|

از بین بردن جوش سر سیاه بینی / به جای این که با ناخن بیفتی به جون دماغت خاک بزن روش

در این مقاله در خصوص از بین بردن جوش سر سیاه بینی صحبت کردیم که میتونید با یه سری لوازم اون ها رو در کمترین زمان ممکن از بین ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی دوست دارن که شیک و پیک و با ظاهر آراسته در اجتماع ظاهر بشن چرا که بالاخره ظاهر شما میتونه یه سری اطلاعات درباره ی شما به دیگران منتقل بده مثلا در صورتی که یه سری از رنگ هایی که استایل رو گرون نشون میدن رو در لباس هاتون استفاده کنید خواهید دید که به عنوان یه فرد ثروتمند دیده میشید حتی در صورتی که اینطور نباشید و یا مثلا در صورتی که در استایل خودتون بسیار از رنگ آبی استفاده کرده باشید افراد شمارو فردی متعهد، باوفا و خوش اخلاق میدونن و میتونن خیلی راحت تر بهتون اعتماد کنن به همین دلیل هست که در خیلی از اداره ها کارمندها لباس فرم آبی و سرمه ای دارن.

البته که برای داشتن ظاهر خوب فقط لباس های شما نیست که اهمیت داره بلکه از باید از همه لحاظ به خودتون برسید مثلا داشتن پوست سالم هم شما رو بسیار شیک و پیک نشون میده و از اون دسته از افرادی به نظر میایید که به خودشون حسابی اهمیت میدن و خب افراد دوست دارن که با شما معاشرت کنن چون کسی که برای خودش ارزش قائل باشه برای دیگران هم ارزش قائله به همین دلیل سعی کنید حتی شده یه روتین پوستی ارزان برای خودتون داشته باشید و با پیروی از اون یه پوست شفاف و زیبا برای خودتون بسازید و همچنین در این بین برای پاکسازی پوستتون هم وقت بذارید مثلا به دنبال راه هایی برای از بین بردن جوش های سر سیاه بینی باشید که در این مقاله چندتا از اونا رو بهتون معرفی کنیم تا ما هم اندازه ی سهم خودمون در راه زیباتر شدن شما بهتون کمک کرده باشیم، پس با ما همراه باشید.

از بین بردن جوش سر سیاه بینی

چسب بینی یکی از آسون ترین راه ها برای از بین بردن جوش سر سیاه بینی

یکی از راه های بسیار آسون برای درمان جوش های سر سیاه روی بینی اون هم توی خونه استفاده از چسب بینی هست که به راحتی در هر فروشگاهی میتونید اون رو گیر بیارید. این چسب ها به طور موقتی یه لایه از پوست شما رو برمیدارن که این لایه دارای آلودگی های اکسید شده و چربی هایی هست که باعث ایجاد جوش های سر سیاه شدن.

البته که این روش موقت هست و این چسب ها از برگشت دوباره ی جوش های سر سیاه جلوگیری نمیکنن چرا که نمیتونن تولید ترشح چربی توسط پوست شما رو کنترل کنن و همچنین قادر هستن که چربی های مهم و طبیعی و فولیکول های مو رو از روی پوست شما از بین ببرن بنابراین بهتره که فقط برای مواقع ضروری استفاده بشن.

از بین بردن جوش سر سیاه بینی

استفاده از ماسک رس برای از بین بردن جوش سر سیاه بینی 

یکی از راه های دیگه ای که با استفاده از اون میشه جوش های سر سیاه روی بینی رو از بین برد کمک گرفتن از خاک رس هست؛ خاک رس یه ماده ی ملایم هست که استفاده از اون از قدیم الایام برای پوست باب بوده چرا که این ماده میتونه چربی اضافی پوست رو بگیره و به پاک کردن آلودگی ها از منافذ پوست هم کمک کنه. در این بین ماسک های صورت که بر پایه ی یخاک رس باشن هم میتونن این کار رو انجام بدن و از چسب بینی عملکردشون ملایم تره.

در اصل خاک رس وارد منافذ پوست شما میشه و به مرور چربی ها و آلودگی ها رو بیرون میکشه و برخی از ماسک های خاک رس از سولفور نیز برخوردار هستن که به از بین رفتن پوست مرده هم کمک میکنه و جوش ها رو هم نابود میکنه. البته که بهتره قبل از استفاده از این ماده اون رو پشت بازوتون تست کنید و این رو که بهش حساسیت ندارید رو چک کنید.

از بین بردن جوش سر سیاه بینی

استفاده از ماسک زغال برای از بین بردن جوش های سر سیاه بینی

این روزا زغال توی خیلی از محصولات مراقبتی پیدا میشه چرا که یه سم زدای عالی هست و میتونه جوش های سرسیاه رو درمان کنه. این ماده به شکل عمقی به داخل منافذ پوستی شما نفوذ میکنه و به بیرون کشیده شدن آلودگی ها و چربی های اون کمک میکنه.

شما میتونید انواع ماسک زغال رو توی داروخانه ها پیدا کنید. همچنین قرص های زغال فعال رو هم توی داروخانه ها میفروشن که میتونید با ترکیب کردن اون ها با خاک رس بنتونیت، عسل یا فقط آب به همراه در حد دو سه قطره روغن درخت چای برای خودتون یکی از بهترین ماسک های صورت رو برای درمان جوش بسازید.

از بین بردن جوش سر سیاه بینی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی