|

کل دکوراسیون خونه یه طرف مبلش یه طرف / فقط جای یه دست مبل داری؟ مبلمان کلاسیک بهترینه

اگر قصد خرید یک دست مبلمان آبرومندانه و جذاب رو دارید پیشنهاد ما به شما مبلمان کلاسیک هستش که تلفیقی از راحتی و استیل می باشد.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- یکی از اجزای مهم هر خونه ای مبلمان اون خونه می باشد که هم به لحاظ زیبایی و هم از نگاه کاربردی، تهمتی بسیاری دارد. البته که دکوراسیون خونه تنه به مبلمان نیست و اگر خونه رو یه انسان تصور کنیم، مبلمان میشه لباس های اصلی استایلش که خب تایر فراوونی تو ظاهرش دارن، اما تکمیل و بی نقص نیستند. خونه با اجزای بزرگ و کوچیکشه که میشه یه خونه درست حسابی با دکوراسیون کامل. اما آیتمای تکمیل کننده چیا هستند؟ قطعا اکسسوری ها و لوازمی که یا نیمه ضرورین و یا اصلا ضروریتی ندارند و تنها برای زیبایی استفاده میشن اما به شدت موثر و مکمل می باشند. وسیله های به مانند تابلو عکس و گل گلدان و غیره چیز هایی نیستند که از نظر کاربرد نیازی بهشون باشه، درست مثل یک گردنبند و یا دستبند در استایل ما آدما. اما در عوض برای زیبایی فضا به شدت بولد هستند و خودنمایی دارند.

اما در رابطه با دیتیل های دکوراسیون خونه تو مطالبی قبلی صحبت داشته ایم و در اینجا میخواین با مبلمانی خاص آشنا بیشم. مبلمان به دو دسته راحتی و استیل تقسیم میشن که خب هر کدوم سبک های متنوعی دارند. مبلمان کلاسیک یکی از پرطرفدارترین ها به حساب میاد که ظاهری اصیل، ظریف و زیبا داره و بیشتر به اثر هنری تشبیه میشه چرا که تلفیقی از اصالت و سادگی هستش. اگر اینبار قصد دارید تا مبلمانی متفاوت بخرید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

مبلمان کلاسیک

ویژگی های مبلمان کلاسیک چیه؟ کیفیتش رو چجوری تشخیص بدیم؟

مبلمان کلاسیک یه تلفیق جذاب از مبل راحتی و استیل می باشد که خیلیم عالی تونسته به دکوراسیون خونه های ایرانی راه پیدا کنه و خودشو تو دل سلیقه ایرانی جا کنه. 

خوشگلی و جذابیت قابل توجهی که یه مبل کلاسیک داره، مدیون استفاده از کلاف چوبی با کیفیت مثل راش، نراد، گردو و غیره می باشد که در بدنه مبل به کار رفته و باعث بیشتر شدن استحکام و طول عمر مبل خواهد شد. تازه به علاوه کلاف چوبی، استفاده از  فوم سرد و اسفنج مرغوب برای نشیمن و دسته‌ های مبل کلاسیک هم به شدت نقش تعیین کننده ای در راحتی و افزایش کیفیت مبل دارد. 

اگه میخواین فوم سرد رو از فوم گرم تشخیص بدین، باید بر روی سطح فوم فشار بیارید اگر فوم شما خیلی زود به حالت اولیه اش برگشت، یعنی از نوع سرد بوده و اگر غیر این اتفاق افتاد یعنی فوم مبل شما گرم هست و از کیفیت بالایی برخوردار نیست.

مبلمان کلاسیک

مبل کلاسیک تلفیقی از استیل و راحتی؛ منبت کاریاش میزنه رو دست سلطنتی

همونطور که قبلتر اشاره کردیم مبلمان کلاسیک یه تلفیق از مبل راحتی و استیل می باشد، به طوری که هر دو خصوصیات بارز این دو سبک مبل رو میتونید توی مبلمان کلاسیک بینید. مثلا اینکه مبل کلاسیک درست مثل مبل استیل منبت کاری‌ هایی بر روی بدنش داره اما با این تفاوت که این منبت‌ ها مثل منبت هی مبلمان استیل نیستد و خیلی متعادل تر و زیباترند و از ظرافت دلنشینی برخوردار می باشند. طرح هایی که با منبت کاری روی این مبلمان ایجاد می‌شود هنری هستش که به دست طراحان انجام شده. این طرح و نقش ها اونقدری بر روی این سبک مبلماتن خودنمای دارند که چشم هر بیننده ای رو محو تماشای خود می کنند.

مبلمان کلاسیک

اما رنگ این سبک مبلمان چجوریاست؟

به طور کل میشه گفت دو نوع رنگ براق و پوششی برای رنگ آمیزی مبلمان کلاسیک به کار میره. خب رنگ پوششی که از اسمش هم پیداست، میتونه کاملا سطح چوب رو پوشش بده و مانع از دیدن ترک خوردگی و یا اشکالات چوب میشه، ولی خب رنگ براقش چنین ویژگی نداره و میتونید با نگاه کردن به سطح چوب کیفیت به کار رفته چوب رو ببینید و تشخیص بدید. نکته دیگه ای هم در مورد رنگ بدنه مبلمان وجود داره و اون اینه که در این نوع از رنگ آمیزی یکنواخت و رنگ با کیفیتی استفاده میشه که باعث زیبایی بیشتر مبلمان کلاسیک خواهد شد.

پارچه مبلمان کلاسیک به این شکله

قطعا علاوه بر مواردی که گفتیم، واسه هر مبلی نوع پارچه ای که درش استفاده شده هم خیلی مهمه که خب بهتره بهش دقت لازمه رو داتشه باشید. این مبلمان انواع پارچه ای مختلفی دارن که میتوان به پارچه‌ های ترک، چینی و ایرانی اشاره داشت که از قیمت و کیفیت خوبی هم برخورداند. 

معمولا پارچه ترک چون کیفیت بالایی داره انتخاب اول اون دست از افرادی محسوب میشه که به دنبال پارچه‌ ای شکیل هستند ولی خب از طرفی هم قطعا قیمت بالاتری دارند. پارچه‌ های تولیدی ایرانی هم کیفیت خوبی دارند و یکی از محبوب‌ ترین اونها پارچه بزد است که هم کیفیت خیلی خوبی داره و هم قیمتی مناسب!

مبلمان کلاسیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی