|

چطوری با کلاه تیپ دخترونه خفن بزنیم؟/ اکسسوری که کمتر به آن توجه می‌شود

کلاه مناسب می‌تواند هر استایلی را زیبا کند و به شما این حس را بدهد که در درحال درخشش هستید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مسلما یکی از اکسسوری‌های دست کم گرفته شده، کلاه‌ها هستند که در هوای سرد و گرم کاربرد دارند و واقعاً می‌توانند این تفاوت و تمایز را به ظاهر شما اضافه کنند. کلاه‌ها انواع مختلفی دارند و می‌توانند در هر سبکی قرار بگیرند. کلاه مناسب می‌تواند هر استایلی را زیبا کند و به شما این حس را بدهد که در درحال درخشش هستید. استفاده از کلاه می‌تواند فرصتی سرگرم‌کننده برای نشان دادن سبک شخصی شما و همچنین نشان دادن تفکر و خلاقیت در نحوه ارائه خود باشد. اکنون وارد فصل بهار شده‌ایم و این اکسسوری می‌تواند جزو استایل شما قرار بگیرد. بهار فصلی است که در کنار هوای مطبوع و دلپذیر، آفتابی تابان هم دارد؛ در کنار روتین پوستی مناسب برای قرار گرفتن زیر نور خورشید استفاده از کلاه پیشنهاد خوبی است که علاوه‌بر جلوه به استایل شما، حائلی برای نور هم خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به برخی از کلاه‌ها بپردازیم که توجه به آن می‌تواند استایل شما را دگرگون کند.

6

کلاه سطلی یا کلاه باکت

چند سالی است که بازار این نوع کلاه‌ها در بین دختران و پسران به ویژه جوانان بسیار داغ شده و همچنان داغ‌ترین سبک موجود در بازار است. این سبک که یک روند نمادین دهه 90 است و اکنون نیز یکی از اصلی‌ترین محصولات نسل Z به شمار می‌رود در سال‌های اخیر مورد توجه دختران قرار گرفته است و آن‌ها را برای هر شیک پوشی ضروری کرده است. این نوع از کلاه‌ها نه تنها بدون دردسر مورد استفاده قرار می‌گیرند بلکه لایه‌ای از محافظت در برابر نور خورشید را نیز ارائه می‌کنند و در فعالیت‌های روزانه قابل استفاده است.

5

کلاه آفتابی 

آه، کلاه آفتابگیر کلاسیک! کلاه آفتاب‌گیر که برای گردش‌های بهاری و تابستانی ضروری است، در سبک‌های مختلف وجود دارد و بهترین گزینه برای اضافه کردن زیبایی به لباس شما است. کلاه‌های حصیری بزرگ و فلاپی پتانسیل ظاهری بی‌پایانی دارند. می‌توانید آن را با چیزهای معمولی‌تر مانند یک لباس ساحلی ست کنید. این نوع از کلاه‌ها بیشتر مناسب مسافرت و تعطیلات و پیک نیک است.

3

کلاه بیسبال

اکسسوری‌های زیادی در بازار هستند که افراد از آن‌ها برای تنوع بخشیدن به پوشش خود استفاده می‌کنند. برخی از این اکسسوری‌ها همراه با مد روز هستند و فراموش می‌شوند. اما برخی دیگر سال‌هاست که در صنعت مد حضور دارند و با همان شکل کلاسیک خود امروزه نیز استفاده می‌شوند. کلاه بیسبالی یکی از همین اکسسوری‌ها است که تاریخچه طولانی دارد و در حال حاضر در استایل‌های ورزشی و روزمره به‌شدت مورد استفاده قرار می‌گیرد..یک استایل ورزشی یا روزمره ساده را تصور کنید که در میان بسیاری از افراد جامعه یکسان است. حال اگر کلاه بیسبالی را به آن اضافه کنیم، استایلی خاص خواهیم داشت که می‌تواند توجه افراد جامعه را به‌خوبی به خود جلب کند. باید اشاره کرد که کلاه‌های بیسبالی را می‌توان با هر استایلی ست کرد.

33

کلاه قایقران

به سبک سلطنتی علاقه دارید؟ سعی کنید یک کلاه قایق سواری به کمد لباس خود اضافه کنید. این کلاه زیبا که گزینه‌ای جاودانه در تاریخ بریتانیا است که با بالای صاف و لبه پهن آن مشخص می‌شود. کلاه‌های قایق‌ران دیگر فقط برای رویدادهای رسمی نیستند، از یک بعدازظهر آفتابی در پارک تا صبحانه با دختران و..؛ می‌تواند در هر مناسبتی استفاده شود. سعی کنید حین استفاده آن را کمی به پهلو بپوشید تا ظاهری مدرن داشته باشید.

111111

برای رسیدن به یک استایل شیک و جذاب، بهتر است کلاه‌خود را با رنگ و طرح لباس خود ست کنید. همچنین، توجه به جزئیاتی مانند رنگ پوست، شکل صورت و موها نیز می‌تواند در انتخاب کلاه مناسب به شما کمک کند. در نهایت، کلاه زنانه یکی از اجزای مهم جهت تکمیل استایل شما است. با انتخاب نوع مناسب کلاه برای هر فصل، می‌توانید در هر موقعیتی به‌راحتی شیک و متفاوت ظاهر شوید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی