|

روی اپن آشپزخانه چی بذاریم / نمکدون و قندون گذاشتی که چی بشه با اینا قیافشو لاکچری کن

در این مقاله به پاسخ این سوال که روی اپن آشپزخانه چی بذاریم پرداختیم و چندتا آیتم شیک و پیک رو برای این منظور بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه براشون مهم هست که توی خونشون یه دکور شیک و پیک خاص داشته باشن که خب برای رسیدن به این منظور نمیشه که همینجوری یه بشکن زد و دکور رو خوشگل تحویل کگرفت چون شما باید باید برای رسیدن به این هرف حداقل یه سری اصول بیسیک دکوراسیون رو بدونید که خب خوشبختانه با وجود منابع زیادی که وجود داره این موضوع اونقدرا که باید و شاید سخت نیست فقط کافیه که یه آدم جستجوگر باشید و برای اون چیزی که میخواهید حداق دوتا سرچ کنید  مثلا در صورتی که پیدذیراییتون مستطیلی هست اصول چیدمان مبل در پذیرایی مستطیل رو یادبگیرید تا خودتون به راحتی یه دیزاین خاص پیاده سازی کنید.

این روزا هم که نزدیکه عیده و همه در حال خونه تکونی هستن و در این بین هم شاید یه تغییر دکوراسیونی داشته باشن بهتره که که با دقت فراوان این کار رو انجام بدید چون بالاخره تو عید دیدنی قراره یه عالمه مهمون داشته باشید که در صورتی که دکورتون بد باشه خیلی آبرو ریزی میشه خصوصا که از این مهمون ها داشته باشید که سالی یه بار میبینیدشون و اون هم تو عیده حالا برای این که دکورتون رو هر چه بیشتر زیبا بچینید در این ایام میخواهیم در جواب به این سوال که روی اپن آشپزخانه چی بذاریم بپردازیم که خب طبیعتا اولین چیزی که میتونید برای این منظور باهاش اپن رو تزیین کنید سفره ی هفت سین هست حالا در ادامه بریم برای دونستن باقی دکوری ها برای این منظور.

روی اپن آشپزخانه چی بذاریم

بانکه روی اپن شما میتونه فضا رو حسابی شیک و پیک کنه

این روزا توی سبک های مختلف دکوراسیون از کلاسیک بگیر تا مدرن بانکه ها توی آشپزخانه حسابی جایگاه خاصی برای خودشون پیدا کردن که خب یکی از جاهایی که میتونید از اون ها استفاده کنید روی اپن آشپزخانه هست که میتونه یه زیبایی خاص و بینظیر خلق کنه. در صورتی هم که آشپزخانه ی شما قدیمیه و میخواهید یه جلوه ی امروزی بهش بدید باز هم بانکه ها به دردتون خواهد خورد بنابراین بدون درنگ و تامل برای روی اپن خودتون به سراغ بانکه ها برید و به هیچ وجه این زیبارویان رو داخل کابینت ها محبوس نکنید چرا که زیبایی اونا رو باید همه ببیننن.

روی اپن آشپزخانه چی بذاریم

روی اپن آشپزخانه چی بذاریم

اپن رو با میوه ها خوشمزه به نظر بیارید!

اگر این سوال رو دارید که روی اپن چی بذاریم؟ باید در جواب بگیم که بیشتر خانوم ها سبد و ظرف میوه رو روی میز میذارن که خب نظرتون چیه که یه تغییر ایجاد کنید و ظرف میوه رو به جای روی میز بذارید روی اپن و با میوه های رنگارنگ به این قسمت از خونه رنگ و جلا بخشید به خصوص در صورتی که از جا میوه ایه خوشگل هم برای این منظور استفاده کنید که دیگه چه بهتر چون حسابی نما رو چشم نواز میکنید.

روی اپن آشپزخانه چی بذاریم

اپن شما شمع کم داره تا مدرن و امروزی بشه

شمع ها توی دکوراسیون بسیار مهم هستن و میشه اون ها رو در گوشه به گوشه ی خونه مورد استفاده قرار داد به خصوص در صورتی که شمع های بزرگ و لیوانی باشن. حالا شاید شما علاقمند باشید که ازشون توی آشپزخانه هم استفاده کنید که بهترین جا اپن هست چرا که اینطوری دکوری زیباتون یعنی شمع ها حسابی توی چشم خواهند بود. برای این هم که هر چه بیشتر به زیبایی فضا اضافه کنید توصیه میکنیم که رنگ شمع ها رو با رنگ های استفاده شده در وسایل اشپزخانه ست کنید. 

روی اپن آشپزخانه چی بذاریم

روی اپن آشپزخانه چی بذاریم

ظروف چوبی شما رو همه باید ببینن پس چه جایی براشون بهتر از اپن

ظروف چوبی این روزا طرفداران بسیاری دارن و خیلی ها دوست دارن که از این ظرف های زیبا و خاص که به علت لاکچری بودنشون گرون هم هستن رو داشته باشن و خب در این بین خیلی ها برای این که خراب نشه ظرفاشون میخوان که ازشون به عنوان دکوری استفاده کنن، در صورتی که شما هم از این افراد هستید توصیه ی ما به شما این هست که این ظرف ها رو روی اپن آشپزخانه قرار بدبد تا هم زیباییشون قابل دید باشه و هم اپن خالی نباشه.

روی اپن آشپزخانه چی بذاریم

اپن آشپزخانه با گل و گیاه زیباتر از هر زمانی میشه

یکی دیگه از آیتم هایی که میتونید ازشون برای زیباسازی اپن بهره بگیرید گل و گیاه هستن که حالا فرقی نمیکنه که طبیعی باشن و یا مصنوعی ولی در صورتی که طبیعی باشن نمای زیباتری ایجاد خواهند کرد. شما حتی میتونید یه ظرف استوانه ای داشته باشید روی اپن و گل هایی که میخرید رو توی اون ها و در آب نگهداری کنید و از عطر خاصشون که توی فضا میپیچه نهایت لذت رو ببرید.

روی اپن آشپزخانه چی بذاریم

روی اپن آشپزخانه چی بذاریم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی