|

خوشگلترین مبلمان کلاسیک / اگه فقط جای یه دست مبل داری این مدلو غافل نشو شگفت‌انگیزه

اگر قصد خرید مبل دارید و جای کافی برای گذاشتن دو دست مبل رو ندارید، پس حتما با این مطلب همراه بشید که قراره با مبلمان کلاسیک آشنا بیشم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مبلمان انواع مختلفی دارند و با ابهت جانانه و جذابشون، همیشه هر خونه ای رو خوشگل تر کرده اند. هر هال و پذیرایی نیازمند یک سری لوازم هستش که خب مبل اصلی ترش محسوب میشه. مبلمان هم از نظر زیبایی شناسی و هم به لحاظ فضا گیری و پر کردن خونه و البته کاربرد نشستن، اهمیت بسیار زیادی  دارند. بود و نبودشون خیلی میتونه موثر باشه و مدل و رنگی که دارند نیز اهمیت بسیار زیادی داره. یکی از این انواع مبل مبلمان کلاسیک هستش که خیلی ساله وجود داره و هنوز هم اون جذابیت و زیباییش و از دست نداده. 

وقتی اسم از مبل طرح کلاسیک میاد، خیلی از افراد فکر می کنند که الان یه مبل قدیمی و از مد افتاده روبروشون قرار میگیره که قراره باعث آبروریزی جلو فامیل بشه! در حالی که اصلا اینچنین نیست و کلاسیک اصیل محسوب میشه و همیشه اصالت ریشه در فرهنگ افراد دارد. اگر بخوایم یه نمونه بارز مثال بزنیم باید به فرش ایرانی اشاره کنیم که همه دنیا میشناسنش و مثل یک شناسنامه هنری اثر هنرمندان ایرانی محسوب میشه. اما برگردیم به مبل کلاسیک که ویژگی های بسیاری دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این سبک مبلمان آشنا بشیم و بدونیم واسه چه خونه هایی میتونه مناسب باشه. 

مبلمان کلاسیک

ظرافت و زیبایی در مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک اینجوری هستن که یه تلفیق زیبا از مبل راحتی و استیل می باشند. این سبک از مبلمان میتونن برای خونه های که تنها فضا برای یک دست مبل دارند عالی باشن چرا مه هم راحتی و هم شیکی مناسبی رو به شما تحویل خواهند داد. در میون انواع سبک مبلمان، مبل کلاسیک از ظرافت و خوشگلی قابل توجهی برخورداره. حضورش در یک محیط میتونه حس خیلی خوبی رو منتقل کنه و این زیبایی و ظریف بودنه رو هم از منبت کاری های فوق العادش داره. پارچه هایی که در تولید این مبل به کار میره و همچنین نقش هایی که از طریق منبت کاری با دست بر روی مبلمان زده میشه این سبک مبل رو از دیگر مبلمان متمایز میکنه.

مبلمان کلاسیک

کاربرد چوب در مبلمان کلاسیک؛ هرچی تیره تر با کیفیت تر

وقتی شما از چوب برای ساخت وسیله ای استفاده می کنید، به نوعی حس زندگی و طبیعت رو تزریق کرده اید. حضور چوب باعث ایجاد آرامش در محیط میشه و به دلیل علاقه ای که افراد به طبیعت دارند،

وجود چوب در دیزاین وسایل خونه میتونه این حس رو بولد تر کنه و بهش جون ببخشه. به همین دلیل با شبیه سازی های اینچنینی فضای خونه به شدت دلچسب تر خواهد شد و افراید که تو خونه های با وسایل چوبی زندگی می کنند حس و حال مطبوع و گرن تری رو احساس می کنند. البته که یادتون نره برای ساخت لوازم چوبی، چوب های مختلفی هستند که میتونن کاربردی باشند و هر کدوم ویژگی خاص خودشون رو دارند. یک چوب هرچی تیره تر باشه اغلب دوام بالاتری هم داره عمر بیشتر هم داره با قیمتی بالاتر.

مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک

منبت کاری های مبل کلاسیک میتونه قیمتش رو بالا پایین کنه

یکی از ویژگی ها بارزی که مبل کلاسیک رو از مبل راحتی متمایز میکنه اینه که کلاسیک دارای کنده کاری ها و منبت کاری هاییست که در مبل به کار رفته و هنر دسته که اصلا به همین دلیل هم قیمت مبل بالا و پایین میشه. این طراحی ها در قسمت تاج مبل و دسته ها انجام میشه که با تشکچه ها و پارچه روکش جذاب مبل تکمیل شده و زیباییش رو به شکل کامل به دست میاره.

مبلمان کلاسیک

جنس مبل کلاسیک، پارچه و فوم سرد

همونطور که گفتیم و اشاره کردیم خوشگلی و جذابیت مبلمان کلاسیک مدیون چوبی هستش که در ساخت کلاف آن به کار میره. البته که دوام و کیفیت نیز از چوب میاد که معمولا چوب گردو، چنار، راش و نراد کیفیت بسیار خوبی داره و برای کلاسیک استفاده میشن. موندگاری طولانی مدت ویژگی بارز این چوب ها هستند که ساختار این مبل رو تکمیل میکنند. اما به جز چوب پارچه نیز در زیبایی و کیفیت مبل تاثیر فراوونی داره که خب بسته به سلیقه و بودجه شما انتخاب میشه و میتونید مطاذبق با دکور منزل و دلخواه خودتون انتخابشون کنید. در زیر این روکش پارچه ای فوم قرار داره که برای طول عمر بیشتر و جلوگیری از دفرمه شدن استفاده میشه. از فوم سرد در ساخت این مبل استفاده شده که تا مدتها حالت ارتجاعی خود را حفظ کند.

مبلمان کلاسیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی