|

همه چی از ورودی خونه شروع میشه بهش بیش از اندازه عشق بده / ایده های خوشگلاسیون دلبر

اگر شما خانومی هستید با سلیقه که دلتون میخواد خونتون همیشه سرشار از حس خوب باشه، پس حتما به ولکام خونتون توجه کنید که مهمترینه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- می بینیم که تو بیشتر خونه و خونواده ها اونچه که اهمیت داره این که مبلمان چی باشه، میز تلویزیون چه مدلی انتخاب بشه و یا اینکه فرش ها و پرده ها به چه سبکی دیزاین بشه! انگاری کمتر کسی پیدا میشه که به جزئیات و یا اون قسمت هایی که جزو فضاهای اصلی نیستن توجه کنه. مثلا ورودی خونه! در واقع همه چیز از ورودی شروع میشه و اونچه که واضحه اینه که چه شما خودتون، و چه مهمونی که پا به نقطه امن شما میذاره با چه صحنه ای مواجه میشه. ورودی میشه ولکام خونه و هر خونه ای هم نیاز داره تا یه خوش آمد گویی مناسب داشته باشه.

ما داریم در رابطه با چی صحبت می کنیم؟ اصلا چطور میشه این فضا رو مناسب کرد؟ منظور از مناسب بودن چه سبک فضاییه؟ بی شک ورودی هر خونه ای کوچیک تر از اون چیزیه که بشه داخلش از آیتم های بزرگ و حجیم استفاده کرد، اما با کمی تا قسمتی سلیقه و البته خلاقیت میتونیم یه دیزاین جذاب و اصولی برای ورودی خونمون داشته باشیم. پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا با نکات جذابی آشنا بشیم.

دیزاین ورودی خانه

شاید عجیب باشه، اما چشم انداز ورودی با کتابخونه عالیه

اگر در ورودی خونه شما به شکلیه که به اتاق نشیمن باز میشه، بهترین کار اینه که اولین چشم انداز یک فضای مطالعه دنج و شیک باشه. میدونستید اینجوری فردی که دم در خونتون وایساده با دیدن چنین صحنه ای چه فکرای جذاب و های کلاسی در موردتون میکنه؟ شما میتونید خیلی راحت با یکی دو تا مبل راحتی و خوش فیس، و همچنین یک کتابخونه و یه میز عسلی کوچیک و یه آباژور یا چراغ مطالعه خوشگل و البته یک قالیچه زیبا این فضا رو بسازید و لذتش رو ببرید. فقط یادتون باشه که چنین محیطی رو باید جوری چید که با اولین نگاه حس آرامش و صمیمیت القا بشه!

دیزاین ورودی خانه

میتونید با گل و گلدان ورودی خونه رو سبز کنید، خیلی ترنده

رنگ سبز برای انسان حس خوبی داره چرا که انسان رو از درون میبره به ذات خودش و پیوندی که بین انسان و طبیعت وجود داره و همواره برای خیلی از ما ها احساس آرامش بخشی داره. از طرفی هم عید نوروز نمادی از گل های شکوفه زده و سبزی برگ هاییست که تازه جوونه زدن و یه سبز کمرنگ دلبرانه دارند. 

شاید تو دهه پیش نگهداری از گل گلدان از مد افتاده بود و قدیمی به نظر میرسید، اما این روزها می بینیم که دوباره این حرکت جذاب ترند شده و حتی خیلی از دختر خانومای جوون هم از گل نگهداری می کنن که خب هم یه احساس مسئولیت خوب بهشون میده و هم اینکه وقتی می بینن گلشون جوونه زده و یا اینکه داره رشد میکنه حس به شدت شگفت انگیزی میگیرن. در ادامه باید بدونید که نگهداری از گل های آپارتمانی میتونه همه جوره انرژی بخش باشه و نگاه و وجودیت ما رو به سمت خودش بکشونه. بهترین کار اینه که بیایم از گل و گلدان های زیبا برای این قسمت از خونمون استفاده کنیم. البته گل هایی که برای این فضا مناسب باشند.

دیزاین ورودی خانه

با میز کنسول و چیدمان روش یه خوشگلیه خاص و باکلاس داری

اگر ورودی خونه شما جوری باشه که تا اتاق نشیمن با یه راهرو به هم متصل بشه، یکی از قشنگ ترین ایده ها قرار دادن میز کنسول می باشد. منسول ها میتونن در جنس و اشکال متفاوتی باشن که بسته به سلیقه و سبک خونه شما انتخاب میشن. مثلا میتونید به یه کنسول مدرن که از جنس چوب هستش و البته به رنگ روشن استفاده کنید و برای دیزاین روش هم با توجه به اینکه ساعت و شمعدان و سینی دکوراتیو و گلدان به شدت مد شده، دیزاین کنید و لذتش رو ببرید. 

نکته جذابه دیگه اینه که الان که نزدیک به سال نو هستیم تازه میتونید از این فضا استفاده کرده و یه سفره هفت سین خوشگلم روش بچنین.

دیزاین ورودی خانه

ورودی خونه رو با نیمکت دیزاین کن

قطعا برای شما هم پیش اومده که مجبور شدین برای بستن بند کفشاتون دولا بشید و یا اینکه برید بیرون از خونه و بر روی پله پاتون رو بزارید تا بتونید کفشاتون رو بپوشید! خب بهتر نیست به جا اینکه انقدر خودتون رو اذیت کنید بیاید و از نیمکت های مخصوص و خوشگلی که میشه برای ورودی خونه استفاده کرد کمک بگیرید؟ شاید هم اصلا از دست افرادی هستید که زیاد اسنپ میگیرین و برای تایمی که میخواین منتظرش باشین این پا اون پا می کنین که خب باز در این شرایط هم میشه بر روی این نیمکت های جذاب بشست و منتظر موند. در واقع استفاده از این نیمکت ها هم به فضا زیبایی می بخشه و هم به شدت کاربردیه. 

دیزاین ورودی خانه

دیزاین ورودی خانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی