|

اکسسوری های بهاری که امسال مده / 403 همه چی جینگیل پینگیله از مانتو بگیر تا اکسسوری

در این مقاله چندتا از اکسسوری های بهاری که ترند شدن رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجود اون ها به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- استایل خوب داشتن در این روزگار از نون شب هم واجب تره چرا که شما زیبایی رو میتونید با صرف هزینه و چارتا عمل زیبایی به دست بیارید ولی سلیقه داشتن برای ساختن یه استایل خوب رو هر کسی نداره حتی اگر آیتم ها و لباس هایی که میخره گرون باشن چرا که شما برای داشتن استایل زیبا باید جزئیات زیادی رو بلد باشید مثلا در صورتی که میخواهید در یه محیطی که به نظرتون گرم هست قرار بگیرید باید بهترین رنگ لباس برای عرق رو بشناسید و به سراغ آیتم هایی با این رنگ برید تا یه وقت در صورت عرق کردن ظاهر لباستون آبروتون رو نبره و حتی کسی متوجه این که شما عرق کردید هم نشه. 

خب دونستن این موضوعات هم شاید کار هر کسی نباشه البته بجز یه خانوم خوشتیپ و صد البته روی مد که به سر و وضع خودش اهیت میده و میدونه که ظاهر افراد میتونه بسیار روی رفتار دیگران باهاشون تاثیر بذاره. پس برای داشتن یه استایل خوب نهایت دقت و تلاش خودتون رو به کار بگیرید و صد البته که این رو هم در نظر داشته باشید باید از مد های روز هم غافل نباشید و ازشون مطلع باشید مثلا بدونید شال هایی که امسال مده چیا هستن و آیا به مانتویی که شما خریدی میان یا نه تا به سراغ اون ها برید و اینجوری مدرن و امروزی دیده بشید حالا در این مقاله در راستای اطلاع از مد میخواهیم اکسسوری های بهاری که امسال ترند شدن رو بهتون معرفی کنیم که باید صد در صد ازشون توی استایلتون استفاده کنید تا زیباتر از آنچه که هستید به نظر بیایید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

اکسسوری های بهاری

گوشواره های رنگی با مانتوهای سوزن دوزی و رنگی که امسال مده عالی میشن

یکی از اصلی ترین اکسسوری هایی که بین خانوم ها استفاده ی زیادی داره گوشواره هست که خب البته در فرهنگ های دیگه علاقه به گوشواره در بین آقایون هم رواج داره ولی خب همیشه بین گوشواره هایی که خانوم ها انتخاب میکنن با اون هایی که آقایون میندازن تفاوت بسیاری وجود داره چرا که گوشواره های خانوم از زرق و برق و چیتان پیتان بیشتری برخوردار هستن!

مثلا در سال جدید گوشواره های ترند اون هایی هستن که رنگارنگ اند و در اون ها نگین های رنگی و جذاب به کار رفته که خب یکی از دلایل این موضوع میتونه مانتوها و کت های سورزن دوزی باشن که امسال بسیار روی مد هستن و خب میدونید که در این مدل از مانتوها از نخ های رنگی استفاده شده که با گوشواره های رنگی میتونن جذابیت بینظیری ایجاد کنن.

اکسسوری های بهاری

کیف های کوچک و مینیمال اکسسوری هایی که شما رو از شر وسایل اضافه راحت میکنن

خب کیف ها هم یکی دیگه از اکسسوری هایی هستن که بین خانوم ها و آقایون مشترک اند ولی خب دوباره تنوع بیشتر نصیبه کیف های زنانه شده چرا که مدل های مختلفی دارن از کیف دستی و رو دوشی تا کوله های جینگول مستون و... و خب امسال هم کیف های کوچک و مینیمال اومده روی کار که مسلما یه آقا نمیتونه از اون ها استفاده کنه!

خوبی کیف هایی که امسال ترند شده این هست که شما رو از شر وسایل اضافه خلاص میکنه و با وجود اون ها شما تنها و تنها وسایل ضروری مثل کارت بانکی، گوشی و دو تا قلم لوازم آرایشی مثل رژ رو میتونید با خودتون بردارید. به این نکته هم دقت کنید که توی استایل های بهاره رنگ ها بسیار نقش دارن بنابراین سعی کنید به سراغ خرید کیف های رنگی برید و از زیبایی و جلوه ی اون ها در استایلتون استفاده کنید.

اکسسوری های بهاری

وقت رفتن به سراغ عینک آفتابی ها رسیده

یکی از اکسسوری هایی که میشه ازش در تمام فصول سال بهره برد ولی شاید در فضا هایی مثل زمستون اونقدرا به چشم نیاد عینک هست که خب تلافی سر نزدن به اون در زمستون رو باید با سر زدن بهش در بهار دربیارید و از اون جایی که بهار امسال همه آیتم ها زرق و برق زیادی دارن شما هم باید در قسمت عینک به سراغ اون دسته ای برید که ترند شدن و جلوه ی خاصی به استایلتون میدن. به طوری کلی یه سری عینک ها در حال حاضر با استایل های جدید مد شدن که عبارتند از عینک های فریم گربه ای، بدون فریم، عینک های شب و روز و... که خب با توجه به سبک استایلی که دارید میتونید به سراغ اون ها برید و با وجودشون بدرخشید.

اکسسوری های بهاری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی