|

ایده های 2024 برا چیدمان روی کابینت آشپزخانه / زنه فامیل میاد سرک میکشه ببینه حظ کنه

آشپزخانه فضاییه که علاوه بر کارکرد، زیباییش هم اهمیت زیادی داره و در این مطلب قراره به چیدمان و خوشگلاسیون روی کابینت ها برسیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک آشپزخانه بعد از هال پذیرایی مهمترین فضا تو هر خونه ای محسوب میشه. اصلا خدماتی که این فضا به ما ارائه میده هیچکدوم از دیگر قسمت ها تا به این میزان کاربری ندارند. آشپزخانه در مجموع خدماتی به حساب میاد، اما مثل یه خدمتکاری میمونه که خیلی خوشگلم باید باشه و ظاهرش باید درست به مانند اربابان ساخته بشه. از اینها گذشته اگر بخوایم کمی تا قسمتی ریز بین تر بشیم باید بگیم خب قطعا شما هم این رو قبول دارید که وقتی وارد آشپزخانه میشیم اولین چیزهایی که نگاه ما رو به سمت خودشون میدزدن وسایلی هستن که بر روی کابینت ها چیده شدن.

اونها میتونن زیبایی و یا زشتی آشپزخانه رو تضمین کنن و حالا بر اساس اینکه تزیینی باشند یا کاربردی، در هر دو صورت باید حلوه خوبی به نمایش بگذارند. به طور مثال نمیشه شما یه وسیله کاربردی بیریخت رو بر روی کابینت ها قرار بدید! البته که این موضوع صده صد نیست و شاید شما در شرایطی به اجبار این کار رو انجام بدید اما به عواقب ناخوشایند شدن فضا هم فکر کنید! 

حالا که اینها رو گفتیم، احتمالا تو ذهنتون میگید خب پس چی باید بچینیم؟ که خب ما هم در پاسخ میگیم خانوم زیبا با ادامه مطلب ما همراه باشید تا ببینیم و بدونیم چه ایده هایی برای چیدمان این فضا وجود داره. 

ایده های چیدمان روی کابینت

دکوراسیون کابینت آشپزخانه با گلدان ها و کاشت سبزیجات

دیگه گذشت اون زمونا که خانوما با چیدمان پاسماوری ها و جا ادویه ها بر روی کابینت این فضا رو پر میکردن و این چنین به زیباسازیش میرسیدن! البته که این روزها هم پاسماوری های مدرن و جذابی روانه بازار شده و میشه واسه دیزاین استفاده کرد، اما ترند تر از این ایده، آیتم هایی به مانند گذاشتن گلدان های کاشت سبزیجات هستش که تو این دو سه سال اخیر خانوم ها رو حسابی تو تکاپو انداخته و هم یه خوشگلاسیون جالب برای روی کابینت هستش و هم مصرف شما رو در این موارد تامین میکنه. 

سبزی هایی که کم پیدان مثل چوچاق و یا اصلا سبزی خوردن های پر استفاده مثل ریحون و جعفری و غیره، ترند این روزهای آشپزخانه ها هستند، پس فراموش نکنید.

ایده های چیدمان روی کابینت

ایده های چیدمان روی کابینت

با بانکه های شیشه ای دکور روی کابینت رو شیک کن

این روزها دیگه خیلی از خونواده ها هستن که از دمنوش های مختلف استفاده می کنن و نیاز روزانشون شده. پس چه بهتر که بیایم از بانکه های شیشه ای استفاده کنیم و با ریختن این خوراکی ها مثل دمنوش ها که ظاهر خوشگلی دارن، و یا نقل و شکلات های رنگی، شاید هم قهوه و هر آنچه که شما دلتون میخواد فضای روی کابینت رو زیباسازی کنیم. 

بی شک این ایده میتونه خیلی دلبر و رنگی و ترند باشه.

ایده های چیدمان روی کابینت

روی کابینت آشپزخانه کافی با بزن میشی اروپایی

یکی دیگه از ترند ترین و رو مد ترین ایده ها برای خوشگلاسیون روی کابینت آشپزخانه اینه که اگر اهل نوشیدنی هایی مثل قهوه هستین، کافی بار بسازین! اینجوری که با قرار دادن یک دستگاه اسپرسوساز و لوازم جانبی تهیه نوشیدنی‌ هایی مثل قهوه، حسابی فضاتون رو مدرن کنین و یه سامون درست حسابی هم به فضای روی کابینت بدین. البته که این کافی بار هم میتونه بر روی کابینت باشه و هم میتونه به صورت جداگانه بر روی میز دیگری انجام بشه.

نصب شلف ها نیز به قشنگتر شدن هر چه بیشتر فضا کمک خواهد کرد.

ایده های چیدمان روی کابینت

سینی تجهیزات آشپزخانه رو کابینت میتونه خیلی دلبر باشه

قطعا وقتی در حال آشپزی هستیم به وسایلی همچون قاشق چوبی و کفگیر چوبی و ادویه های مهمی همچون نمک و فلفل و حتی روغن نیازمند میشیم. اگر این لوازم کنار گاز قرار بگیره بی شک میتونه خیلی به فرز شدن شما تو اشپزی هم کمک کنه. پس چه بهتر که بیایم یه سینی تزیینی تهیه کنیم و این لوازم رو درش قرار بدیم که م کاربر دارند و هم میتونن به خوشگل کردن فضا کمک کنند. 

بهترین کار اینه که تو انتخاب این عناصر کمی تا قسمتی سلیقه به خرج بدین و اونوقته که می بینید به جای قرار دادن روغن با بسته شرکتی، ریختنش داخل ظروف تزیینی چقدر میتونه به شکلی شدن محیط کمک کننده باشه.

ایده های چیدمان روی کابینت

جا دستمالی مدرن هم به شدت کاربرد داره و هم نما

احتمالا بعد از اینکه اسم جا دستمالی رو شنیدین بگین این دیگه چجور ایده ایه! اآخه یه استند جا دستمالی چقدر میتونه به خوشگلاسیون کابین ها کمک کنه؟ که خب در پاسخ باید بگیم شما میتونید از جا دستمالی های مدرن استفاده کنید و به جهت زیباتر شدن هرچه بیشتر فضا نیز از مواردی مثل رخت آویز های تزیینی استفاده به جهت قرار دادن دستمال های پارچه ای و حوله ای که بی شک تو طول روز ازشون زیاد استفاده می کنید.

خانوم جون یوگا کار میکنی، یوگا کرنر بزار آرامش بگیری

اون دست از بانوانی که کلاس یوگا میرن و کار میکنن، و یا اینکه دلشون میخواد هر لحظه آرامش خودشون رو تضمین کنند، از طرفی هم مدت زمان زیادی رو تو اشپزخونه میگذرونن، از یوگا کرنر استفاده دارند و بر روی کابینت قرارش میدن.

شما میتونید با استفاده از یک مجسمه کوچیک، عود و خوشبوکننده، شمع، یه گلدان کوچیک و مواردی که مربوط به یوگا میشن هم فضای روی کابینت آشپزخانه رو زیبا کنید و هم اینکه به اونچه که دلتون میخواد و بهتون آرامش میده برسید.

ایده های چیدمان روی کابینت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی