|

واسه عید با دو قرون آشپزخونتو یه تغییر خاص و خفن بده / مثلا برچسب کابینت بزن مد 2024

کابینت آستمی به شدت مهم در زیبایی آشپزخانه می باشد که هزینه ای به شدت بالا و سنگین داره که خب با برچسب کابینت این مشکل به کلی رفع خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در اینکه آشپزخونه یکی از قسمتای مهم و تاثیرگذار تو خونه نمای خونه محسوب میشه که شکی نیست. چرا که این آشپزخونه قلب خونه محسوب میشه و خب قلب جان هم اگه ظاهری تمیز و شیک نداشته باشه، قطعا ظاهر خود خونه هم جذاب تر به نظر میاد. از طرفی هم وقتی مهمون میاد خونه شما، احتمالا اولین جایی که چشمشو به طور ناخودآگاه میگیره، آشپزخونه هستش. پس زیباسازی و از طرفی هم تیز کاری این فضای چشمگیر اهمیتی بالایی داره چرا که آشپزخونه وظیفه خدماتی داره و همونطور که خودش کارای تمیز کاری رو انجام بده، به همون میزان هم نیاز به تیمز شدن داره. 

اما چشم به هم بزنیم میشه عید و دیگه خیلی از خونواده ها تو تکاپوی تغییرات دکور و وسایل و هر آنچه که در توانشون هستش می باشند. اما اگر به نظرتون تو خونه شما اون قسمتی ک نیاز به تغییر داره آشپزخونه هستش، اما توان مالی و شرایطیش رو ندارین که کابینت ها رو عوض کنین، ما به شما یه پیشنهاد ویژه داریم. بله درسته از برچسب کابینت استفاده کنید. برچسب کابینت یه حرکت جالب و جذابه که خب باعث میشه تا شما هم کمترین هزینه رو برای یه تغییر بزرگ داشته باشین و هم اینکه از هزار دردسر تعویض کابینت رها بشین. اگر کنجکاو شدین بدونین برچسب کابینت چیه، پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

article20-1024x517

برچسب کابینت چیست؟

خب همونطور که از اسمشم مشخصه یه مدل برچسب که مخصوص سطوحی مثل کابینت می باشد. برچسب ها انواع مختلف در طرح ها و رنگ های مختلف (طرح چوب، سنگ، براق، مات و ...) هستند که خب میشه اونهارو بر روی کابینت های مختلف ام دی اف، فلزی، هایگلاس و … خیلی راحت و ریلکس نصب کرد. البته توسط نصاب، وگرنه حباب میفته. جالبه که این بر چسبا گاهی اونقدری ظاهر یکدست و طبیعی میگیرن به کمدها که با دیدن عکس قبل و بعد برچسب کابینت متوجه نمیشید شما در حال دیدن کابینت ام دی اف با طرح چوب هستید و یا خود چوب! 

البته که نصب برچسب کابینت بر روی دیگر سطوح ها مثل کمدها و لوازم خونگی مثل یخچال و فریزر و حتی لباسشویی و دیوار ها هم طرفدار خاص خودشون رو دارند.

Untitled

متریال برچسب کابینت از چه چیزیه؟

جالبه که نه فقط کارکرد برچسب کابینت شبیه به کاغذ دیواری هستش، بلکه حتی متریالش هم شباهت زیادی بهش داره. برچسب ام دی اف خاصیت پوشش دهیش بالاست و در شرایط خاص آشپزخونه (دما و رطوبت بالا) میتونه عملکرد خفنی از خودش نشون بده. از خوبیایی که داره اینه که تنوع بسیار بالایی داره و میشه تو ابعاد و طرح و نقش، و البته رنگ و کیفیت ها مختلفی تهیشون کرد. همه اینها بسته به بودجه شما داره و مدل این ب چسب ه هم اینجوریه که یه طرف برچسب با چسب های مخصوص پوشیده شده که خب میچسبه بر روی کابینت و طرف دیگه هم طرح مورد نظر دیده میشه. 

zix1oqxn.myl

اما مزایای جذاب برچسب کابینت

- قطعا یکی از مهم ترین و بولد ترین مزایایی که وجود داره اینه که انجام اینکار نسبت به تعویض کابینت ها به شدت در هزینه ها به صرفه تره و فاصله ای قابل توجه در بودجه با هم دارند.

- اگر شابزار و البته تجربه لازم رو داشته باشین میتونین خودتون انجام بدین و اگر هم نه، نصاب های حرفه یا هستند که این کار رو انجام میدن و هیچ نیازی هم به شلوغ کاری و دردسر های تعویض نداره.

- از دیگر خوبیای برچسب کابینت اینه که تنوع بسیار بالاتری نسبت به خود کابینت داره. میتونید با کمی چرخیدن در فضای مجازی با انواع طرح های اونها اشنا بشید که نامحدود به شما نقش و طرح ارائه میدن.

- برچسب های کابینت ضد آب هستند و قابلیت شستشو دارند که خب اینم خوبه.

- در اینجا اصلا نیازی نیست نگران این باشید که برچسب به طور کامل کابینت رو فرا میگیره و یا تیکه بندی میشه چرا که باید بگیم ابعادش متنوع هستش و از طرفی هم انعطاف پذیری خوبی داره و میتونه بر روی خیلی از سطوح استفاده بشه. 

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی