|

زیباترین فرش عروس/ اگه نمیخوای زیاد پول خرج کنی بیخیالش چون اینا تماما ابریشم و گرونن

در این مقاله نمونه هایی از زیباترین فرش عروس رو بهتون نشون دادیم تا برای جهیزیه بهترین فرش رو انتخاب کرده و باهاش دکور رو خوشگل کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- زیبایی دکور یکی از اون مسئله هایی هست که برای خیلی ها حائز اهیمت و مهمه چون بالاخره میتونه اطلاعات زیادی از شما منتقل کنه مثلا در صورتی که از یه رنگی زیادی استفاد کرده باشید نشون میده که بهش علاقمند هستید و یا در صورتی که گل و گیاه زیاد توی خونه داشته باشید یعنی فرد طبیعت دوستی هستید و طبیعت گردی رو هم دوست دارید و... که خب برعکس این موضوع هم وجود داره یعنی یه نفر اگر برای دکور خونش اونقدرا زحمت نکشه و به طور مثال حتی ندونه که ست کردن فرش با دکوراسیون چطور هست اینطور به نظر میاد که این فرد برای مکان زندگیه خودش و روحیه خودش هم زحمت نمیکشه و وقت نمیذاره بنابراین برای افراد هم همینطوریه و به این علت ممکن هست که کسی اون رو برای مصاحبت و همنشینی انتخاب نکنه.

بنابراین ببینید که یه دکور میتونه مسئله رو تا کجاها ببره! از اینا که گذشته دکور خوب داشتن هم تنها با خواستن محقق نمیشه و باید برای رسیدن بهش یه سری کارها انجا بدید مثلا در خصوص اصول و قواعد پایه دکوراسیون بدونید و با پیاده سازی اون ها فضای خودتون رو زینت ببخشید مثلا باید بدونید فرش برای روی پله ها باید چه ویژگی هایی داشته باشه چون شاید براتون جالب باشه که شما میتونید با انتخاب درست این فرش حتی فضا رو بزرگتر جلوه بدید. مورد دیگه هم در جریان مدهای روز بودن و این که چی اومده رو کار و چی دمده شده هست که خب ما هم در این راستا و در این مقاله میخواهیم راجبه زیباترین فرش عروس باهاتون صحبت کنیم و نمونه ای از جدیدترین اون ها رو بهتون نشون بدیم، پس در ادامه با ما همرا ه باشید.

زیباترین فرش عروس

رنگ فرش عروس باید چطور باشه؟

یکی از مهم ترین مواردی که موقع خرید فرش عروس باید بهش توجه کنید رنگ اون هست که خب یه بحث ست کردن اون با سایر آیتم هاست و یه بخش مربوط به میزان روشنایی هست یعنی شما باید قبل از خرید از میزان روشنایی خونتون اطلاع داشته باشید یعنی خونه روشن و پرنور هست و یا تیره و تاریک که خب در صورتی که نور زیاد هست بهتره که فرش هایی به رنگ تیره رو تهیه نکنید چون آفتاب به مرور زمان باعث میشه که فرش دچار رنگ پریدگی بشه و در صورتی هم که فضای شما تاریک بود و نور نداشت بهتره که به سراغ فرش های رنگ روشن برید تا با استفاده از اون ها محیط رو بزرگتر و دلبازتر از اون چیزی که هست نشون بدید. 

همچنین شما باید به ست بودن رنگ فرش با رنگ دیوار، کفپوش، پرده، مبل و سایر آیتم ها دقت کنید تا در انتها یه دکور منسجم و هماهنگ داشته باشید.

زیباترین فرش عروس

زیباترین فرش عروس

جنس فرش عروس باید چطور باشه؟

یکی از نکاتی که در خصوص خرید فرش جهیزیه باید اون رو مدنظر قرار بدید بودجه ای هست که برای این منظور کنار گذاشتید چرا که این موضوع از خیلی از جهات روی فرش و خصوصیات اون تاثیرگذار خواهد بود مثلا در زمینه ی جنس فرش شما هر چقد پول بدید همون قدر آش میخورید و خب از اون جایی که زیاد نمیخواهید در این زمینه زیاد هزینه کنید میتونید به سراغ فرش های پلی استر برید چرا که فرش هایی که با نخ های پلی استر بافته شدن از عمر زیادی برخوردار هستن و همچنین قیمت اون ها یه جورایی اقتصادی هست.

اما در صورتی که برای فرش جهیزیه تون میخواهید دوماد رو تو خرج بندازید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ فرش هایی از جنس آکریلیک هست که به هیچ وجه آلرژی ایجاد نمیکنن.

زیباترین فرش عروس

زیباترین فرش عروس

طرح فرش عروس باید چطور باشه؟

یکی از دغدغه هایی که برای خانوم ها در خصوص فرش وجود داره کثیف شدن اون هست چرا که بالاخره این آیتم پاخوری زیادی داره و در قسمت های مختلفی از خونه قرار داره و همیشه در معرض آلودگیه حالا یه جا مثل آشپزخانه بیشتر در این حالته و توی اتاق خواب هم امکان کثیفیش کمتره ولی در کل برای این که کثیفی ها روی اون کمتر به چشم بیاد و شما در فواصل زمانی کوتاه مجبور به شستن اون نباشید باید حسابی به طرح اون دقت کنید چرا که فرش هایی که طرح های خلوت تر و رنگ های روشن تر دارن و زمینه ی اون ها تک رنگ هست و رنگ های کمی هم دارن کثیفی رو بیشتر نشون میدن بنابراین بهتره که به سراغشو نرید.

زیباترین فرش عروس

زیباترین فرش عروس

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی