|

چطوری استایل خاص داشته باشیم؟

خوشتیپی فقط به مانتو خفن و گرون نیست ستشم مهمه؛ با این ترفندا بکوب از نو بساز

اگه دوست داری تیپ و استایلت همیشه زبان زد خاص و عام باشه نباید فقط گرون گرون بخری، باید بلد باشی چطوری شیک ست کنی تا قشنگ به چشم بیای.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل خاص داشتن چیزیه که می‌تونه شما رو در ذهن افراد ماندگار کنه، مخصوصا در نگاه و برخورد اول. خانم ها و آقایون خوش سلیقه و خوش پوش خوب میدانند که برای تاثیر گذاری یکی از آیتم های مهم داشتن استایل شیک و چشمگیر است، به همین خاطر هم هست که سلبریتی ها و هنرمند ها همیشه دنبال این هستند که تیپ و استایل های ویژه داشته باشند، از مینا مختاری بلاگر معروف و همسر بهرام رادان گرفته تا خانوم الناز شاکردوست که یه پا سوپر استار حرفه ایست برای خودش.

آیتم های زیادی هستند که در داشتن یک استایل شیک و زیبا می توانند موثر باشند از برند پوشی گرفته تا داشتن اعتماد به نفس کافی که گرچه بی اهمیت میاد اما نقش مهم و تأثیرگذاری در این موضوع داره. جدای از موارد این چنینی یک سری اصول و ترفند در ست کردن وجود داره که با رعایت کردن اون ها می تونید جذابیت تیپتون رو چند برابر کنید. از اونجایی که ست کردن درست درمون نقش پر رنگی در یک استایل خوب داره ما تصمیم گرفتیم تا چند تا از این ترفند های مهم و کاربردی رو با شما به اشتراک بگذاریم.

۱.رنگ های فصل رو دریاب

توی هر فصلی یک سری از رنگ ها طرفدار بیشتری پیدا میکنند چون که جذابیت بیشتری در اون فصل دارند، مثلاً رنگ های گرم برای زمستون خیلی مورد استقبال قرار میگیرند، توجه کردن به این که چه رنگ های رنگ فصل است و استفاده از اون ها می‌تونه ظاهر شما رو خیلی شیک و درجه یک کنه. برای نمونه نارنجی، سبز و سرخابی از رنگ ها ی مطرح تابستونی هستند که میتونید ازشون استفاده کنید.

ترفند های مهم برای ست کردن

۲.هارمونی داشتن فراموشت نشه

این که دوست داری از چه رنگ های تو پوششت استفاده کنی یه بحثه، این که حواست به حفظ هارمونی رنگ های لباس هات هم باشه یه بحث دیگه است. 

یه نکته دیگه ای هم در ترکیب رنگی خوبه بهش توجه کنی اینه که بهتره بیشتر از سه رنگ رو به استایلت وارد نکنی چون این کار خیلی ریسکیه و می‌تونه تیپ شما رو نامنظم و نا هماهنگ کنه.

ترفند های مهم برای ست کردن

۳.آیتم های ترندی رو جا بده

ترندی پوشیدن یک سبک از پوشش است و خیلی از افراد هم به دنبالش هستند مثل خانوم ترلان پروانه، اما لزوما شما نباید ترندی پوش باشید تا بتونید از آیتم های ترندی استفاده کنید، همین که هر از گاهی یکی دو تا آیتم ترندی و رو بورس رو به تیپتون اضافه کنید نشون دهنده اینه که شما به مد و تغییر و تحولات اون اهمیت میدید و ظاهر به روزی دارید.

ترفند های مهم برای ست کردن

۴.از اکسسوری غافل نشو

به گزارش شایانیوز، به طور کلی مهم‌ترین کاربرد اکسسوری ها اینه که جلوه و جذابیت استایل ما رو چند برابر کنند بنابراین نباید از اون ها غافل شد. استفاده به جا از اکسسوری ها ریز و درشت، کم و زیاد می‌تونه حتا یک استایل ساده و معمولی رو شیک و ترندی کنه. چیزی که خیلی مهمه اینه که شما بتونید تشخیص بدید اکسسوری هایی که انتخاب می‌کنید با تیپ و استایل شما همخونی داشته باشه و در استفاده از اون ها زیاده‌روی نکنید.

ترفند های مهم برای ست کردن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی