|

انواع سبک مبلمان / از کلاسیک بگیر تا راحتی همرو گفتم فقط باید قبل خرید بدونی شون

اگر قصد خرید مبل رو دارید اما تو مدل های زیادی که دارند سردرگم شده اید، پس بهتره که ابدا با انواع اونها آشنا بشید و بعد تصمیم بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مبلمان مِن جمله لوازمی محسوب میشن که تو هر خونه ای دیده میشه و یه جورایی نیمه ضروریه اما در عین حال ضروری. آخه می ونید که یکسری از وسیله ها به مانند گاز برای هر خونه ای از واجباته، اما خب مثلا مبل وقتی نباشه زندگی لنگ نمیمونه و با بودنش شرایط رو ایده آل تر میکنه. مبل ها به مانند خیلی از لوازم انواع و سبک های مختلفی دارن که بنا به سلیقه و فضا و بودجه ای که شما دارید انتخاب میشن. مبلمان از دست عناصری هستند که هم ظاهری شکیل و خوشگلاسیون شده به خونه میدن، و هم اینکه کاملا کاربردی هستن و مورد پسند. 

انتخاب بین اینهمه دست مبل قطعا میتونه چالشی و جذاب باشه، اما گاهی اونقدر مدل ها زیاد میشن که بیشتر به سمت سردرگمی میرن. ولی خب هر مشکلی یه راه حلی داره و در اینجا هم شما میتونید خیلی راحت با شناخت انواع مدل های مبل کار خودتون رو راحت کنید و اونچه که براتون بهترینه رو خریداری نمایید. در ادامه بریم بینیم و بشناسیم انواع سبک مبلمان رو.

مبلمان راحتی و شیک، مورد پسند خیلی هاست

میدونید که مبلمان به سبک راحتی از دست مبل هایی محسوب میشه که طرفداران زیادی داره و به دلیل راحتی و مدرن بودنی که داره، محبوبیتش غیر قابل مقایسه ست. در واقع دوگزینه نام برده باعث شده تا به نسبت مدل های همون استیل و کلاسیک بیشتر مورد توجه قرار بگیره. به علاوه اینکه یک مبل شیک باید هم راحت باشه و هم با ظاهرش زیبایی رو به فضا اضافه کنه. در واقع آراستگی مبل چیزیه که باعث میشه تا دکوراسیون خونه شما رو به سمت زیبایی بره و یا بی سلیقگی. در ادامه ببینیم نمونه هایی از مبلمان راحتی رو. 

5انواع سبک مبلمان131

انواع سبک مبلمان

مبلمان به سبک سلطنتی و استیل

مبلمان استیل یا سلطنتی، از سبک مبل های ل.سک محسوب میشن که اغلب تو خونه های بزرگ و مجلل مورد استفاده قرار میگیرند. مبل استیل برخلاف راحتی، یه حالت مجلسی و ظاهری جذاب داره که ممکنه به سوی خشکی در ظاهر هم بره. ایجاد دکوراسیون اشرافی و پر زرق و برق از ویژگی ها وظایف این سبک مبلمان هستش که می بینید در ادامه تصاویری از ترند ترین مبل های استیل و سلطنتی رو.

انواع سبک مبلمان

اگه ترکیب راحتی و استیل میخواد، فقط مبلمان کلاسیک

در اصل مبل کلاسیک یه ترکیب فوق العاده از مبل های راحتی و استیله که از هر کدوم یکی یه دونه ویژگی خوب برداشته و تبدیل به مبلمانی چند کاره شده. این سبک از مبل تو چند سال اخیر خیلی مورد توجه قرار گرفته و تو اغلب جهیزیه های عروس نیز دیده میشه. مبل کلاسیک راحتیه مبل راحتی رو برداشته و از طرفی هم زیبایی و لاکچری بودن مبل سلطنتی رو از آن خود کرده. مبلمان کلاسیک که کمی هم حالت اشرافی داره، به اندازه مبل راحتی حس راحتی و نرمی رو به افراد منتقل میکنه. قطعا در اینجا متوجه شدید که چرا میگیم یه ترکیبی جذابه! 

انواع سبک مبلمان

مبل ال زیبایی رو به شکلی متفاوت نشون میده

مبلمان ال خیلی ساله که پاشون رو به سبک مبل های پر طرفدار گذاشتن. تنوع بالایی دارند و زیبایی و راحتی مورد توجهی هم در اختیار افراد قرار میدن. این سبک از مبلمان برای فضاهای کوچیک هم به شدت مناسبن و پیشنهاد میشن مخصوصا از مدل های تخت خواب شو. این مبل در مقایسه با سایر انواع مبلمان، فضای زیادی برای نشستن در اختیار ما قرار میده در حالی که خودشون فضای زیادی رو اشغال نمی کنند. جنس کلاف، رنگ و کیفیت پارچه و پایه‌ ها، فاکتورهای اصلی برای خرید مبل ال لوکس می باشند که در ادمه نمونه هایی از اونها رو مشاهده می کنید. ببینیم و لذت ببریم از این سبک جذاب.

انواع سبک مبلمان

انواع سبک مبلمان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی