|

صندل‌هایی که امسال مدن / استایلی شگفت‌انگیز با این کالکشن از صندل های خوشگل

صندل ها آیتم هایی بسیار زیبا در استایل بانوان هستند که میتونن تناسبی ایده آل به تیپ های بهاره و تتبستونه خانوم ها بدن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هوا شده هوای بهاری و بعد هم که با سرعت تمام به سمت تابستون میریم. خیلی از خانوما دیگه لباس های گرم و جمع کردن و بعضی از روها جوری گرمه که دیگه کتونی هم جواب نمیده و باید صندل پوشید. البته ک صندل ها انواع مختلفی دارند که برخی از اونها تنها مختص بیرون رفتن نیست و اونقدری همه کاره هستن که میشه ازشون به عنوان کفش بیرونی و کفش مسافرتی لب ساحل و حتی داخل خونه و مهمونی هم استفاده کرد. صندل های دخترانه شاید قبل تر در مدل های ساده تری به فروش میرسید اما حالا اونقدری دلبرانه و زیبا طراحی و تولید میشن که با توجه رنگ های متنوع شون، میتونن با هر سبک و رنگ استایلی به راحتی ست بشن. اگر شما نیز از دست بانوان ترند پوشی هستید که صندل رو هم دوست دارید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید که مختص خودتونه.

64

صندل‌هایی که بندی و نازک هستن با طرح‌های گلدار

در واقع این مدل از صندل ها بندهایی نازک و ظریف دارند که معمولا هم با طرح هایی از گل های زیبا تزیین شدن. طرح های که بر روی این بند ها بکار رفتن میتونن شامل گل های رنگی کوچیک و یا برگی باشن که جلوه نمکی و تابستانی به پاها می بخشد.

4351

رنگ صندل واسه بهار و تابستون

رنگ ها در استایل میتونن خیلی مهم باشن. اینکه شما تو فصل سرما از رنگای گرم و تیره بیشتر استفاده کنید خب هم منطقی هستش و هم کاربردی. به همین میزان هم وقتی از رنگ های شاد و روشن در تابستون و بهار بهره برید، میتونید ظاهر خود را شاداب تر و منحصر به فرد تر کنید. صندل های اسپرت دخترانه با رنگ های جذابی همچون آبی، صورتی، سبز میتونن انتخاب هایی ایده آل و عالی جهت فعالیت های روزمره تابستونه باشند. در واقع این صندل ها علاوه بر راحتی که دارند، استایل هایی شارپ نیز به شما خواهند داد.

541653

صندل‌های پاشنه‌دار کم با تزئینات فلزی واسه مهمونی های رسمی تر

اما گاهی هم پیش میاد که موقعیتی هست رسمی تر، و ما باید کمی ظاهرمون رو شیک تر کنیم که خب در این شرایط میتونیم از صندل های پاشنه دار با جزییات کم استفاده کنیم. جزئیاتی فلزی به مانند براق کننده ها و یا سنگ های تزیینی که میتونن گزینه هایی مناسب بیا این استیال باشند. این مدل ها با دامن ها و لباس های تابستونی زنانه میتونن خیلی خوشگل ست بشن.

4351

صندل‌ های چرم طبیعی با بندهای پهن و رنگ های زیبا

نوعی دیگر از صندل ها هستند که چرمی اند با بندهای پهن و طراحی ساده. از طرفی هم نمایی کلاسیک و در عین حال مدرن دارند. کفش های چرم اغلب با رنگ های طبیعی مثل قهوه‌ای و کرم ارائه میشن که خب میتونن با هر نوع لباسی به راحتی و زیبایی ست بشن و برای استفاده‌ طولانی‌ مدت بسیار مناسب‌ اند.

643684

صندل‌ های روبانی شیک و سیندرلایی

مدل هایی از صندل نیز هستند که دارای روبان های نرم و خوشگلن. این روبان ها به دور پا بسته میشن و ظاهری شیک و دخترانه به پاها میدن. این سبک از صندل ها اغلب زنگ هایی نرم و رمانتیک دارند که برای مهمونی ها و دورهمی های تابستونه عالین. مثلا مثل پاستلی و یا سفید. 

654654

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی