|

خانم های بالای ۴۰ سال چه اکسسوری هایی استفاده کنند؟

جذاب ترین اکسسوری های زنانه برای خانم های بالای 40 سال؛ شیک پوشی به سن نیست که!

اکسسوری برای خانم های بالای 40 سال

جذاب ترین اکسسوری های زنانه برای خانم های بالای 40 سال و معرفی انواع اکسسوری های جدید مناسب خانم های مسن

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید به طور کلی به لوازم جانبی صنعت پوشاک، اکسسوری گفته می‌ شود، البته حتما این را هم می دانید که اکسسوری های این صنعت به چند دسته تقسیم می شوند، یکی آن‌ هایی که حمل می‌ شوند و دیگری آن‌ هایی که پوشیده می‌ شوند. پس خوب است که بدانید در ابتدا شما مایل به انتخاب کدام دسته از این اکسسوری ها برای استایل خود هستید و یا استایل شخصی شما به کدامیک از این مدل اکسسوری ها نیاز دارد. البته فراموش نکنید که در خیلی از سبک های استایل این دو مدل با هم استفاده می شوند. حال که تا حدودی با اکسسوری ها آشنا شدید خوب است که بدانید این تزئینات استایل فقط مختص خانم های جوان نیستند بلکه خانم های میانسال و سن بالاتر هم نیاز به استفاده از آن ها در استایل خود دارند، ولی به شرطی که از اکسسوری های متناسب با سن و سبک استایل خود استفاده کنند. فراموش نکنید که انتخاب آیتمی به جا و مناسب است که استایل شما را جذاب و منحصربفرد می کند نه انتخاب آیتم گرون و ترندی.

در این مقاله روی صحبت ما با خانم های بالای 40 سال است که می توانند با انتخاب اکسسوری های مناسب استایل خود استایل ساده خود را از این رو به آن رو کنند، پس یادتان باشد که در هر سنی که باشید می توانید ظاهری شیک داشته باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های اکسسوری برای خانم های بالای 40 سال آشنا شوید.

اکسسوری زنانه

اولین اکسسوری مناسب برای یه خانم شیک پوش بالای 40 سال

کیف و کفش یکی از آیتم های تاثیرگذار در استایل هستند مخصوصا برای خانم های جا افتاده و دارای سنین میانسال، البته نه هر مدل کیف و کفشی. برای مثال کیف های مینی و بسیار کوچکی که این روزها ترند شده اند و دختران جوان از ان ها استفاده می کنند یک نوع اکسسوری ترندی و جذاب محسوب می شوند ولی نه برای خانم های میانسال؛ برای خانم های بالای 40 سال پیشنهاد ما استفاده از کیف های چرم و لوکسی است که به صورت دستی دست گرفته می شوند، باور کنید که این کیف ها می توانند از شما یک ملکه شیک پوش بسازند.

اکسسوری زنانه

اکسسوری زنانه

به این انگشترا  میگن اکسسوری لوکس برای خانم های میانسال

اگر به عنوان زیورآلات برای دستان خود می خواهید یک مدل اکسسوری جذاب انتخاب نمایید که علاوه بر اینکه شما را لوکس و امروزی نشان می دهد باعث جلف و نامتعارف دیده شدن شما نشود بهتر است به سراغ انتخاب دستبند و انگشتر از برندهای معروف دنیا بروید. البته دقت کنید که برندهای معروف هم ممکن است دارای مدل هایی باشند که برای سن شما مناسب نباشد، پس در انتخاب دقت کنید و بیشتر به سراغ مدل های ساده بروید. برای مثال انگشتر و دستبند لاو کارتیه و یا یا دستبند معروف زنجیری این برند می تواند برای همه سنین یعنی از سن 20 سال گرفته تا سن 60 یا 70 سال گزینه مناسبی باشند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید دستبند لاو کارتیه یک دستبند اصیل است که توسط جواهرساز افسانه ‌ای آلدو سیپولو، خلق شده و هنوز هم امضای او بر روی دستبندهای عشق کارتیه وجود دارد.

اکسسوری زنانه

اکسسوری های مونیکا بلوچی را فراموش نکنید

دستبندها و یا گردنبندهای مروارید همیشه از قدیم تا به امروز جزو اکسسوری های جذاب، لوکس و در عین حال مناسب برای خانم های میانسال یا همان 40 سال به بالا محسوب شده اند. پس اگی می خواهید مانند ملکه الیزابت، مونیکا بلوچی و یا خانم های دیگر شیک پوش در دنیا لوکس و جذاب دیده شوید بهتر است تا از این اکسسوری ها استفاده کنید.

gettyimages-976411252-1541178054

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی