|

مانتوهای که لاغر نشونمون میدن / اینجوری فامیل فک میکنه رفتی عمل کردی خبر ندادی

اگر شما بانویی دارای سایز بالا هستید و دلتون میخواد با مانتو لاغر تر دیده بشید، پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در استایل بانوان ایرانی مانتو اصلی ترین قسمت محسوب میشه و باقی آیتم های تیپ حول محور مدلی که مانتو داره انتخاب و استایل میشه. مانتو ها انواع مختلفی دارند که شما میتونید هم به لحاظ رنگ و هم از نظر جنس و طراحی انتخاب کنید. اینکه شما چاق هستید یا لاغر، قدتون بلنده یا کوتاه، فرقی نمیکنه! مانتو ها برای تمام بانوان طراحی و تولید میشن و هر کسی بسته به اونچه که هستش زیبایش رو بدست میاره. اما گاهی پیش میاد که برخی از خانوم ها مواردی در اندامشون رو نقص میدونن و دلشون میخواد اون نقصه کمتر دیده بشه اما نمیدونن چجوری!

بسیاری از افراد مشکل اضافه زن دارن و همین موضوع باعث میشه که سایزشون برای انتخاب مانتو زیاد باشه. همین میشه که دلشون میگیره و نمیدونن چه کنن که به سایز دلخواهشون برسن. البته که خیلی ها هم هستند که باشگاه و رژیم رو جدی میگیرن و به اندام ایده آلی که در ذهن دارند هم میرسند، اما بسیاری از بانوان هم هستند که شرایط و یا توانایی انجام این دو مورد رو ندارند و در نتیجه میرن سراغ ترفند های استایلی که خب در این مطلب هم قراره با استفاده از مانتو، با یکی از این ترفند ها آشنا بشیم. در واقع شما میتویند با برخی از مانتو ها اندام خود را از اونچه که ست لاغر تر نشو بدید. میپرسید چه مانتوهایی؟ پس با ادامه مطلب ما همراه باشید تا دو سایزی از اونچه هستید کم بشید!

مانتویی که لاغر نشون بده

تو باید مردم رو گول بزنی! چشمای اونا باید تورو اینجوری لاغر ببینه

اولین قدم واسه لاغر تر به نظر رسیدن اینه که بدونید رنگ های روشن علاقه وافری به نشون دادن سایز اصلی بدن دارند  حتی در خطای دید بزرگتر از اونچه که هستید هم نشون میدن. در حالی که خواسته شما اینه که سایز اصلی خودتون رو پنهان کنید، پس باید رفت به سراغ مانتوهایی که رنگ تیره دارند. از طرفی هم فراموش نکنین که وقتی شما مثلا تو محل کارتون سرتا پا استایل مشکی میزنید، درسته که لاغر تر دیده میشین، اما در نهایت استایلی بی روح و دلگیر خواهید داشت. در حالی که میتونید خیلی راحت از شال و یا اکسسور رنگی استفاده کرده و ظاهرتون رو از یکدستی تیره در بیارید.

مانتویی که لاغر نشون بده

از ست مانتو شلوار استفاده کن؛ اگرم نخواستی برو سراغ مونوکروم

پوشیدن استایل های دو رنگ متفاوت برای شما از سم مضر تره. چرا که این سبک ساتلیا باعث میشه تا اندام شما به دو قسمت تقسیم بشه که خب هم قد کوتاه تر دیده خواهید شد و هم اینکه اجزای بدن شما بولد خواهد شد. بهتره که از یک ست همرنگ و یا تناژ رنگی های نزدیک به هم استفاده کنید.شاید ایده سرتا پا یک رنگ خسته کننده باشه، اما ایده مونوکروم به دادتون میرسه و زیبایی استایل شما رو همراه با لاغری به ارمغان خواهد آورد.

مانتویی که لاغر نشون بده

اگه دوست داری همه لاغر تر ببیننت، مانتو با این مدل یقه ها بگیر

مانتو ها دارای یقه های مختلفی هستند که خب به جهت لاغر تر نشون دادن و البته قد بلند تر شدن، بهتره که از مانتو با یقه های بزرگ و کشیده کمک بگیرید. در واقع وقتی شما از این سبک یقه ها استفاده می کنید چشم به شکل ناخودآگاه به سمت قسمت بالاتنه کشیده میشه و از طرفی هم باریکتر می بینه. از جمله این یقه ها میشه به یقه هایی مثل یقه آمریکایی، یقه آرشال، یقه انگلیسی با دال یقه دهان ماهی، یقه الماسی و انواع دیگر یقه های بلند بر پایه هفت اشاره کرد.

مانتویی که لاغر نشون بده

مانتو با راه راههای عمودی و سایزت انتخاب کن؛ خیلی اغراق دارن

طرح و نقش موجود بر روی مانتو نیز اهمیت بسیار زیادی داره. یکی دیگه از خطای دید های جالب برای مانتو میتونه طرح های راه راه عمودی باشه. اگر مانتویی با راه راههای عمودی انتخاب کنید و به تن داشته باشید، بی شک این خطوط اندام شما رو کشیده تر و باریک تر نشون میده. از طرف هم مانتوی شما باید سایز خودتون باشه. نه جذب تر و نه اورسایز! چرا که نباید یادتون بره شما قراره اندامتون رو لاغر نشون بدین و با انتخاب یک مانتوئی فری سایز و گشاد در واقع نه تنها این موضوع رو کنترل نکرده اید، بلکه تازه بولد ترش هم می کنید و خودتون با دستای خودتون چاق تر خواهید شد.

مانتویی که لاغر نشون بده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی