|

خداحافظی با موهای وز و به هم ریخته / موهای یال شیر شده صبحتو اینجوری صاف کن

اگرش ما هم بعد از بیدار شدن از خواب با مشکل وز شدن موها و بهم ریختگی شون مواجه هستید، پس حتما با این مطلب همراه باشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن موهای ابریشمی آرزوی همه ماست. اینکه شب موهامون رو شونه میزنیم و صبح پا میشیم می بینیم ای دل غافل کی این موها انقدر به هم گره خورده شدن و حالت های نافرم گرفتن، واقعا ناراحت کننده ست. به خصوص برای اون دست از موهای که خیلی بلند هستن و حالتی مجعد و یا وز دارند. چرا که اصطکاک موها با بالش، گره خوردن و وز شدن اونها، میتونه صبح روز بعد شما رو با موهایی آشفته و غیرقابل‌ کنترل روبرو کنه. اما قطعا این تنها راه حل برای موهای ما نیست و میتونیم خیلی راحت با روش های مناسب و درست حسابی به داد موهامون برسیم. راه کار هایی که به صاف نگه داشتن موها در طول شبانه روز کمک خوبی دارند. اگر شما نیز از دست افرادی هستید که دلتون میخواد موهاتون بلند باشه، اما از طرفی هم این موضوعات کلافتون کرده، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

صاف نگه داشتن موها در خواب

بافتن مو میتونه موهاتو عین ابریشم خوشگل نگه داره

یکی از قدیمی ترین و بهترین راه حل ها برای صاف نگه داشتن موهای صاف در طول شبانه روز بافت اونهاست. شما میتونید با استفاده از بافت های مختلفی همچون بافت فرانسوی، بافت هلندی، یافت ساده و یا حتی دم اسبی، موهای خود را در طول خواب صاف نگه داشته و از ایجاد هر گونه الکتریسیته و بهم ریختگی به دور نگهش دارید. اینجوری هم موهاتون مرتب میمونه و هم اگر از علاقمندان موی فر باشید، صبح با یه فر جذاب و طبیعی روبرو خواهید شد.

صاف مگه داشتن موها در خواب

استفاده از روسری یا کلاه ساتن

یکی دیگه از روش هایی که خیلی جواب بده هستش استفاده از روسری و یا کلاه ساتن می باشد که از اصطکاک موها با بالش و البته گره خوردن اونها جلوگیری داره. جنس ساتن به دلیل لطافت و لغزندگی، اصطکاک رو میتونه کاهش بده و در نتیجه موهایی صاف و بدون آسیب دیدگی بهتون تحویل بده. در مواقعی که موهای بلند زیر دستان و یا کتف خانوم ها گیر میکنه این حرکت خیلی میتونه مناسب باشه و هم دیگه موی شما دچار بهم ریختگی نیمشه و هم اینکه جای گیر نمیکنه.

صاف مگه داشتن موها در خواب

با یک یا چند سنجاق سر موهاتو ببند

سنجاق ها همیشه کمک رسان بانوان بوده و هستند. شما میتونید با استفاده از سنجاق ها موهای خود را جمع کرده و از گرده خوردگی و وز شدن تونا جلوگیری کنید. البته که از طرفی هم مراقب باشید که سنجاق سر رو به گونه ای در موها فرو کنید که خیلی سفت نباشن و موها رو نکشن. اینجوری حالت صاف مو حفظ خواهد شد و از طرفی هم از آسیب دیدگی اونها جلوگیری میشه.

صاف مگه داشتن موها در خواب

از محصولات حالت دهنده غافل نشو که عالیم

یکسری از محصولات مختص مو هستند که میتونن در این راستا کمک کننده باشند. اما در اینجا سوال پیش میاد که چه محصولاتی؟ که خب در پاسخ باید بگیم حالت دهنده های مثل سرم مو و یا اسپری مو، میتونن به صاف نگه داشتن موهای شما در طول شب تا صبح کمک کنند. چرا که این محصولات موها رو نرم و لطیف میکنن و در نتیجه از وز شدنشون جلوگیری خواهند کرد.

صاف مگه داشتن موها در خواب

شامپو و نرم کننده ها مخصوص موهای وز

خب شامپو و نرم کننده برای مو بسیار فراوونه. از کنار انواع و اقسام این شامپو ها به راحتی رد نشید چرا که یکسری از محصولات مناسب مو، میتونن به حفظ سلامتی و صافی موهای شما کمک زیادی داشته باشند. شما باید از شامپوهایی استفاده کنید که مخصوص موهای صاف و یا وز طراحی شده اند.

صاف مگه داشتن موها در خواب

نزار حرارت مثلا سشوار به شکل مستقیم بخوره

همه ما میدونیم که استفاده از یکسری از ابزار های حرارتی به مانند اتو مو و یا سشوار میتونه به موهامون آسیب بزنه و در نتیجه باعث ایجاد وز بشه. بهترین ایده اینه که از این وسیله ها تا جای ممکن استفاده نکنید و در صورت نیاز از دمای پایین اونها کمک بگیرید.

صاف مگه داشتن موها در خواب

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی