|

وسایلی که در خانه انرژی منفی دارند / امان از بی خبری این نحسا تو خونه ی خیلیامون هستن

در این مقاله چند تا از وسایلی که در خانه انرژی منفی دارند رو بهتون معرفی کردیم که توصیه میکنیم بیخیالشون بشید و بندازیدشون دور.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دم عیده و اسفند داره نفس های آخرش رو میکشه و تقریبا دیگه چیزی نمونده که از این سال پرت بشیم به سال بعدی و بریم تو دل زندگی توی 1403 که خب خیلی از خانوم ها در این بین به هول و ولا فتادن دارن خونه تکونی میکنن و خیلی ها هنوز با وجود این که خیلی کم مونده کاراشون تموم نشده و هنوز دارن دنبال راه های تمیز کردن کابینت ها میگردن و خونه برای خودش شده یه بازار شام که شتر با بارش توش گم میشه ولی خب در نهایت قراره اتفاق خوبی بیفته چون خونشون قراره مثل دسته ی گل بشه و با نگاه کردن بهش حسابی ذوق کنن و به خودشون دست مریزاد بگن که خب حق هم دارن.

اگر شما هم توی یه همچین حالتی هستید پیشنهاد میکنیم که از ترفندها برای جلو بردن کارها استفاده کنید و سرعت انجام اون ها روافزایش بدید مثل ترفندهای سفید کردن ظرفای پلاستیکی زرد شده، ترفند نظم دادن قفسه های فریزر و... که خب همه ی این موارد به راحتی از طریق اینترنت براتون قابل دسترس خواهد بود و تنها زحمتش یه سرچ ساده هست. حالا از اینا که بگذریم خیلی ها هستن که دکور خونه رو هم توی خونه تکونی تغییر میدن مثلا یه سری از وسیله ها رو دور میندازن و یا یه سری وسیله ها رو اضافه میکنن که خب در این مقاله میخواهیم راجبه اون وسایلی که در خانه انرژی منفی دارند صحبت کنیم که لازمه تو همین خونه تکونی و بدون فوت وقت دور بندازیدشون چون براتون اومد ندارن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

وسایلی که در خانه انرژی منفی دارند

لباس های زوار درفته از وسایلی که در خانه انرژی منفی دارند

وقتشه توی خونه تکونی یه سر به کمد لباس هاتون بزنید خب خیلی از ما ممکنه که لباس های قدیمی و داغون توی کمدمون داشته باشیم که حالا به هر علتی اونا رو دور نمیندازیم و به نظرمون بالاخره یه روزی قراره به کارمون بیاد و خب اون روز تو قصه هاست و هنوز نیومده و قرار هم نیست که بیاد ولی نحسی این لباسا قراره بیاد چون لباس های کهنه و داغون باعث میشن انرژی های خوب و مثبت به خونه ورود پیدا نکنن و حتی باعث بدشانسی شما و بد پیش رفتن روابطتتون با آدما هم میشن بنابراین همین الان اونا رو از رختای نو جدا کنید و توی کیسه بذارید و مستقیم بفرستید وره دل آشغالا.

وسایلی که در خانه انرژی منفی دارند

ظرفای لب پر و شکسته از وسایلی که در خانه انرژی منفی دارند

حالا یه سری به کابینت ها بزنید و ظرفا رو بررسی کنید؛ خب برای خیلیامون پیش اومده که توی خونمون یه ظرفی مثل فنجون و بشقاب لب پر شده باشه و بنا به هر دلیلی مثل ناقص شدن سرویس اونا رو دور ننداختیم و یا حتی شکسته و نگاه داشتیم که بالاخره چسبشون بزنیم ولی خب نزدیم که اگر زده باشید هم فایده نداره چون همه ی این مدل ظرفا چه لب پر و چه شکسته و حتی ترک خورده باعث میشن که انرژی منفی جذب کنید و برکت از سفره تون بره که خب مسلما کسی یه همچین چیزی رو دوست نداره بنابراین کابینت ها رو خالی کنید و هر ظرف این مدلی دیدید بدون فوت وقت اونا رو دور بندازید و ازشون دل بکنید.

وسایلی که در خانه انرژی منفی دارند

گل پژمرده، خشک یا گل مصنوعی از وسایلی که در خانه انرژی منفی دارند

در صورتی که عشق گل هستید و اونا رو توی گلدون و داخل خونه نگهداری میکنید باید به یه سری نکات در خصوص اون ها توجه کنید؛ به عنوان مثل گیاهان شما نباید خشک و یا بی حال و پژمرده باشن و خیلی از افراد هستن که به این موضوع توجه نمیکنن و گیاهی رو که خشک شده توی گلدونش باز هم تو خونه نگه میدارن ولی خب الان وقته خونه تکونیه و دیگه نمیشه به این موضوع بی توجهی کرد پس اونا رو دور بندازید.

البته که یه موضوع دیگه هم وجود داره اون هم راجبه گل و گیاه مصنوعی که خب متاسفانه باید از این مدل از گلاتون هم دست بکشید چون اون ها انرژی منفی رو جذب میکنن و نشانی از زندگی و باروری ندارن پس باهاشون خداحافظی کنید! همچنین گل های طبیعی ای که هدیه میگیرید رو خشک نکنید و نگه ندارید، خشک که شد بندازیدشون دور.

وسایلی که در خانه انرژی منفی دارند

آینه های لک شده و شکسته از وسایلی که در خانه انرژی منفی دارند

موقعی که حرف از انرژی های خوب و بد میشه آینه ها همیشه در مرکز توجه قرار دارن و فرقی هم نمیکنه که این آینه کجا قرار داشته باشه مثلا تو حموم باشه تو اتاق و یا توی دستشویی باید همه ی آینه هایی که توی خونتون هست تمیز، شفاف و سالم باشن و ردی از لکه ی آب و شکستگی روی اون ها نباشه بنابراین همیشه آینه ها رو تمیز کنید ودر صورتی که یه لکه ای روشون بود که نمیرفت آینه رو کلا دور بندازید.

وسایلی که در خانه انرژی منفی دارند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی