|

هر کیفی با کدام کفش جذاب تر است؟ / قد و قوارتو بگو تا اندازه کیفت رو بگم

فاتحان دنیای مد معتقدند کفش مرکز ثقل استایل یک فرد است بنابراین لازم است ابتدا کفش خود را برگزینید و پس از آن سراغ انتخاب کیف بروید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز_ فاتحان دنیای مد معتقدند کفش مرکز ثقل استایل یک فرد است؛ این کفش است که می‌تواند به استایل آدمی روح ببخشد یا به کلی او را از ظاهر بیندازد. اهمیت این کالای کاربردی در زیبایی و درخشش فرد تا اندازه‌ای است که می‌گویند ابتدا باید کفش را انتخاب کرده و پس از آن سراغ سایر اکسسوری‌هایی مثل کیف بروید. در نخستین گام هم نیاز است هماهنگی مناسبی را بین کفش و شلوار خود ایجاد کنید. در مرحله بعدی لازم است کیف را هم متناسب با کفش خود انتخاب کنید.

5-must-have-shoes-bags-women-ftr

کدام کیف مناسب قد و قواره شماست؟

در این مسیر ابتدا دانستن سایز کیف مناسب برای تیپ بدنی شما حائز اهمیت است. مهم نیست کیفی که حمل می‌کنید چقدر شیک است، اگر ظاهر شما را متمایز نکند، شیک نخواهد بود. پس اگر کوتاه قد و ریزه اندام هستید، بهتر است کیف‌های دستی کوچک انتخاب کنید. اگر قد بلند و لاغر هستید، باید کیف‌های بزرگ، حجیم یا بزرگ را انتخاب کنید.

6

نحوه ترکیب کیف و کفش

برخی گمان می‌کنند عدم تطابق کیف و کفش، استایلی نامرتب و ناهماهنگ به فرد می‌دهد. به عقیده برخی نیز ست کردن اکسسوری مانند کیف و کفش ظاهری قدیمی به انسان می‌دهد؛ تا چند سال پیش زندگی ساده‌تر بود. برای تطبیق اکسسوری‌ها، فقط باید از یک قانون طلایی پیروی می‌کردیم: کیف را با کفش هماهنگ کنید، این آسان بود. با گذر زمان نوعی آزادی در سبک پوشش ایجاد شد و خوشبختانه، برخی قوانین نانوشته به ما کمک می‌کند تا ظاهر خود را هماهنگ کنیم.

0e1c96a757f9ea34e2d8adddfe004d74

 شاید موضوع هماهنگی کیف و کفش برای شما هم مهم باشد. امری که کمی سخت و پیچیده به نظر می‌رسد اما با دانستن نکاتی می‌توانید بر این پیچیدگی فائق آیید و کیف و کفش خود را به‌گونه‌‌ای ترکیب کنید که چشم‌نواز باشد. در این مقاله چند نکته کاربردی برای ترکیب کیف و کفش به شما ارائه می‌کنیم.

5

کیف و کفش همرنگ

قوانین مد تغییر کرده است و امروزه، الزام پوشیدن کفش و کیف‌های همرنگ از بین رفته است اما کلاسیک بودن هرگز اشتباه نیست. البته اکنون به نظر می‌رسد یک دوره بازگشت به سبک کلاسیک داریم و این نوع استایل رو به افزایش است. به هر حال اگر لباس روشن یا درخشان می‌پوشید، ترکیب کیف و کفش یک رنگ را انتخاب کنید. این نکته به شما امکان می‌دهد استایل برجسته‌ای داشته باشید. اگر لباس قرمز و آبی به تن دارید بد نیست آن را با کفش و یک کیف به رنگ ‌های صورتی، بژ، خاکستری یا دیگر رنگ‌های خنثی تکمیل کنید.

4

سراغ کنتراست بروید: کیف و کفش با رنگ‌های مختلف

امروزه کیف و کفش لزوماً نباید آینه یکدیگر باشند. نیازی به هماهنگی رنگ، بافت یا پارچه نیست. برخی در دنیای مد می‌گویند که کیف و کفش همیشه باید متفاوت باشد. اگر تضاد رنگ بین کیف و کفش را انتخاب کنید، گزینه‌ها بی پایان هستند. به تخیل خود اجازه دهید بروز و ظهور داشته باشد و انواع استایل‌ها با کیف و کفش ناهمگون را تجربه کنید.

2

هماهنگی در الگوی کیف و کفش

طراحی و تولید کیف و کفش در طرح و رنگ و جنس مختلف اکنون بسیار به چشم می‌خورد؛ شما می‌توانید کیف و کفش خود را با تناژ رنگی یکسان انتخاب کنید. اما به یاد داشته باشید که باید منسجم کننده استایل شما باشند. اگر تصمیم گرفتید دو الگوی مختلف را با هم ترکیب کنیم، مطمئن شویم که پایه رنگی یکسان دارند تا تصویری یکدست ارائه دهد. مثلاً اگر رنگ اصلی کیف دستی طرح‌دار آبی است، یک جفت کفش آبی ساده مناسب است.

110

کیف و کفش با یک جنس

یکی دیگر از ترفندهای منظم برای هماهنگی بی عیب و نقص این است که جنس و بافت کفش و کیف شما همخوانی داشته باشد. مثلا اگر از کفش چرم استفاده می‌کنید بهتر است کیف شما هم از این جنس باشد. 

1698048988630

یک قانون طلایی

همانطور که در ابتدا گفتیم کفش مهمترین گزینه در استایل شماست؛ به همین دلیل توصیه می‌شود که کفش را نقطه شروع هماهنگی کیف و لباس خود قرار دهید. بنابراین لازم است ابتدا رنگ، طرح و جنس کفش خود را مشخص کرده و بر اساس آن کیف مناسب را انتخاب کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی