|

میز تلویزیون های مدرن / مدلای جدید که مد شدن به درد خونه های لوکس و شاهانه میخورن

در این مقاله چندتا از میز تلویزیون های جدید رو نشون دادیم و در خصوص خرید اون یه سری نکات رو ذکر کردیم که با توجه به اون ها خرید راحت تره.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دیزاین و دکور خونه این روزا بسیار اهمیت بالایی داره البته که از قدیم شاید این موضوع مطرح باشه ولی خب شدتش در حال حاضر خیلی بیشتر شده چون با وجود شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و پیج هایی که در خصوص دیزان دو دکور هستن و دیدن خونه ی بلاگرا و حتی افراد معمولی که عکس خونه هاشون رو برای پیج ها میفرستن آدم خونه ی چهار نفر دیگه رو هم میبینه و خب در این بین ایده میگیره برای این که خونش رو شیک و پیک کنه که خب برای این منظور تنها ایده گرفتن کفایت نمیکنه و شما باید یه سری از اطلاعات رو هم کسب کرده باشید مثلا در صورتی که پذیرایی خونتون مستطیلی شکل هست باید اصول چیدمان مبل در پذیرایی مستطیل رو بلد باشید و تنها با سلیقه ی خودتون چیدمان رو پیش نبرید.

بنابراین باید علاوه بر این که ایده و انگیزه داشته باشید برای زیباتر کردن دکوراسیونتون، اطلاعات هم داشته باشید تا بتونید بهترین نتیجه رو بگیرید. همچنین باید آدم جستجوگری هم باشید یعنی در صورتی که میخواهید کابینت بخرید برید سراغ راهنمای انتخاب بهترین کابینت های آشپزخونه تا از این این طریق بتونید بهترین خرید رو داشته باشید حالا هم که در حال مطالعه ی این مقاله هستید احتمالا به دنبال یه انتخاب و خرید خوب هستید چرا که در این مطلب میخواهیم در خصوص خرید میز تلویزیون های جدید بهتون یه سری راهنمایی ها بدیم و نمونه هایی از اون ها رو بهتون نشون بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

میز تلویزیون های مدرن

موقع خرید میز تلویزیون دقت کنید که با دکوراسیونتون همخونی داشته باشه

برای این میز تلویزیون با دکور شما همخونی داشته باشه در وهله ی اول باید سبک دکوراسیون خونتون رو مشخص کنید یعنی دکوراسیونتون مدرن هست، کلاسیکه یا اسکاندیناوی و... که خب به عنوان مثال در صورتی که دکورتون مدرن بود رفتن به سراغ یه میز تلویزیون طراحی و خطوط ساده میتونه بهترین گزینه باشه.

در وهله ی بعد ی باید به رنگبندی توجه کنید؛ یعنی ببینید که آیا رنگ میز تلویزیون با سایر آیتم های موجود در دکور ست هست یا نه مثلا در صورتی که فرشتون گردویی هست میتونید به سراغ یه میز تلویزیون بز و یا کرمی رنگ برید.

در نظر گرفتن ابعاد و اندازه هم بسیار مهمه چرا که شما نمیتونید یه میز بزرگ رو تو یه فضای کوچک جا بدید و یا برعکس پس با توجه به اندازه ی فضا اقدام به خرید کنید.

مورد بعدی جنس میز هست که باید بهش توجه بشه که با دکوراسیون شما هماهنگ باشه مثلا در صورتی که بیشتر المان های خونه ی شما فلزی هست میز رو هم فلزی انتخاب کنید.

میز تلویزیون های مدرن

میز تلویزیون های مدرن

میز تلویزیون های مدرن

میز تلویزیون های مدرن

توجه به رنگ میز تلویزیون از نکات مهم هنگام خرید

رنگ میز تلویزیون انتخابی شما تاثیر مستقیم روی دکوراسیونتون داره و میتونه همون اندازه که اون رو زیبا جلوه میده نا زیبا هم به نظر بیاره پس با اطمینان کافی رنگ اون رو انتخاب مثلا در صورتی که اتاق و فضایی که برای اون در نظر گرفتید از تم سبک و روشن برخورداره میتونید برای رنگ میز تلویزیون به سراغ رنگ های روشنی مثل کرم یا سفید برید برید و خونه رو دلباز تر به نظر بیارید و یا در صورتی که اتاقتون تم کلاسیک و تیره داره انتخای رنگ های قهوه ای یا مشکی میتونه ایده ی خوبی باشه. 

حتی در این بین شما میتونید از رنگ های کم رنگ و پررنگ استفاده کنید به این صورت که میز رو با مبلمان، فرش یا هر المان دیگه ای در نظر بگیرید و بعد با توجه به رنگ اون ها به سراغ همون رنگ برای میز تلویزیون برید حالا یا کم رنگ تر از اون و یا پررنگ تر.

میز تلویزیون های مدرن

میز تلویزیون های مدرن

میز تلویزیون های مدرن

ارتفاعی که باید میز تلویزیون داشته باشه

ارتفاع استاندارد برای میز تلویزیون 66 سانتیمتر هست و با این اندازه تلویزیون در جای درست و توی دید افرادی که روی مبل نشستن قرار میگیره. پس مهم هست که موقع خرید میز به اندازه ی مبلمان هم توجه بشه و در نظر گرفته بشه که میز با توجه به اون چقدر ارتفاع داشته باشه موقع نشستن روی اون تلویزیون راحت قابل دید باشه. در صورتی هم که تلویزیون رو به دیوار نصب کردید باید برای میز تلویزیون ارتفاع رو بر اساس دیوار و جای تلویزیون اندازه گیری کنید.

میز تلویزیون های مدرن

میز تلویزیون های مدرن

میز تلویزیون های مدرن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی