی که برقرار میکنن خیلی جذابه. اصلا هیچی براشون شوق آور تر از اون لحظاتی نیست که با فرد تازه وارد به زندگیشون صحبت میکنن. دائما برای هم وقت میذارن و حتی شده شبها تا صبح چت میکنن. تازگی و شناخت همدیگه تو این شرایط رخ میده که خب کنجکاوی از هم باعث میشه تا این رابطه شیرین بشه و از یه جایی به بعد که دو نفر به شکل تمام و کمال وارد زندگی هم شدن و از هر موضوع هم خبردار شدن، اینجاست که قضیه کمی تا قسمتی متفاوت میشه.

معمولا میگن شیش ماه اوله که همه چی از سر ذوق و هیجان انجام میشه و گفته میشه. از شیش ماه که بگذره و آدما اگر باز هم بهم ذوق اولیه رو داشتن و برای هم به میزان کافی وقت گذاشتن، خب وارد مرحله علاقمندی به شکل واقعی میشن. البته که این تازه اول راه علاقه هستش و به این معنا نیست که شما حالا بعد از شیش ماه عاشق و معشوق شده اید خیر! از یک جایی به بعد دیگر افکار تغییر کرده و به این فکر می کنید که آیا ارتباط شما آینده ای داره یا نه. در واقع باید گفت هیچ تضمین و تاریخ دقیقی برای جدی شدن یک رابطه وجود نداره و همه اینها برمیگرده به خلقیات و خواسته های دو طرف. اما میشه گفت در مجموع رابطه ای که رو به جدی شدن باشه، نشونه هایی داره. نشونه هایی که میتونه کمک کننده باشه تا شما تا حدودی بدونید کجای زندگی فرد قراردارید. در ادامه با ما همراه باشید.

36964

قبل از جدی شدن رابطه تون چند قرار ملاقات باید بزارید؟

در واقع باید گفت هیچ جوابی برای این موضوع وجود نداره و هیچ عدد و رقمی براش نمیشه تعیین گرد. اما اونچه که مشخصه اینه که شما نمیتونید صحبت های منطقی و درست در رابطه با رابطه متعهدانه و جدی، بعد از چند بار قرار ملاقات، یا حتی چند هفته بزنید! از طرفی هم صحبت در مورد اینکه این رابطه ثبات داره و یا مواد لازم بیرا جدی تر شدن رو داره یا خیر، یه مسئله کاملا زمان بر محسوب میشه.

در ایتدای رابطه عاطفی شما کنجکاو این هستید که بدونید چه وجه های مشترکی بینتون هست و ایا از یکدیگر لذت میبرید یا خیر. اینها همه زمان نیاز داره و بعد تر وارد یه برهه عمیق تر میشید و در این مرحله موارد جزئی تری از خود به اشتراک میذارید و دلتون میخواد بدونید فرد مقابل در عوض احساسات شما چه واکنشی داره. در مرحله نهایی شما دیگه دیوار عاطفی رو شکستین و اگر فکر می کنید در مقابل فرد آسیب پذیر شدید، بدونید که احساسات بر شما رخنه کرده. یادتون نره که آسیب پذیر شدن ترسناکه و شما باید آهسته حرکت کنید.

6346949

اگه با همدیگه این مدلی تو رابطه رفتار می کنید

در اینجا باید ابتدا بینید که ارتباط شما قوی شده یا خیر. برای دونستن این موضوع باید ببینید توانایی شنیدن واقعی یکدیگر، عدم نتیجه گیری عجولانه، توانایی گوش دادن و ذهن باز، و توانایی قرار دادن خود به جای دیگری و برعکسش هستش، که خب اگر بتونید واقعا احساس فرد مقابل تون رو درک کنید از طرفی هم بتونید خود واقعیتون رو بیان کنید، در واقع شما تونستید مثل یک زوج واقعی باشید.

image-2-compressed-9

اینکه ذهنتون در مورد فرد مقابل چی میگه مهمه

از دیگر نشونه های رسمی شدن رابطه اینه که هر دو طرف به شکل کامل وارد زندگی هم شدن. مسئله مهم اینه که فرد مقابل چقدر تو ذهن شما وجود داره و افکارتون رو مشغول کرده. اما اینجا یه سوال ایجاد میشه و اون اینه که آیا دلتون میخواد یک نفر ذهن شما رو درگیر خودش کنه و یا اینکه چند نفری تو فکرتون میچرخه. این نکته هم میتونه نشونه یا باشه برای اینکه نشون میده رابطه شما جدی شده یا خیر.

مرد-مورد-علاقه-زنان

نکاتی که کمکت میکنه چجوری رابطه عاطفیت رو رسمی کنی

بعد از اینکه مراحل گفته شده رو طی کردید و مطمئن شدید که رابطه تون قوی هستش، حالا نوبت به این رسیده که این ارتباط رو رسمی و جدی تر کنید. در واقع برای گفتن این خواسته باید حواستون باشه که از طریق پیامک یا تلفن و ایمیل و غیره وارد نشید، بلک به شکل رودررو صحبت کنید و به نتیجه برسید.

اگر احساس آسیب پذیری و یا عصبانیت دارید بهتره که اون رو از قبل با شریک عاطفی تون در میون بگذارید. یکسری از افراد اینکه حرفشون رو راحت و صادق بزنن راحت ترند، در حالی که برخی دیگر این چنین نیستند. در اینجا میتونید به فرد مقابلتون بگید من از چیزی عصبی یا ناراحت هستن. به این شکل او را برای شنیدن صحبت ها آماده کرده اید.

زندگی ها شرایط ها با هم متفاوت هستند. ممکنه شما در حال حاضر آماده رسمی شدن رابطه بوده باشید اما فرد مقابل در حالی که شما رو دوست داره و از معرفی شما به دیگران هم مشکلی نداره، اما شرایط رسمی کردن رابطه رو نداشته باشه. در اینجا باید از خودتون بپرسید که چقدر تحمل این شرایط رو دارید؟

X2xH7

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی