|

عینک ناز برای صورت مربعی؛ اگر فرم صورت‌تان مربعی است این عینک‌ها مناسب شماست

به‌طور کلی عینک‌های گرد و بیضی بهترین انتخاب برای افرادی است که صورت‌های مربعی دارند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیضی، مربع، گرد، قلب یا الماس؛ فرم صورت هریک از ما خارج از این چند شکل نیست و با نگاهی به درون آینه می‌توانیم دریابیم که چهره ما به کدام یک شبیه‌تر است. دانستن این نکته امری مهم برای پاسخ به این سوال است که کدام عینک برای صورت هر فرد مناسب بوده و جلوه و زیبایی بیشتری دارد. دایره، مربع یا هر مقوله دیگر عینا شبیه به همان نیست. بیشتر صورت‌ها ترکیبی از چند شکل مختلف هستند: چانه‌های گرد و پیشانی‌های بلند، ویژگی‌های زاویه دار، فک‌های مخروطی و غیره.

shape-square-m

​چگونه بفهمیم صورت مربعی داریم؟

قبل از بررسی بهترین اشکال عینک برای صورت های مربعی، مهم است که تعیین کنید آیا واقعاً شکل صورت مربعی دارید یا خیر.

در اینجا چند ویژگی کلیدی وجود دارد که باید هنگام شناسایی صورت مربعی به دنبال آنها باشید: 

پیشانی: افراد با صورت مربعی معمولاً پیشانی پهن و مسطح دارند که تقریباً به اندازه خط فک آنها است.

استخوان‌های گونه: صورت‌های مربعی، گونه‌های برجسته‌ای دارند که تقریباً در راستای پیشانی و خط فک هستند.

خط فک : یکی از ویژگی های کلیدی صورت مربعی، خط فک قوی و زاویه دار است. فک دارای لبه های مشخص و عرضی شبیه به پیشانی است.

چانه: صورت های مربعی اغلب چانه ای مربعی یا کمی گرد دارند که به ظاهر کلی صورت زاویه دار کمک می کند.

طول صورت : طول صورت مربع نسبتاً متناسب با عرض آن است. این بدان معناست که فاصله پیشانی تا چانه تقریباً به اندازه فاصله بین دو طرف صورت است.

pm0136_m0

تلاش برای انتخاب تنها یک فریم برای فرم صورت ممکن است غیرممکن به نظر برسد. کاری که باید انجام دهید این است که سعی کنید شکلی را پیدا کنید که بیشتر شبیه شکل شماست. هنگامی که شکل صورت خود را تشخیص دادید، می‌توانید بیابید که کدام شکل فریم تعادل طبیعی را برای ویژگی‌های شما به ارمغان می‌آورد. در این مقاله در خصوص عینک‌های مناسب صورت‌های مربع صحبت خواهیم کرد.

6

7

به‌طور کلی عینک‌های گرد و بیضی بهترین انتخاب برای افرادی است که صورت‌های مربعی دارند. وقتی نوبت به انتخاب عینک‌های شیک می‌رسد، افرادی با صورت‌های مربعی این شانس را دارند که جسور و رسا باشند. نکته کلیدی این است که به دنبال عینک با فریم گرد بگردید. فریم های گرد برای افزودن کنتراست به شکل قوی صورت و خط فک شما عالی هستند و می‌توانند برجسته‌ترین ویژگی‌های صورت شما را متعادل کنند.

عینک گرد

قاب‌های گرد می‌توانند هاله‌ای از هوش را القا کنند و پوشنده‌شان را پیچیده جلوه دهند. سعی کنید آنها را از جنس فلز انتخاب کنید که در این صورت تاثیر بیشتری دارد.

-9223372036854775808_-210127

عینک ابرو

این نوع عینک در قسمت بالایی خود برجسته‌تر هستند و باقی آن نیز با نواری نازک تکمیل می‌شود. فریم‌های خط ابرو یک کلاسیک مد پیشرو هستند. طراحی منحصر به فرد بر محور ابرو، این استایل را به یکی از بهترین ها برای صورت‌های مربعی تبدیل می‌کند.

3

عینک بیضی رنگی

کلید جستجوی بهترین عینک برای صورت‌های مربعی، نرم کردن زوایای قوی است. فریم‌های بیضی شکل این کار را انجام می‌دهند. یک رنگ جیغ اضافه کرده و سپس یک استایل جسورانه دریافت کنید.

4

قاب چشم گربه‌ای

عینک‌های گربه‌ای یک انتخاب شیک برای صورت‌های مربعی هستند که می‌توانند جلوه‌ای از زرق و برق و زنانگی را به ظاهر شما ببخشند. طراحی فوق‌العاده این قاب می‌تواند به بلند شدن صورت کمک کند و توجه را از خط فک دور کند و در عین حال بر چشم‌ها و استخوان‌های گونه تأکید کند.

celebrities-square-face

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی