|

بهترین گوشی های بازار تا 8 میلیون / جمع جمعِ خوباس دوربین توپ، باتری خوب پردازنده غول

در این مقاله در خصوص بهترین گوشی ها تا 8 میلیون براتون صحبت کردیم و چندتا از اونا رو که برای خودشون اسم و رسم در کردن رو معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی از افراد به جای این که در دنیای واقعی وقت و اوقات خودشون رو بگذرونن ترجیح میدن که با گوشی و در دنیای مجازی که برای خودشون درست کردن سیر کنن که خب این موضوع یه سری جاها خیلی بده چرا که دیگه دورهمی های دوستانه به گرمی سابق نیست و همه صرفا پیش هم نشستن ولی سراشون تو گوشیه و شاید از حال دل هم دیگه غافل باشن و این موضوع کم کم احساس اجتماعی بودن رو در ما میکشه و در نهایت افراد منزوی ازمون میسازه که این موضوع بیشتر برای سنین نوجوون و کم سن و سال خطرناکه بنابراین مواظب این دسته باشید و در صورتی که بچه ی کوچک دارید یه وقتایی برای از سر باز کردنش یه گوشی دستش ندید که بازی کنه! شما حتی باید در صورتی که بچه خیلی اصرار کرد یه سری از برنامه ها رو قفل کنید که استفاده اش محدود بشه که در این باره در مقاله ی چجور برنامه های گوشی رو قفل کنیم صحبت کردیم و بهتون راهنمایی دادیم.

این رو هم ذکر کنیم که در این بین مهمه که گوشیه شما یه سری از آپشن های به روز رو ارائه بده که بتونید مثلا برنامه هاش رو قفل کنید، هاید کنید و... که خب شما باید با توجه به توقعتون خرید داشته باشید البته که شاید الان بگید توقعتون خیلی بالاست ولی با جیبتون همخونی نداره که خب در این باره باید بگیم که اصلا فرقی نیکنه که گوشی شما جز بهترین گوشی ها تا 6 میلیون باشه یا 60 میلیون در هر حالت باید بهترین رو برای خودتون بخواهید و اون رو پیدا کنید که لازمه ی این موضوع اطلاع داشتن از مشخصات گوشیه که میخواهید بخرید به همین دلیل ما هم در این مقاله برای این که کار شما رو راحت تر کنیم چندتا از بهترین گوشی ها تا 8 میلیون رو میخواهیم بهتون معرفی کنیم که از رقبای خودشون جلو زدن، پی در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها تا 8 میلیون

 Galaxy a22 5G از بهترین گوشی ها تا 8 میلیون

برسیم به اولین محصولی که تونسته اسم خودش رو در بین بهترین گوشی ها تا 8 میلیون جا بده یعنی Galaxy a22 5G که کاملا از پلاستیک ساخته شده و چیزی حدود 203 گرم وزن داره و تقریبا سبک محسوب میشه و از این رو خوش دسته. سامسونگ برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.60 اینچ استفاده کرده که کیفیت خوبی ارائه میکنه و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر است با 90 هرتزه که این عدد نشون دهنده ی اینه که شما با کم ترین میزان لگ و تاخیر محتواهای مختلف رو در اون مشاهده خواهید کرد.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی مدیاتک MT6833 Dimensity 700 5G استفاده شده که برای کارهای روزمره مناسبه و میتونه از پس بازی های سبک هم بربیاد. دوربین اصلی این گوشی دارای یه سنسور 48 مگاپیکسالی و دوربین سلفی هم سنسور 8 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی ها تا 8 میلیون

Redmi Note 11 از بهترین گوشی ها تا 8 میلیون

برسیم به دومین محصول که از برند شیائومی در محدوده ی 8 میلیون هست و تونسته طرفدارهای زیادی رو برای خودش جذب کنه یعنی Redmi Note 11 که تنها و تنها 179 گرم وزن داره و از این رو بسیار جمع و جور و سبک هست و به راحتی توی جیب جا میشه. بدنه ی این گوشی پلاستیکی هست و مقابل گرد و غبار و پاشش آب از خودش مقاومت نشون میده. کمپانی چینی برای این محصول خودش از صفحه نمایش به اندازه ی 6.43 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه ی اون برابر با 90 هرتزه و حداکثر روشناییش هم به 1000 نیت میرسه که این عدد نشون دهنده ی اینه که کار کردن با اون در زیر نور خورشید بسیار راحته و همچنین رزولوشن این نمایشگر فول اچ دیی پلاسه از این رو محتواها بسیار پر جنب و جوش به نظر میان.

در زمینه ی پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی Qualcomm Snapdragon 680 4G استفاده شده که قدرت خوبی از خودش به نمایش میذاره. دوربین اصلی هم دارای سنسور 50 مگاپیسلی و دوربین سلفی هم سنسور 13 مگاپیکسلی داره و در طول روز میشه باهاشون عکس و فیلم های جذابی رو ثبت و ضبط کرد. باتری محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه و گوشی در یک ساعت فول میشه.

بهترین گوشی ها تا 8 میلیون

honor X8a از بهترین گوشی ها تا 8 میلیون

برسیم به یکی دیگه از محصولاتی که در بین بهترین های بازار تا 8 میلیون تونسته برای خودش اسم و رسم در کنه یعنی honor X8a که تنها 179 گرم وزن داره و بسیار گوشیه سبک و خوش دستی هست. کمپانی سازنده برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.7 اینچ استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثاینه برابر با 90 هرتزه و شما میتونید محتواهای مختلف رو با کیفیت و وضوح بالا در این صفحه نمایش مشاهده کنید.

در زمینه ی پردازنده از یه تراشه ی هلیو G88 مدیاتک استفاده شده که برای کارهای روزمره جوابه. در زمینه ی دوربین هم دوربین اصلی یه سنور 100 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر خوبی هم داره.

بهترین گوشی ها تا 8 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی