|

پیش بینی فوق حساس از دوج کوین+ سیگنال!

قیمت DOGE می تواند به 5.03 دلار برسد؟ پیش بینی جنجال برانگیز از میم کوین محبوب!

لینک کوتاه کپی شد

ارز پیشرو Dogecoin در حال حاضر با قیمت 0.15 دلار در روز گذشته معامله شد. DOGE در این هفته در مسیر نزولی قرار دارد زیرا درگیری ایران و اسرائیل باعث سقوط بازارهای جهانی شده است. بیت کوین به سطح 62900 دلار سقوط کرد و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال امروز در منطقه قرمز باقی مانده است.

با این حال، یک شرکت پیشرو پیش‌بینی قیمت، پیش‌بینی مثبت و صعودی را برای Dogecoin در بحبوحه رویداد نصف شدن بیت‌کوین به تصویر کشیده است. به گفته این شرکت تحلیلی، در این مقاله، پیش‌بینی قیمت در مورد زمانی که DOGE می‌تواند به مرز 5.04 دلار برسد رامورد بررسی قرار داده است.

قیمت DOGE می تواند به 5.03 دلار برسد؟

شرکت پیشرو در معیارهای زنجیره‌ای و پیش‌بینی قیمت، FlitPay، تصویری زیبا برای ارز برتر Dogecoin ترسیم کرده است. طبق پیش‌بینی قیمت، DOGE می‌تواند از مرز 5 دلار عبور کند و به حداکثر 5.03 دلار برسد. جدول زمانی آزمایشی پیش بینی شده برای هدف توسط شرکت تحلیلی در پایان دهه در سال 2030 است.

ارز

FlitPay پیش بینی کرده است که حداکثر قیمت معاملاتی Dogecoin در سال 2030 می تواند حدود 5.03 دلار باشد. حداقل قیمتی که می تواند در اطراف آن باشد 3.22 دلار است. طبق پیش‌بینی، میانگین قیمت معاملات می‌تواند روی 4.63 دلار باقی بماند.

این افزایش و بازگشت سرمایه (ROI) در حدود 3250٪ از قیمت فعلی آن 0.15 دلار است. بنابراین، سرمایه‌گذاری 1000 دلاری که امروز انجام می‌شود می‌تواند به 33500 دلار تبدیل شود، اگر پیش‌بینی درست باشد.

با این وجود، بازار ارزهای دیجیتال بسیار بی ثبات است و رویدادهای جهانی می توانند قیمت ها را پایین بیاورند. هیچ تضمینی وجود ندارد که Dogecoin بتواند تا سال 2030 3250 درصد افزایش یابد و به قیمت هدف 5.03 دلار برسد. توصیه می شود قبل از اینکه خرید و سرمایه گذاری انام دهید، تحقیقات کامل و تجارت با مسئولیت خود انجام دهید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی