|

6 رنگی که واسه گندمیا عالیه/ معرفی بهترین رنگ‌هایی که برای پوست تیره مناسب است

پیدا کردن رنگ‌های مناسب که با پوست سازگار باشد کار دشواری است در این مقاله 6 رنگی که برای افراد گندمگون عالی است را معرفی کرده‌ایم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پیدا کردن رنگ‌های مناسب که با پوست شما سازگار باشد کار دشواری به نظر می‌رسد. گزینه‌های رنگی زیادی با سطوح مختلف سرزندگی وجود دارد و همه ما می‌دانیم که برخی از رنگ‌ها هستند که بهتر از بقیه کار می‌کنند. هر رنگ پوستی منحصر به فرد است و همه آنها ترکیب رنگ‌های مختلفی دارند که بهترین‌ها را در آنها به نمایش می‌گذارد. رنگ چهره دقیقاً مانند مدل مو است، برخی از مدل‌ها با اشکال مختلف صورت بهتر عمل می‌کنند و باید ببینید چه چیزی برای موقعیت شما مناسب‌تر است. امروز می‌خواهم بهترین رنگ لباس برای پوست‌های گندمی را به شما معرفی کنم. اگر پوست گندم‌گونی دارید، می‌دانید که در قرعه‌کشی ژنتیک شانس آورده‌اید، زیرا رنگ پوست گندمی تقریباً با هر رنگی عالی به نظر می‌رسد. با این حال، برخی رنگ‌ها هستند که بهتر از بقیه دیده می‌شوند.

01

سبز زیتونی؛ شگفتانه‌ای برای سبزه‌ها

سبز از آن رنگ‌هایی است که طیف گسترده‌ای دارد؛ از سبز کمرنگ، مغز پسته‌ای و پاستلی گرفته تا سبز تیره، یشمی و زیتونی که هرکدام ب نحوی زیبا هستند؛ اما بهترین رنگ از میان تناژ این رنگ، سبز زیتونی و یشمی است. این دو رنگ در رسته رنگ‌های تیره قرار می‌گیرند به همین دلیل نیز برای افرادی با پوست تیره و گندم گون مناسب است. بهترین ترکیب برای سبز تیره، سفید و مشکی است.

1

آبی کلاسیک؛ رنگی برای تمام فصول

آبی کلاسیک رنگی لطیف است که اگر با پوست‌های گندمی ترکیب شود شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. اگرچه رنگ‌های پاستلی برای پوست‌های تیره مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما این یکی از آن رنگ‌های عمیق‌تر است که زیبایی را برای گندمی‌ها به همراه می‌آورد. رنگ هایی که با لباس با این ابس هماهنگ می‌شوند رنگ‌ها زرد خردلی، کرم، سفید و مشکی را شامل می‌شود. همچنین می‌توانید شلوار جین سرمه‌ای را با یک تی‌شرت مشکی ست کنید تا ظاهری شیک و غیررسمی داشته باشید.

6

آبی آسمانی؛  رنگ افسانه‌ها

آبی آسمانی یکی از آن رنگ‌های اثیری و افسانه‌ای است که باعث می‌شود فردی که آن را می‌پوشد بسیار ظریف و خوش حالت به نظر برسد. این رنگ پاستلی در واقع باعث می‌شود رنگ پوست شما سرزنده‌تر و زنده‌تر به نظر برسد. آبی آسمانی، بسیار شبیه به سفید است و تقریباً با همه چیز ست می‌شود. اگر به دنبال چیزی هستید که شما را از بین مردم متمایز کند و شبیه یک شاهزاده خانم امروزی به نظر برسید، به دنبال یک  لباس آبی روان باشید یا آن را با رنگ‌هایی چون سفید و مشکی و نسکافه‌ای استایل کنید.

4

5

صورتی گلبهی؛ ترکیبی عالی با جین

صورتی رنگی است که به سختی می‌توان از آن استفاده کرد، اما با رنگ پوست تیره‌تر، بسیار آسان تر می‌شود. صورتی غبارآلود رنگی است که برای پوست تیره‌تر و رنگ برجسته‌تر بسیار مکمل است. اگر به دنبال یک ژاکت جدید بهاره با رنگ روشن هستید که خیلی براق نباشد، گلبهی بهترین گزینه برای شماست. سیاه، سفید و آبی با لباس صورتی زیبا به نظر می‌رسند. شلوار جین گزینه خوبی برای مدل دادن به لباس صورتی است.

2

3

سرخابی و قهوه‌ای نیز از رنگ‌های دیگری است که برای افراد گندم گون ظاهری زیبا خلق‌ می‌کند. اینکه شما بدانید پوستتان چه رنگی است و چه رنگ لباس‌هایی با پوست شما هماهنگ است سبب می‌شود استایلی درخشا و زیبا داشته باشید. هنگام خرید لباس حتی اگر زیاد پیرو مُد نباشید، باید به انتخاب رنگ لباس متناسب با رنگ پوست خود توجه داشته باشید. لباسی که با رنگ پوست شما هماهنگی داشته باشد جذابیت شما را افزایش می‌دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی