|

زیباترین رنگ مو برای دختر مجرد / سنی نداری که از الان موهات بسوزه اینا بدون دکلره ان

در این مقاله چندتا از رنگ موهای دخترانه ی بدون دکلره رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجودشون زیباتر از هر زمانی به نظر بیایید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی در هر دوره ای تعریف خاص خودش رو داره مثلا یه زمانی لب های کوچک مد بوده در حالی که این روزا لب های برجسته و بزرگ مد شده که خب هر کسی برای همسو شدن با این مد راه و روش خودش روداره مثلا یه نفر با استفاده ژل به این هدف میرسه و یه نفر برجسته کردن لب با آرایش رو تست میکنه تا به روز و مدرن دیده بشه و اینطوری همه به خواسته ی خودشون میرسن ولی خب همیشه هم همسو شدن با مد خوب نیست چرا که یه سری از مدها عامه پسند نیستن و شاید شما با دنبال کردن اون مد انگشت نما بشید که خب برای بعضی ها این حالت خوشایند نیست.

ولی با دنبال کردن کارهای زیبایی که همیشه مد بوده شما میشید اون فرد شیکی که به خوش سیمایی شهره هست مثلا داشتن پوست و موی خوب همیشه از ملاک های زیبایی بشمار میرفته به همین دلیل هر کسی باید شده حتی یه روتین پوستی ارزان هم برای خودش داشته باشه تا با رعایت اون برای خودش یه پوست صاف و شفاف بسازه البته که در این بین باید برای موهاتون هم روتین داشته باشید تا سالم و زیبا بمونن چرا که بالاخره این تارهای خوشرنگ صورتتون رو قاب گرفتن پس باید بهشون برسید که در این بین یکی از راه های زیباسازی اون ها رنگ کردنشون هست البته که باید به سراغ رنگ های بدون دکلره برید برای همین در این مقاله میخواهیم چندتا از رنگ موهای دخترانه رو که سن رو پایین میارن و دکلره نمیخوان رو بهتون معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

رنگ مو برای دختر مجرد

بیسکوییتی از رنگ موهای دخترانه بدون دکلره

این رنگ برای علاقمندان به تناژ بیسکوییتی هست که چهره شون رو جوون و شاداب نشون میده و و برای اونایی که پوست روشن و گندمی رنگ دارن فوق العاده هست و جالبه که شما میتونید بدون دکلره این رنگ مو رو داشته باشید. برای رسیدن به این رنگ مو باید مواد زیر رو تهیه کنید:

  • رنگ موی بلوند طلایی شماره 8.3
  • رنگ موی بلوند دودی متوسط شماره 7.1
  • اکسیدان 9 درصد

مواد گفته شده رو توی ظرف پلاستیکی مخصوص با هم ترکیب کنید، دقت کنید که میزان رنگ موی بلوند دودی نسبت به طلایی باید دو سوم باشه و اکسیدان هم باید یک و نیم برابر رنگ مویی که مصرف میشه باشه. برای این هم که اثر رنگ رو بیشتر ببینید حدود چهل تا چهل و پنج دقیقه صبر کنید و بعد موهاتون رو بشورید.

رنگ مو برای دختر مجرد

فندقی از رنگ موهای دخترانه بدون دکلره

یکی دیگه از رنگ موهایی که تیره هست ولی جذاب و پر طرفدار اون هم در بین سنین مختلف فندقیه که خیلی راحت روی موهای طبیعی باز میشه بدون این که نیازی به دکلره داشته باشید و در نهایت شما میتونید یه رنگ زیبا و جوان کننده روی موهاتون داشته باشید که هر کسی با دیدنش ازتون تعریف خواهد کرد. این رو هم یادتون نره که رنگ های تیره همیشه شما رو جوون تر از اون چیزی که هستید جلوه میدن. برای داشتن این رنگ مو هم باید مواد زیر رو تهیه کنید:

  • رنگ موی شکلاتی شماره 6.65
  • رنگ موی فندقی شماره 6.42
  • اکسیدان 9 درصد

رنگ موی فندقی توی این ترکیب از رنگ موی شکلاتی بیشتر استفاده میشه. با در نظر گرفتن بلندی و حجم موهاتون از این دو رنگ توی ظرف بریزید و چیزی حدود یک و نیم برابر رنگ مو اکسیدان اضافه کنید تا غلظت رنگ مو متناسب بشه. حالا در در این مرحله باید موهاتون رو به چهار قسمت تقسیم کنید و با کلیپس فیکسشون کنید و رنگ رو از پشت سرتون و یا جلو به شکل یکنواخت روی موهاتون بمالید و بعد روی سرتون یه پلاستیک بذارید تا رنگ بیشتر جذب بشه و بعد از نیم ساعت تا چهل دقیقه هم اون رو بشورید از رنگ موی زیباتون حظ کنید.

رنگ مو برای دختر مجرد

نسکافه ای از رنگ موهای دخترانه بدون دکلره

برسیم به سراغ یه رنگ موی معروف بین خانوم ها در سراسر دنیا که خانوم های ایرانی هم از این قضیه متثنی نیستن یعنی رنگ موی نسکافه ای که البته بیشتر در تکنیک های هایلایت و بالیاژ استفاده میشه تا رنگ کامل ولی در کل شما با وجود اون میتونید یه چهره ی شیک و مدرن برای خودتون بسازید که برای هر سنی مناسبه ولی برای دخترخانوم های واقعا معجزه کننده هست و یه تغییر اساسی توی چهره ی اون ها ایجاد میکنه. برای داشتن این رنگ هم باید مواد زیر رو تهیه کنید:

  • رنگ مو دودی پایه شماره 7
  • رنگ مو بلوند نسکافه ای شماره  6
  • رنگ مو بلوند کاپوچینویی شماره 8
  • اکسیدان 9 درصد
  • واریاسیون نقره ای و بنفش

مواد رو با هم ترکیب کنید و یک و نیم برابر تاکسیدان بهشون اضافه کنید و بعد برای نیم ساعت اجازه بدید رنگ مو روی سرتون باقی بمونه و بعد بشوریدش.

رنگ مو برای دختر مجرد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی