|

عینک آفتابی مخصوص فرم صورت من چه شکلیه؟/ با این اکسسوری شیک شدن هنره انتخابشو بلد باش

در این مقاله در خصوص عینک مناسب برای انواع فرم صورت باهاتون صحبت کردیم تا با توجه به نکات ذکر شده عینک آفتابی مناسب خودتون رو پیدا کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از افراد هستن که زیبایی استایل براشون در اولویت قرار داره تا زیبایی ظاهر چرا که بالاخره ظاهر زیبا دست شما نبوده ولی استایل زیبا صد در صد دست شما خواهد بود هر چند که شاید در این بین بگید پول داشته باشیم استایل خوب هم داریم در حالی که اینطور نیست و در صورتی که شما سلیقه ی آنچنان خوبی نداشته باشید تنها میتونید آیتم های گرون بخرید بدون توجه به این که آیا بهم میان یا نه و در نهایت تیپتون شاید تک به تک لاکچری باشه ولی در کل چنگی به دل نخواهد زد هر چند که در صورتی که در زمینه ی استایل یه سری مطالعات داشته باشید میدونید یه سری رنگ هایی که استایل رو گرون نشون میدن وجود دارن که میتونید با استفاده از اون ها حتی در صورت خرید آیتم های ارزون تیپ رو گرون قیمت جلوه بدید و اصلا نیازی به زیاد هزینه کردن نیست!

البته که استایل خوب هم همینطوری به دست نمیاد و باید برای داشتن اون تلاش خودتون رو کنید مثلا شما در این بین باید در خصوص این که چه لباس هایی به شما میاد و چه لباس هایی بهتون نمیاد اطلاعات کافی داشته باشید تا به سراغ آیتم های درست برید مثلا در صورتی که رنگ پوستتون گندمیه هست باید بدونید که بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی چه رنگیه تا با رفتن به سراغ اون رنگ ها هر چه بیشتر بدرخشید و به انتخاب خودتون دست مریزاد بگید. حالا در همین راستا میخواهیم در این مقاله در خصوص عینک آفتابی مناسب انواع فرم صورت باهاتون صحبت کنیم تا در این زمینه بهترین انتخاب رو داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

 عینک مناسب برای انواع فرم صورت

عینک آفتابی مناسب صورت بیضی

صورت بیضی رو میشه یکی از معمول ترین فرم های صورت بشمار آوورد که دقیقا مثل یه تخم مرغ برعکس هست و فاصله ی پیشونی تا چونه توی این مدل از فرم صورت بیشتر از فاصله ی گونه تا گونه هست. همچنین عرض پیشونی تا حدودی بیشتر ار عرض چونه هست و به همین دلیل میشه اون رو کاملا از مدل صورت های دیگه متمایز کرد و صد البته که این مدل از صورت از نظر تناسب چهره جزء ایده آل ترین ها بشمار میاد و از این اگر علاقمند هستید که این تناسب رو حفظ کنید باید یه عینک آفتابی مناسب انتخاب کنید که فریم های عینک از عرض زیادی برخوردار باشن یعنی فریم اون نه خیلی باریک باشه و نه خیلی پهن که با توجه به این مشخصات عینک هایی نظیر ویفرر، کلاب مستر، خلبانی، چندضلعی، مستطیل و پروانه ای میتونن برای صورت شما عالی باشن.

عینک مناسب برای انواع فرم صورت

عینک مناسب صورت گرد

در این مدل از فرم صورت به همون نسبت که گونه تا گونه عریض هست فاصله ی پیشونی تا چونه خیلی کمتره و افرادی که دارای صورت های گرد هستن اکثرا پیشونی کوتاه و خط فک بدون زاویه و منحنی شکل دارن به همین دلیل در صورتی که شما هم این فرم صورت رو دارید و مایل هستید که چهره تون یه مقدار کشیده تر و یا باریک تر به چشم بیاد توصیه ما ب شما استفاده از عینک هایی با فریم زاویه دار و باریک هست. به این نکته هم دقت کنید که هر چقدر جنس عینکتون فلزی تر باشه و شکل باریک تری داشته باشه صورتتون حالت کشیده تری به خودش خواهد گرفت از این رو عینک های پروانه ای، مستطیل و مربعی شکل و همچنین خلبانی میتونن برای صورت شما مناسب باشن.

عینک مناسب برای انواع فرم صورت

عینک مناسب صورت مربع

صورت هایی که فرم مربعی دارن خط فکشون تقریبا مستقیم هست و عرض پیشونی در اون ها تناسب خوبی با عرض گونه تا گونه ی اون ها داره و میشه گفت که طول و عرض چهره تقریبا باهم برابر هست. بنابراین در صورتی که تشخیصتون این هست که مدل صورتتون این جوریه برای این که اون رو کشیده تر به نظر بیارید یا زاویه ی خط فکتون زیادی به چشم نیاد توصیه ی ما به شما استفاده از عینک هایی با فریم باریک هست یعنی عینک هایی که عرضشون نسبت به طول بیشتره و فرم منحنی خوبی دارن. این رو هم توجه کنید که وجود انحنا در فریم عینکتون از زاویه دار بودن چهره شما هم کم خواهد کرد از این رو عینک های ویفرر، خلبانی، گربه ای و بیضی برای شما با این فرم صورت عالی هستن.

عینک مناسب برای انواع فرم صورت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی